• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

چند اصول حرفه ای آموزش زبان انگلیسی که نمیدانستید!

  • کد خبر : 314329
  • 19 فروردین 1402 - 14:11
چند  اصول  حرفه ای آموزش زبان انگلیسی که نمیدانستید!

فهرست محتوا در سال های اخیر اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای سنین مختلف به خصوص سنین کمتر از ده سال، افزایش چشمگیری داشته است، لذا این مورد می تواند افراد نیازمند به یادگیری اصولی زبان انگلیسی را به تحقیق درباره نوع آموزش و همچنین آموزشگاه خوب و درجه یک برای برخورداری از یک آموزش جامع […]

فهرست محتوا

  • در سال های اخیر اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای سنین مختلف به خصوص سنین کمتر از ده سال، افزایش چشمگیری داشته است، لذا این مورد می تواند افراد نیازمند به یادگیری اصولی زبان انگلیسی را به تحقیق درباره نوع آموزش و همچنین آموزشگاه خوب و درجه یک برای برخورداری از یک آموزش جامع و کامل فراخواند.

     

    به طور کلی برای درک بهترین زبان انگلیسی، آموزش گام به گام آن براساس استانداردهای جدید آموزشی زبان خارجی، می تواند کوتاهی زمان یادگیری و درک بالایی برای انواع کلمات، گرامر و موارد مذکور در آموزش این زبان پرتقاضا را سبب ساز شود.

     

    دوره آموزش انگلیسی در کرج، یک دوره بسیار جامع می باشد که می تواند با ارائه انواع مراحل یادگیری به متقاضیان مزبور و تعیین سطح یادگیری، کمک شایانی را اعطا نماید. ترجیحا مشخص کردن زمان آموزش، نکات ویژه ارائه شده برای یادگیری سریع تر و مواردی از این قبیل، اطمینان خاطر افراد را برای برخورداری از نتیجه قابل ملاحظه آموزشگاه مدنظر جلب می کند.

     

    آموزش زبان انگلیسی در کرج، براساس اصول خاص آموزشی با سالها تجربه انجام می گیرد، چرا که درک خواست افراد مذکور با توجه به سطح یادگیری و سن آنان، راهنمایی عالی را به عنوان موارد روانشناختی در کنار آموزش تحصیلی مذکور برای استادان آموزشگاه زبان ایساتیس در کرج فراهم می آورد.

     

     

    صرفا در این آموزشگاه تمامی فنون لازم برای گرامر، مکالمه، مکالمات اختصاصی ادبی و محاوره ای طبق نیاز افراد و مواردی مرتبط به آموزش مورد نظر اعمال می شود. افراد مراجعه کننده به این مرکز، می توانند با مشاوره ای در کوتاه ترین زمان ممکن، سطح فراگیری زبان مورد نظر را بیان کرده وطی آن با صلاحدید مشاوران و استادان این آموزشگاه، گام های ابتدایی و تخصصی برای فراگیری این مورد به صورت منحصر به فرد تعیین گردد.

     

    چند روش  برای آموزش زبان  انگلیسی

     

    شما برای درک بهتر زبان انگلیسی با توجه به هدف یادگیری که دارا هستید، می توانید با انتخاب این آموزشگاه، از روش های تخصصی یادگیری زبان انگلیسی بهره مند شده و بهترین نتیجه را با هزینه ای کاملا اقتصادی بگیرید. طبعا هزینه اعمال شده برای این موضوع، به عنوان یک سرمایه گذاری بسیار مهم برای شما خواهد بود.

    در ادامه به بیان اصول ویژه روانشناختی و رفتاری برای یادگیری فوق‌العاده‌ زبان انگلیسی می پردازیم که به عنوان مقدمه ای برای آماده سازی ذهن و جسم افراد برای درک عالی نکات مختلف آموزشی در مدت زمان کوتاه می باشد. این موارد به صورت تجربی، امتیاز ویژه ای را برای افراد جویای آموزش عالی و لذت‌ بخش، القا می کند.

     

    1- هدف گذاری کنید

    برای پرشور بودن، باید دلیل قانع کننده ای برای یادگیری زبان داشته باشید. قبولی در امتحان دلیل کافی نیست. همچنین، یافتن شغل دلیل کافی نیست. برای انجام آن به یک دلیل عالی نیاز دارید. اگر پول می تواند انگیزه شما باشد، تصور کنید انگلیسی چگونه می تواند شما را ثروتمند کند. خانه رویایی، ماشین رویایی و زندگی رویایی خود را تجسم کنید. اگر عشق نیروی محرکه شماست، تصور کنید چه تعداد انسان فوق العاده ای را می توانید در کشورهای دیگر ملاقات کنید. به پیوند با خارجی های زیبا و جذاب فکر کنید! دلیل خود را روی یک کاغذ بزرگ بنویسید و آن را در اتاق خود بچسبانید.

     

    2- مزایای گوش دادن به زبان خارجی

    گوش دادن یکی از بخش های اصلی یادگیری زبان است که به شما کمک می کند تا کاربرد کلمات و جملات را در زبان درک کنید تا مهارت شنیداری خود را تقویت کنید. برای این کار بهتر است شروع به گوش دادن به داستان های کوتاه و ساده کنید و به شنیدن داستان های طولانی تر با جملات پیچیده تر ادامه دهید. با گذشت زمان، این کار شما را با تلفظ و تلفظ صحیح کلمات آشنا می کند. البته نکته در این مورد گوش دادن مداوم و تمرین بیشتر جملات کاربردی مرحله به مرحله است.

     

    چند اصول حرفه ای آموزش زبان انگلیسی که نمیدانستید!

     

     

    3- حداقل 4 ساعت تمرین در روز

    برای رسیدن به تسلط در 2-3 ماه، شما باید بسیار مصمم باشید. به عبارت دیگر، باید 8-14 ساعت در روز به تمرین زبان بپردازید. بهتر است ۱ ساعت واژگان بخوانید، ۱ ساعت جلوی آینه مکالمات ساده از روی کتاب را تمرین کنید. سپس به مدت 2 ساعت به زبان انگلیسی گوش دهید و 2 ساعت دروس انگلیسی را بخوانید. و غیره. اگر بیشتر روی مکالمه متمرکز هستید، بیشتر گوش کنید. اما نگران نباشید زیرا خواندن به توانایی گفتاری شما نیز کمک می کند. برای برخی، 2 ساعت در روز خواندن و گوش دادن کافی است. اما اگر می خواهید خیلی سریع به زبان مسلط شوید، بهتر است از روش ما استفاده کنید.

     

    4- استفاده از موسیقی خاص

    تحقیقات جدید نشان داده است که سکوت یا گوش دادن به موسیقی تمرکز حین مطالعه را بهبود می بخشد، و بسیاری را به این باور رسانده است که نواختن و گوش دادن به انواع خاصی از موسیقی “مثل اینها” می تواند به زبان آموزان کمک کند تا در هنگام مطالعه بیشتر کار کنند. با مغزشان به آنها کمک کنید. برای این کار باید از موسیقی به عنوان صدای پس زمینه استفاده کنید، یعنی میزان صدا را روی 1 یا 2 نگه دارید و سپس زبان را تمرین کنید.

     

    5- زمان مناسب برای مطالعه

    اولین باری که یک زبان جدید را مطالعه می کنید (مثلاً یک کلمه)، اگر یک بار در 24 ساعت آینده همان مطالب را مرور کنید، تا 80٪ از آنچه را که تازه یاد گرفته اید حفظ خواهید کرد.

    پس از یک هفته، می‌توانید همان مطلب را بدون فراموش کردن تنها پس از پنج دقیقه مرور آن به خاطر بسپارید. این مقاله به مدت 30 روز در ذهن شما خواهد ماند.

    بعد از چهل روز اگر دوباره همان مقاله را بخوانید تا 6 ماه در ذهنتان می ماند!

    پس شبی که آن را یاد گرفتید، یک بار، هفته ای یک بار و بعد از چهل روز آن را مرور کنید.

    6- نظر بدهید و خلاصه کنید

    این روش یکی از جدیدترین روش های مطالعه زبان کشف شده در سال های اخیر است که یادگیری و یادگیری را به شکلی منحصر به فرد تسریع می کند. برای این منظور، هر زمان که دو یا سه پاراگراف از زبان را خواندید، نظر خود را در مورد آن پاراگراف ها به زبان انگلیسی بنویسید یا در 3-4 سطر خلاصه کنید. همیشه یک فضای خالی در دفترچه یادداشت خود در کنار یادداشت های خود بگذارید تا تفسیر خود را از آن موضوع بنویسید. بعداً همزمان با خواندن مجدد، همان پاراگراف و 3-4 خط را مرور کنید تا تأثیر آن را به وضوح ببینید!

    7- عادت کردن به ذهن و گوش و زبان

    هر روز، در هر صورت، حداقل یک یا دو مکالمه گوش دهید یا بخوانید یا صحبت کنید و اجازه ندهید اعضای بدنتان به شنیدن انگلیسی عادت کنند. برای شروع مکالمه از ابتدا می توانید به برنامه های صوتی رایگان روزانه گوشی دسترسی داشته باشید یا روی لینک های زیر کلیک کنید:

     

    8- با صدای  بلند  بخوانید

    یک راه عالی برای بهبود مکالمه انگلیسی خود این است که هر زمان که می توانید با صدای بلند بخوانید. حتی اگر اشتباه کنید، خواندن با صدای بلند به شما کمک می کند راحت تر انگلیسی صحبت کنید. برای خواندن با صدای بلند از کتاب یا روزنامه یا هر چیزی به زبان انگلیسی استفاده کنید. حتی اگر همه کلمات را متوجه نشدید، این زبان و ذهن شما را برای تمرین صحبت کردن کلمات انگلیسی آموزش می‌دهد و متوجه خواهید شد که وقتی انگلیسی صحبت می‌کنید می‌توانید جملات خود را سریع‌تر و آسان‌تر کنید. خواندن با صدای بلند نیز مفید است زیرا شما از کلمات انتخابی خود استفاده نمی کنید.

     

    9 ایجاد یک نوت بوک

    یک دفترچه کوچک همراه خود داشته باشید تا زمانی که یک کلمه جدید یاد می گیرید بتوانید سریع آن را یادداشت کنید. اگر وقت اضافی دارید، مطالبی را که نوشتید مرور کنید. هر هفته تعداد معینی از کلمات را برای خود تعیین کنید و هر هفته این تعداد را افزایش دهید. نه تنها کلمات، بلکه کاربرد و املای آنها را در متن یاد بگیرید. همچنین یک جمله در مورد آن کلمه بنویسید. پیشنهاد می کنم ترجمه کلمات را جلوی خود کلمه ننویسید. در عوض، آن را در دفتر دیگری یا پشت همان برگه بنویسید.

    چند اصول حرفه ای آموزش زبان انگلیسی که نمیدانستید!

    آموزش  ویادگیری در  آموزشگاه زبان

    اما برای یادگیری زبان به صورت پایه و آکادمیک، زبان انگلیسی باید در یک آموزشگاه زبان  که به صورت  تخصصی  به  یادگیری  زبان های خارجی می پردازد  مراجعه و در کلاس های  عمومی یا آنلاین  ثبت نام کنید  آموزشگاه زبان  ایساتیس  یکی از بهترین و باسابقه ترین  موسساتی است  در کرج  قرار دارد شما میتوانید  جهت  اطلاع  از  دوره ها و ثبت نام با شماره های  026-32713419 و09127036171 با  مشاورین مجموعه  در ارتباط باشید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=314329

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم