• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

چطور باید فهمید که نیاز به لوله بازکن داریم؟

  • کد خبر : 334337
  • 16 آبان 1402 - 11:13
چطور باید فهمید که نیاز به لوله بازکن داریم؟

نگرانی بابت تخلیه چاه فاضلاب و لوله بازکنی در محیط زندگی یک دغدغه بزرگ به شمار می‌رود. اگر در محیطی که زندگی می‌کنید، بوی بد فاضلاب شما را اذیت می کند و یا دفع فاضلاب منزل به کندی انجام می‌شود و از وجود حشرات موذی به داخل سرویس بهداشتی کلافه شده‌اید و احساس می‌کنید فاضلاب […]

  • نگرانی بابت تخلیه چاه فاضلاب و لوله بازکنی در محیط زندگی یک دغدغه بزرگ به شمار می‌رود. اگر در محیطی که زندگی می‌کنید، بوی بد فاضلاب شما را اذیت می کند و یا دفع فاضلاب منزل به کندی انجام می‌شود و از وجود حشرات موذی به داخل سرویس بهداشتی کلافه شده‌اید و احساس می‌کنید فاضلاب شما پرشده است  به‌طورقطع کاری سخت و طاقت‌فرسا در پیش دارید.

    مشکل گرفتگی لوله ها، بسته به اینکه لوله در کجای ساختمان قرار گرفته باشد، می ­تواند به دلایل مختلفی بوجود آید چون:

    ۱)جمع­ شدن رسوب و آشغال در لوله

    ۲) تجمع روغن سوخته و چربی در لوله

    ۳) مسدودشدن قسمتی از لوله بعلت جمع شدن دستمال کاغذی و … در آن

    ۴) تجمع مو

    ۵) افتادن و جمع شدن اشیا کوچک

    در این مواقع معمولاً اتفاقاتی مانند بالاآمدن آب در سینک آشپزخانه، پایین نرفتن یا به سختی پایین رفتن آب حمام در لوله، گرفتگی لوله دستشویی و … رخ می ­دهد و باعث ایجاد بو نامطبوع در ساختمان نیز خواهد شد.

    علاِنم گرفتگی لوله ها

    1-سینک دیرتر تخلیه مب شود

    2-بوی بدی از توالت و حمام استشمام می کنید

    3-هنگام دوش گرفتن آب زیر پاهایتان جمع می شود

    راه­کارهای رفع مشکل گرفتگی لوله

    در مواقعی که با گرفتگی لوله مواجه می ­شویم دو گزینه پیشروی ما قرار دارد:

    ۱) از راه­کارهای معمول برای رفع مشکل استفاده کنیم.

    ۲) کار حل مشکل را به مجموعه ­ها و شرکت ­هایی که در این زمینه فعالیت می ­کنند بسپاریم (مثال لوله بازکنی آذین)

    مورد اول را برای زمانی می ­توان استفاده کرد که مشکل جزئی بوده و حاد نباشد. برای این حالت می ­توان یکی از روش­ های زیر را بکار برد.

    ۱استفاده از یک سیم فلزی بلند با سر قلاب شکل

    برای بیرون ­آوردن موهای اضافه که در ابتدای مجاری لوله قرارگرفته یا درآوردن دستمال که کاملاً مشخص و معلوم می ­باشد، از این روش استفاده کنید. سیم مورد نظر را به آرامی در لوله فرو برده، چند بار بچرخانید و سپس به آرامی بالا بیاورید. این کار را چندین مرتبه انجام بدهید تا تمامی مواد زائد تخلیه شود.

    ۲پودر و یا مایع شیمیایی

    ممکن است گرفتگی ناشی از تجمع رسوب، آشغال و یا چربی و روغن سوخته در لوله باشد. در این حالت یکی از راه­کارهای پیشنهادی استفاده از موادی به شکل پودر یا مایع شیمیایی است که در بازار به پودر یا مایع راه گشا معروف است. مقداری پودر یا مایع را در جایی که فکر می ­کنید گرفتگی از آنجا ناشی می ­شود، بریزید. بعد از این کار قاعدتاً باید ظرف چند ساعت مشکل برطرف شود.

    ۳شلنگ آب بلند

    غالباً در هر ساختمانی شلنگ آب برای آبیاری و شستشو وجود دارد. بنابرای کاری که باید انجام بدهید این است که ابتدا شلنگ آب را به شیر آب گرم ساختمان متصل می­کنید، سپس سر دیگر لوله را در مجرایی که احتمال می­دهید گرفته باشد فرو کرده و به اندازه کافی پایین ببرید.

    در ادامه لوله را محکم در دست گرفته و به یکباره شیر آب گرم را باز کنید تا آب با فشار وارد لوله شود. سپس در زمانی کوتاه شیر آب را ببندید. این کار را چندین مرتبه انجام دهید تا مواد زائد داخل مجرا از جای خود کنده شده و حرکت کند و به سمت چاه تخلیه شود.

    در صورتی که هیچکدام از راه­کارهای فوق جوابگو نباشد باید کار را به مجموعه و شرکتی که در این زمینه خدمات انجام می ­دهد، بسپارید. مجموعه ­ای همچون شرکت لوله بازکنی آذین یکی از بهترین گزینه ­هایی است که می ­توانید مدنظر قرار دهید.

    این شرکت با سابقه12 ساله در زمینه انجام خدمات گوناگون و بکارگیری نیروهای فنی و کاری در بخش­های مختلف توانسته رضایت مشتریان خود را به خوبی برآورده کرده و یکی از بزرگ­ترین شرکت ­های خدماتی در سطح کشور مبدل شده است.

    چرا بهتر است زمان گرفتگی لوله با لوله بازکنی آذین تماس بگیریم؟

    شرکت ما با ارزانترین قیمت بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.لوله بازکنی امریست که به واسطه ی تجربه و تخصص افراد ماهر سریع تر انجام میگیرد و میزان آسیب دیدگی لوله ها با توجه به این قضیه به حداقل میرسید. از طرفی رسیدگی به مشکلات چاه و فاضلاب و ترکیدگی لوله ها اگر توسط سرویسکار ماهری صورت نگیرد، ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد و همچنین باعث افزایش هزینه شود.

    پس بهتر است است از همان ابتدا کار را به افراد متخصص بسپارید تا هم در زمان خود صرفه جویی کنید و هم به کیفیت تعمیر و لوله بازکنی و تخلیه و حفاری چاه و..مطمئن باشید.

    اگر با گرفتگی لوله های منزلتان مواجه شدید نیروهای متخصص ما در لوله بازکنی آذین آماده خدمات رسانی می باشند. lolebazkoniazin.com

    چطور باید فهمید که نیاز به لوله بازکن داریم؟

    چرا استفاده از خدمات لوله بازکنی از شرکت لوله بازکنی آذین

    ۱. قیمت لوله بازکنی با توجه به متراژ لوله، سختی گرفتگی لوله، تعداد موارد فنرزنی، کنده‌کاری محل گرفتگی لوله و نوع روش لوله بازکنی تعیین می‌شود.

    ۲. خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه و لایروبی، ترمیم لوله‌های فاضلاب در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به‌صورت شبانه روزی با کمترین میزان خرابی انجام می‌شود.

    ۳. لوله بازکنی آذین بهترین نیروهای خود را با استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته در خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در اسرع وقت در دسترس شما قرار می‌دهد.

    ۴.  استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک، فنرهای فولادی و پمپ تراکم هوا انجام می‌شود.

    ۵. شعبه های زیاد و پرسنل متخصص در شرکت ما باعث سرعت در انجام خدمات و رضایت مشتریان می شود.

    سخن آخر

    برای استفاده از خدمات لوله بازکنی،لوله کشی، لایروبی، باز کردن گرقتگی لوله، باز کردن گرفتگی فاضلاب و خارج کردن اشیاء خارجی از توالت و… کافی است به سایت lolebazkoniazin.com مراجعه فرمایید و سفارش خود را ثبت کنید.شرکت لوله بازکنی آذین در سراسر کشور و تمام نقاط تهران دارای شعبه می باشد ازجمله لوله بازکنی همدان ، لوله بازکنی قزوین ، لوله بازکنی اصفهان ، لوله بازکنی شمال تهران ،لوله بازکنی جنوب تهران و… که همگی فعال و آماده خدمات رسانی می باشند

    حتی قبل از سفارش کار می توانیداز قیمت اطلاع پیدا کنید.

    روش‌های دیگر ثبت سفارش در لوله بازکنی آذین، از طریق لوله بازکنی آذین و یا تماس تلفنی با شرکت با شماره 09128420991////09370373329می‌باشد.

    شرکت لوله بازکنی آذین بهترین نیروی لوله بازکنی و تخلیه چاه را در اسرع وقت به محل شما اعزام می‌نماین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=334337

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
    1. ممنون از مطالب خوبتون

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم