• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

چطور سود 25 درصد بدون ریسک بگیریم؟

  • کد خبر : 310296
  • 02 بهمن 1401 - 13:37
چطور سود 25 درصد بدون ریسک بگیریم؟

فهرست محتوا چطور سود 25 درصد بدون ریسک بگیریم؟ دریافت سود بدون ریسک یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی است که تحمل ریسک ندارند و می‌خواهند سرمایه‌شان در طول زمان رشد کند بدون آن که مورد تهدید قرار بگیرد. افرادی مانند بازنشسته‌ها، خانم‌های خانه‌دار، کارمندان و سایر افرادی که زمان کافی برای شناسایی و بررسی بازارهای […]

فهرست محتوا

  • چطور سود 25 درصد بدون ریسک بگیریم؟

    دریافت سود بدون ریسک یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی است که تحمل ریسک ندارند و می‌خواهند سرمایه‌شان در طول زمان رشد کند بدون آن که مورد تهدید قرار بگیرد. افرادی مانند بازنشسته‌ها، خانم‌های خانه‌دار، کارمندان و سایر افرادی که زمان کافی برای شناسایی و بررسی بازارهای ریسکی را ندارند یا اصلا روحیاتشان با چنین بازارهایی سازگار نیست، اهمیت زیادی به این گزینه‌ها می‌دهند.

    سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی پول بانک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

     

    همه ما می‌دانیم که سرمایه گذاری در بازارهایی مانند طلا و دلار گه ریسک بالاتری دارند، علاوه بر داشتن زمان کافی به دانش مالی و اقتصادی زیادی احتیاج دارد. به همین دلیل سرمایه گذاری در این نوع بازارها می‌تواند خطر از دست دادن سرمایه اولیه را برایشان همراه داشته باشد.

    حالا سوال اصلی اینجاست که چگونه بتوانیم سود 25 درصدی سالانه و بدون ریسک و تضمینی را از سرمایه خود کسب کنیم؟ در ادامه به بررسی پاسخ این سوال می‌پردازیم و برای اطلاعات مستقیم می توانید به لینک https://kiandigital.com/investment  مراجعه کنید.

    سود بانکی چقدر است؟

    یکی از گزینه‌هایی که بیشتر افراد ریسک گریز و خواهان کسب سود ماهانه به دنبال آن هستند، سرمایه گذاری در بانک است. نرخ بهره بانکی برای سپرده‌های یک ساله 16 درصد و برای سپرده‌های 2 ساله 18 درصد است.

    به این صورت که اگر شخصی 100 میلیون تومان را در بانک سرمایه گذاری کند و سپرده خود را یک سال در بانک نگه داشته باشد 16 میلیون تومان سالانه سود دریافت خواهد کرد و اگر سپرده خود را دو ساله سرمایه گذاری کرده باشد هر ساله 18 میلیون تومان سود از سوی بانک در یافت می‌کند.

    اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری چیست؟

    اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری یکی دیگر از گزینه‌های کسب سود بدون ریسک برای سرمایه گذاران است. اوراق گواهی سپرده که از سوی بانک‌ها به سرمایه گذاران ارائه می‌شود ویژگی‌هایی دارد که آن را از سرمایه گذاری در بانک مجزا می‌کند. این اوراق سود سالانه 23 درصدی دارند اما سود سپرده بانکی سالانه همانگونه که گفته شد 16 درصد است.

    اما این اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری دارای نرخ شکست هستند. یعنی اینکه اگر فرد سرمایه گذار در زمانی قبل از موعد قرارداد بخواهد سرمایه خود را به وجه نقد تبدیل کند بانک بجای سود 23 درصدی به سرمایه گذار فقط  10 درصد سود پرداخت می‌کند. از سوی دیگر حداکثر زمان سرمایه گذاری در اوراق گواهی سپرده فقط یک سال است.

    صندوق‌های سرمایه گذاری درآمد ثابت

    این صندوق‌ها برای سرمایه گذاران سنتی کمتر شناخته شده است. این صندوق‌ها از نظر نحوه معامله دو نوع هستند، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) و صندوق‌هایی که در بورس قابل معله نبوده و به صورت صدور و ابطالی هستند.

    در صندوق‌های قابل معامله در بورس، معمولا اصل پول و سود آن هنگام فروش صندوق و برحسب قیمت روز به سرمایه گذار پرداخت می‌شود. از جمله این موارد، صندوق درآمد ثابت کیان است. اما صندوق‌های غیر قابل معامله در بورس یا به اصطلاح صندوق‌هایی که بر حسب صدور و ابطالی هستند این قابلیت را دارند که سود ماهانه به سرمایه گذاران خود ارائه کنند.

    آشنایی با صندوق ندای ثابت کیان

    صندوق ندای ثابت کیان جزو صندوق‌های غیر قابل معامله در بورس به حساب می‌آیند. این صندوق به سرمایه گذاران خود سالانه به صورت موثر حداقل 25 درصد سود پرداخت می‌کند. منظور از موثر این است که فرد سرمایه گذار به صورت ماهانه سود حاصل از صندوق را دوباره در صندوق سرمایه گذاری کند.

    این صندوق شرایطی را فراهم کرده است که سرمایه گذاران بتوانند هم ماهانه کسب سود کنند و هم این که بتوانند سود به دست آمده خود را به راحتی مجددا سرمایه گذاری کنند.

    شخصیت سرمایه گذاری و سرمایه گذاری در صندوق درآمد ثابت

    هر فردی  بر حسب شخصیت سرمایه گذاری که دارد ممکن است ریسک گریز یا ریسک پذیر باشد. صندوق‌های سرمایه گذاری مانند صندوق ندای ثابت کیان که سودی بالاتر از نرخ بهره بانکی و اوراق گواهی سپرده دارد، مناسب سرمایه گذارانی است که شخصیت سرمایه گذاری ریسک گریز دارند. زیرا این افراد به دنبال نوعی سرمایه گذاری هستند که نه تنها ضرر نداشته باشد بلکه سود تضمینی نیز داشته باشد. اما افرادی که شخصیت سرمایه گذاری ریسک پذیر دارند بیشتر علاقه مند به سرمایه گذارای در بازارهای با ریسک بیشتر هستند.

    جمع بندی

    افرادی که به دنبال سرمایه گذاری مطمئن و بدون ریسک هستند، می‌توانند در بانک و اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری کنند. البته صندوق ندای ثابت کیان سود سالانه موثر بالاتری نسبت به بانک و و اوراق گواهی سپرده دارد.

    این صندوق بصورت موثر حداقل 25 درصد سود سالانه به سرمایه گذاران خود پرداخت می‌کند. در حالی که نرخ بهره بانکی برای سپرده‌های یک ساله 16 درصد است و سود سالانه اوراق گواهی سپرده 23 درصد است. در نتیجه سرمایه گذارانی که به دنبال سرمایه گذاری بدون ریسک هستند می‌توانند در صندوق ندای ثابت کیان سرمایه گذاری کنند.

    در نهایت نباید فراموش کرد که این صندوق نرخ شکست ندارد و هر زمان به پول آن نیاز داشته باشید، می‌توانید صندوق خود را به فروش برسانید. در واقع این صندوق درآمد ثابت سود روزشمار دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310296

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم