• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
0

چهارمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فراورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته افتتاح شد

  • کد خبر : 239085
  • 31 خرداد 1400 - 13:08
چهارمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فراورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فراورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته٬ در
در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

  • به گزارش خبرنگار خبرگزاری پول بانک، چهارمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فراورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته در روز جاری آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه اکثر تولیدکنندگان مطرح کشور در حوزه تولید کاغذ و مقوا و صنایع سلولزی حضور داشته و در تفاوت عمده این دوره با سایر ادوار میتوان به حضور پررنگ بزرگترین هلدینگ صنایع سلولزی کشور در این نمایشگاه اشاره کرد. این نمایشگاه با حضور معاون وزیر صمت، مهدی صادقی نیارکی، محرابی مدیرکل دفتر نساجی و سلولزی این وزارتخانه و ابروفراخ مدیرعامل هلدینگ سلولزی شستا افتتاح گردید.

    در ادامه این نمایشگاه صادقی نیارکی از غرفه های حاضر در نمایشگاه بازدید و با حضور در غرفه گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین، ضمن گفتگو با ابروفراخ و تنی چند از مدیران حوزه سلولزی کشور از نزدیک با مشکلات و موانع این حوزه آشنا شد.  ابروفراخ میرعامل هلدینگ سلولزی شستا به نمایندگی از صنف فعالان سلولزی کشور از مشکلات در حوزه تامین مواد اولیه و مشکلات تولید به نیارکی گفت: با توجه به ماهیت صنعت تولید کاغذ و مقوا بوسیله بازیافت مواد، شرکتهای تولیدی این حوزه خواستار حمایت بیشتر دولت و در راس آن سازمان حمایت از محیط زیست از این حوزه، به عنوان یک صنعت سبز هستند. مدیرعامل تاسیکو در ادامه افزود: توقع تولید کننده برخورداری از معافیتها ومحرکهایی است که ما را  در کاهش واردات یاری رسانده و باعث کمک به تولیدکننده در امر افزایش صادرات باشد.

    از دیگر حواشی برگزاری این نمایشگاه حضور ابویی مهریزی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) به عنوان سهامدار اصلی هلدینگ سلولزی در روز آغازین این رویداد بود. ابویی در این بازدید از به خبرنگاران حاضر در نمایشگاه گفت: نمایشگاه های تخصصی در چنین حوزه هایی مکانی برای تبادل نظر، هم فکری و مقایسه امکانات شرکتهاست و بهترین مکان برای عرضه محصولات در یک محیط رقابتی برابر است. وی در ادامه با اشاره به اقلیم خشک و کم آب کشورمان و محدودیتها در حوزه تامین مواد اولیه چوبی افزود: این صنعت یک صنعت دوستدار محیط زیست است که با استفاده از تکنولوژی بازیافت قصد در حمایت از محیط زیست و حفظ جنگل ها و نباتات را دارد. مدیرعامل تاپیکو در انتها اضافه کرد: با تمام محدودیتها و مشکلات ما در برخی از حوزه ها مانند تولید ام دی اف، نه تنها از یک وارد کننده صد در صدی به خودکفایی در تولید رسیدیم بلکه امروز به عنوان یکی از صادر کنندگان ام دی اف در منطقه شناخته میشویم.

    بنا به این گزارش٬ در بازید از این نمایشگاه٬ خانم محرابی مدیرکل نساجی و سلولزی وزارت صمت٬ دکتر ابویی مهریزی مدیرعامل شرکت نفت گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) ٬ دکتر راعی مدیر برنامه ریزی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)٬ خانم دکتر ابروفراخ مدیرعامل هلدینگ سلولزی واعضا هیات مدیره هلدینگ سلولزی شستا ( آقایان میراشرفی و اسفندیاری)  ٬ معاون محترم امور صنایع وزارت صمت آقای مهدی صادقی نیارکی را همراهی می کردند.

    گفتنی است٬ چهارمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فراورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته از 31 خرداد لغایت 3 تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری بوده و از ساعت 10 صبح الی 17 آماده پذیرایی از بازدید کنندگان محترم می باشد.

    خبرنگار: مهدی حسنی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=239085

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم