• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

چرا نصب پنجره دوجداره اهمیت زیادی دارد؟

  • کد خبر : 311650
  • 03 اسفند 1401 - 17:09
چرا نصب پنجره دوجداره اهمیت زیادی دارد؟

فهرست محتوا پنجره‌ دوجداره به عنوان یک عضو کلیدی در ساختمان‌سازی به شمار می‌رود. به طوری که بسیاری از سازندگان ترجیح می‌دهند برای استاندارد‌سازی ساختمان خود از آن‌ها استفاده کنند. این پنجره‌ها با این که هزینه زیاد‌تری به نسبت پنجره‌های قدیمی دارند، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از ورود سروصدا به داخل […]

فهرست محتوا

  • پنجره‌ دوجداره به عنوان یک عضو کلیدی در ساختمان‌سازی به شمار می‌رود. به طوری که بسیاری از سازندگان ترجیح می‌دهند برای استاندارد‌سازی ساختمان خود از آن‌ها استفاده کنند. این پنجره‌ها با این که هزینه زیاد‌تری به نسبت پنجره‌های قدیمی دارند، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از ورود سروصدا به داخل خانه می‌شوند.

    پنجره‌های دوجداره در دو مدل UPVC و آلومینیومی تولید می‌شوند که پنجره UPVC از نظر عایق‌بندی عملکرد بهتری به نسبت مدل آلومینیومی دارد. همچنین قیمت پروفیل یو پی وی سی کمتر از پروفیل آلومینیومی است.

    در این مقاله ما قصد داریم تا با ویژگی‌های انواع پنجره‌های دوجداره آشنا شویم و مزایای آن‌ها را با هم بررسی کنیم.

    پنجره دوجداره چیست؟

    پنجره دوجداره به پنجره‌ای گفته می‌شود که از دو لایه شیشه در ساخت آن استفاده شده‌است. میان این دو لایه شیشه معمولا با گاز آرگون پر می‌شود تا میزان انتقال حرارت و صدا به حدارقل‌ترین حالت ممکن برسد. معمولا قسمتی که شیشه دوجداره در آن قرار می‌گیرد طوری ساخته می‌شود که فضای بین شیشه و پروفیل ناچیز باشد تا سروصدا و آلودگی از میان شیشه و پنجره عبور نکند.

    معمولا پروفیل پنجره دوجداره از UPVC یا آلومینیوم ساخته می‌شود که بهترین مواد در ساخت انواع پنجره هستند. پروفیل‌های یو پی وی سی بهترین گزینه برای عایق‌بندی و پروفیل‌های آلومینیوم دارای مقاومت بالاتر هستند.

    آلومینیوم یا یو پی وی سی؟!

    اگر پنجره‌های شما دارای ارتفاع زیادی باشد و نیاز است که پروفیل وزن زیادی را تحمل کند، بهتر است که از پروفیل‌های آلومینیوم ترمال بریک به همراه شیشه سکوریت برای پنجره استفاده شود. ولی باید بدانید که پنجره‌های دوجداره آلومینیومی عملکرد خوبی در عایق‌بندی ندارند و ممکن است سرمای بیشتری را به نسبت پروفیل یو پی وی سی از خود عبور دهند.

    در مقابل پنجره‌های آلومینیومی، پنجره‌های UPVC قرار دارند که بهترین گزینه برای عایق‌بندی حرارتی و صوتی هستند. معمولا پروفیل به کار رفته در پنجره‌های یو پی وی سی سفید خام است که با رنگ و روکش کردن آن می‌توان یک هم‌خوانی میان رنگ پنجره و نمای ساختمان ایجاد کرد. معمولا در پروژه‌های بازسازی پنجره از این پروفیل استفاده می‌کنند تا میزان اتلاف انرژی به حداقل برسد.

    ویژگی‌های پنجره‌های دوجداره چیست؟

    همانطور که گفته‌شد، پنجره‌های دوجداره دارای ویژگی‌های بسیاری هستند که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. اگر تصمیم دارید این پنجره‌ّا را جایگزین پنجره‌های قدیمی خانه خود کنید، می‌بایست با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید. در زیر به بخشی از مزایای پنجره‌های دوجداره اشاره شده است.

    – هزینه تعمیر و نگهداری کم

    – عایق‌بندی حرارتی

    – جلوگیری از ورود آلاینده‌های صوتی به داخل خانه

    – قابلیت روکش و رنگ کردن پروفیل

    – نورگیر کردن خانه

    – کاهش مصرف انرژی

    – قابلیت بازیافت و بازگشت به چرخه تولید

    – امنیت بالا

    – تهویه هوا

    آشنایی با انواع پنجره‌های دوجداره

    مدل پنجره‌ دوجداره با توجه به نوع پروژه، طراحی نما و بودجه شما انتخاب می‌شود. بنابراین در زیر به انواع این پنجره‌ها اشاره شده است.

    – پنجره تک حالته

    – پنجره دو حالته

    – پنجره ثابت

    – پنجره کشویی

    – پنجره فولکس واگنی

    – پنجره کلنگی

    – پنجره رنگی و روش لمینت

    – پنجره قوسی

    – پنجره خم

    – پنجره لنگه مخفی

    ضمانت کیفیت پروفیل و پنجره دوجداره

    چرا نصب پنجره دوجداره اهمیت زیادی دارد؟

    اگر تصمیم دارید از پنجره دوجداره در ساختمان خود استفاده کنید، باید از فروشنده بخواهید ضمانت‌نامه کتبی به همراه مهر و امضا در اختیار شما قرار دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکلات بالا، نسبت به برطرف کردن عیب پیش آمده اقدام کند.

    همچنین اگر از پروفیل با کیفیت استفاده می‌کنید، باید فروشنده ضمانت دهد که پروفیل در طول ۱۰ الی ۱۵ سال زرد نخواهد شد.

    چرا هوم وین؟

    هوم وین به‌عنوان یک مجموعه تخصصی در ساخت و مونتاژ انواع پنجره‌های UPVC و آلومینیومی دوجداره با کیفیت در بازار ایران فعالیت دارد و همچنین این مجموعه دارای سابقه طولانی مدت در زمینه تولید درب و پنجره در بازار بوده و بدون واسطه و به‌صورت مستقیم با تامین‌کننده در ارتباط است.

    مجموعه هوم وین با شرکت‌های بزرگی چون هافمن، وین تک، هابرمن، دل وین، پروفیل آرارات و… همکاری می‌کند و با توجه به نیاز مشتریان خود باکیفیت‌ترین پنجره‌ها را تولید می‌کند.

    درباره هوم وین بیشتر بدانید!

    شرکت درب و پنجره هوم وین با هدف تولید پنجره‌های دوجداره عایق و استاندارد آلومینیوم و UPVC برندهای مختلف با بهره‌گیری از فناوری‌های روز جهان، تخصص و تجربه ۱۲ ساله کادر مدیریتی، در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در شهر شیراز شروع کرده است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن چشم اندازهای خود (تولید درب و پنجره باکیفیت) به اهداف خود در مسیر این چشم‌انداز دست یابد. شرکت هوم وین در سال ۱۴۰۰ برای توسعه استراتژی‌های خود به تهران منتقل شد تا خدمات بیشتری به سراسر نقاط ایران ارائه دهد. این مجموعه با هدف افزایش رضایت مشتریان بهترین خدمات را به مهندسین عمران و معماری ارائه می‌دهد.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=311650

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم