• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

چرا قیمت طلا و سکه ریزشی شد؟/ کشتی‌آرای: تقاضای خرید سکه کم شد

  • کد خبر : 320462
  • 17 خرداد 1402 - 12:30
چرا قیمت طلا و سکه ریزشی شد؟/ کشتی‌آرای: تقاضای خرید سکه کم شد

چرا قیمت طلا و سکه ریزشی شد؟/ کشتی‌آرای: تقاضای خرید سکه کم شد نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر با تأکید بر ادامه روند نزولی قیمت طلا و سکه در بازار طی روزهای آینده گفت: در روزهای اخیر معامله خاصی در بازار انجام نمی شود و خریداران منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند. – اخبار […]

  • چرا قیمت طلا و سکه ریزشی شد؟/ کشتی‌آرای: تقاضای خرید سکه کم شد

    نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر با تأکید بر ادامه روند نزولی قیمت طلا و سکه در بازار طی روزهای آینده گفت: در روزهای اخیر معامله خاصی در بازار انجام نمی شود و خریداران منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند.

    – اخبار اقتصادی –

    محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای اخیر گفت: خبرهای مثبت سیاسی، آزادسازی منابع بلوکه شده ایران، بازگشایی سفارت عربستان و از سرگیری روابط ایران با کشورهای منطقه از مهمترین دلایل کاهش قیمت طلا و سکه، ارز، خودرو و مسکن در روزهای اخیر است.

    سقوط سکه به کانال 29 میلیون تومان

    وی با تأکید براینکه خبرهای سیاسی، از نظر اقتصادی اثرات مثبتی داشته است، افزود: تمام بازارهایی که از نظر سرمایه گذاری جذاب بودند در روزهای اخیر نه تنها کاهشی شده اند بلکه در رکود به سر می برند.

    این فعال بازار طلا و جواهر تأکید کرد: معامله چندانی در بازار طلا و سکه نیز انجام نمی شود چراکه در 10 روز گذشته شاهد سیر نزولی قیمت‌ها در این بخش بودیم و پیش بینی می شود که کاهش قیمت‌ها در روزهای آتی هم ادامه داشته باشد.

    کشتی‌آرای از کاهش حباب سکه به 5 میلیون و 500 هزار تومان خبر داد و گفت: علت کاهش حباب سکه، کاهش تقاضا برای خرید سکه در بازار است.

    به گزارش تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 408 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 26 میلیون و 300 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 29 میلیون و 100 هزار تومان است.

    در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 16 میلیون و 300 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 10 میلیون و 800 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

    هر مثقال طلا در بازار داخلی، 10 میلیون و 431 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی 1961 دلار است.

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=320462

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم