• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

چرا مایکرواستراتژی به خرید بیت کوین ادامه می‌دهد؟

  • کد خبر : 250644
  • 23 شهریور 1400 - 13:30
چرا مایکرواستراتژی به خرید بیت کوین ادامه می‌دهد؟

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل مایکرواستراتژی، از طرفداران بیت کوین است و شرکت او همچنان به خرید این ارز دیجیتال ادامه می‌دهد. ویلی وو (Willy Woo)، معامله‌گر برجسته، دلایل ادامه خرید بیت کوین ..

  • مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل مایکرواستراتژی، از طرفداران بیت کوین است و شرکت او همچنان به خرید این ارز دیجیتال ادامه می‌دهد. ویلی وو (Willy Woo)، معامله‌گر برجسته، دلایل ادامه خرید بیت کوین از سوی مایکرواستراتژی را توضیح داده است.

    به گزارش یوتودی، مایکل سیلور حتی در زمان افت قیمت با اطمینان به خرید مقادیر زیاد بیت کوین ادامه می‌دهد. توضیحات ویلی وو، کارآفرین و از معامله‌گران مطرح بازار ارز دیجیتال دلایل این کار را به‌خوبی بیان می‌کند.

    شرکت مایکرواستراتژی روز گذشته ۵,۰۵۰ بیت کوین به ارزش ۲۴۳ میلیون دلار خریداری کرد. این شرکت در ماه اوت (مرداد) نیز ۱۷۷ میلیون دلار بیت کوین خریده بود. مایکرواستراتژی در مجموع در سه‌ماهه سوم سال جاری، ۴۱۹ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است.

    ویلی وو پس از خرید اخیر مایکرواستراتژی، نمودار جدیدی از بیت کوین‌های نگهداری‌شده توسط شرکت‌های سهامی را به اشتراک گذاشت. منظور از شرکت سهامی سازمان و مؤسسه‌ای است که سهام آن به‌صورت عمومی در بورس عرضه شده باشد.

    داده‌ها نشان می‌دهد که پس از این خرید ارزش سرمایه‌گذاری مایکرواستراتژی تقریباً به ۱۱۱,۰۴۲ بیت کوین، معادل ۳.۱۶ میلیارد دلار، رسیده است.

    وو دیدگاه خود را درباره دلایل نگهداری مقادیر زیاد بیت کوین از سوی مایکرواستراتژی به اشتراک گذاشته است. او می‌گوید سایر شرکت‌های سهامی خرید اوراق قرضه قابل‌تبدیل از شرکت سیلور را ساده‌تر می‌دانند و ترجیح می‌دهند به‌جای اینکه مقادیر قابل‌توجهی بیت کوین نگهداری کنند از این طریق در بازار این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. مایکرواستراتژی در دسامبر سال ۲۰۲۰ (دی ۹۹) و ابتدای سال ۲۰۲۱ سرمایه قابل‌توجهی برای خرید بیت کوین جذب کرد. این شرکت در دسامبر ۲۰۲۰ (دی ۹۹) ۶۵۰ میلیون دلار و در ژوئن (خرداد) امسال ۴۰۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرد.

    ویلی وو معتقد است که مایکرواستراتژی برای بسیاری از شرکت‌های سهامی دیگر بیت کوین نگهداری می‌کند.

    نمودار موجودی بیت کوین شرکت‌های سهامی

    در نموداری که وو در توییتر به اشتراک گذاشته است، کل بیت کوین‌های نگهداری‌شده توسط شرکت‌های سهامی کمی کمتر از ۲۰۰,۰۰۰ واحد برآورد شده است. در این نمودار موجودی بیت کوین گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، اسکوئر (Square) و تسلا به‌طور مجزا نشان داده‌ شده‌ و نام آنها در بخش‌های انتهایی و پایین‌تر از نام مایکرواستراتژی قرار گرفته‌ است.

    وو گفته است که چندین خرید عمده بیت کوین را در داده‌های درون‌زنجیره‌ای ماه گذشته مشاهده کرده است. او تصور می‌کند این داده‌ها مربوط به خرید شرکت‌هایی باشد که فعلاً ناشناس هستند و انتظار دارد که جزئیات مربوط به این خریدها در گزارش‌های قانونی انتهای این سه‌ماهه اعلام شوند.

    وو گفته است:

    منتظر دیدن پرونده‌های مربوط به پایان سه‌ماهه جاری هستم. ماه گذشته خریدهای چند میلیون دلاری قابل‌توجهی در شبکه مشاهده شد که امکان دارد مربوط به شرکت‌هایی باشد که نامی از آنها فاش نشده است.

    لی کوپرمن (Lee Cooperman)، میلیاردر و سرمایه‌گذار آمریکایی، به‌تازگی به شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خرد هشدار داده است که هنگام خرید ارزهای دیجیتال بسیار محتاط باشند. او معتقد است که بیت کوین قابل درک نیست و به کسانی که نسبت به وضعیت اقتصادی خود در آینده محتاط هستند توصیه کرده است تا به‌جای بیت کوین سراغ طلا بروند، چراکه از نظر او این فلز گران‌بها ابزار بهتری برای ذخیره ارزش خواهد بود.

    چرا مایکرواستراتژی به خرید بیت کوین ادامه می‌دهد؟

    در این باره بیشتر بخوانید

    • مایکرواستراتژی بیت کوین‌های بیشتری می‌خرد
    • مایکرواستراتژی دوباره بیت کوین می‌خرد؛ این بار ۶۵۰ میلیون دلار!
    • مایکرواستراتژی ۶۵۰ میلیون دلار دیگر بیت کوین خرید
    • مورگان استنلی، غول بانکداری آمریکا، ۱۰ درصد سهام مایکرواستراتژی را خرید
    • بنیان‌گذار NYDIG: تا پایان سال میلادی ۲۵ میلیارد دلار بیت کوین تحت مدیریت ما خواهد بود

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=250644

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم