• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

چرا سایت های ایرانی برای افراد مقیم خارج از کشور باز نمیشوند؟

  • کد خبر : 342727
  • 19 اسفند 1402 - 2:00
چرا سایت های ایرانی برای افراد مقیم خارج از کشور باز نمیشوند؟

در حالی که ارتباطات دیجیتال به عنوان یک نیاز ضروری در زندگی روزمره ما اهمیت بیشتری به خود گرفته، محدودیت‌های جغرافیایی بر دسترسی به منابع آنلاین چالشی اساسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور به حساب می‌آید. در این راستا، وی پی ان با آی پی ایرانی، به عنوان یک ابزار قدرتمند، این امکان را فراهم می‌کند که به سادگی و بدون مشکل به سایت‌ها و خدمات اینترنتی داخلی دسترسی پیدا کنند. این راهکار نه تنها برای دسترسی به سایت‌های بورس یا بیمه تامین اجتماعی، بلکه برای بهره‌مندی از سرویس‌های بانکی آنلاین و دسترسی به سایت‌های مختلف دولتی و اطلاعاتی ایرانی، انتخاب ایده‌آلی است. اینگونه، با استفاده از سرویس‌هایی مانند istnets، ایرانیان مقیم خارج از کشور می‌توانند با اطمینان و آسایش بیشتری از امکانات دیجیتالی مورد نیاز خود استفاده کنند و به دنبال راهکارهایی جهت دستیابی به آزادی دیجیتال و امنیت آنلاین باشند.

فهرست محتوا

  • همان‌طور که می‌دانید، بر اساس سیاست‌گذاری‌ها، بسیاری از سایت‌های ایرانی برای آی پی‌های خارجی مسدود هستند. در واقع همان‌طور که ما از داخل ایران نمی‌توانیم به خیلی از سایت‌هایی که برای کاربران ایرانی مسدود شده‌اند، دسترسی داشته باشیم و نیاز به فیلترشکن و نرم‌افزارهای تغییر آی پی داریم، افراد مقیم خارج از ایران نیز برای دسترسی به سایت‌های داخلی، نیازمند یک سرویس با آی پی ثابت ایرانی هستند. در واقع وی پی ان ایرانی، شما را با یک آی پی ایرانی به شبکه‌ی اینترنت متصل می‌کند.

     

    وصل نشدن به سایت بورس ایران

    اگر شما هم جز افرادی هستید که میخواهید خارج از کشور به پورتال بورسی خود دسترسی داشته باشید، اما با استفاده از ای پی های خارج از ایران نمی توانید وارد سامانه بورس شوید، پیشنهاد میکنم با خرید وی پی ان ایران با آی پی ایرانی این کار را انجام دهید.

     

    چرا سایت‌های فیلیمو در خارج از کشور باز نمی‌شوند؟

    بسیاری از سایت‌ها و پلتفرم‌های آنلاین ایرانی، به منظور جلوگیری از حملات هکرها و سیاست ‌گذاری‌های تعیین شده، برای کاربران خارج از ایران در دسترس نیستند. موارد پرکاربردی چون سایت بانک‌ها و کارگزاری‌های بورسی، برنامه‌های آموزشی نظیر پلتفرم شاد، سایت‌های قضایی، خبری، ورزشی و پلتفرم‌های انتشار آنلاین فیلم و سریال و … به همین صورت و برای کاربران خارجی در دسترس نیستند و برای استفاده از این سایت‌ها از خارج از کشور، بایستی بتوانید با خرید آی پی ایرانی، از طریق آی پی ایرانی به آن‌ها وارد شوید.

    دسترسی به سایت بیمه تامین اجتماعی

    در صورتی که مدتی در ایران بیمه خود را پرداخت کرده اید و حال در خارج از کشور زندگی کنید و یا به طور کلی بیمه خود را در ایران پرداخت نکرده باشید و الان بخواهید این بیمه را پرداخت کنید در این مقاله می توانید اطلاعاتی را کسب کنید که در سایت تامین اجتماعی نیر برای افراد مقیم خارج از کشور نیز میتوانید بدست آورید. البته در صورتی که خارج از ایران هستید و میخواهید به سایت تامین اجتماعی وصل شوید، غیر ممکن است مگر اینکه وی پی ان ایران را خریداری کرده باشید. (استفاده از سایت های دولتی در خارج از کشور فیلتر است و افراد باید با ای پی های داخلی ایران وارد این سایت ها شوند).

    نحوه پرداخت حق بیمه در خارج از کشور

    بعد از وارد شدن به سایت تامین اجتماعی، باید اطلاعات تکمیلی خود را که شامل نام، نام خانوادگی، شهر محل تولد و محل تولد را پر کنید. در صورت داشتن سابقه بیمه باید ان را وارد کنید. بعد از پر کردن اطلاعات، اطلاعات شما توسط سازمان تامین اجتماعی مورد بررسی قرار میگیرد و در صورتی که مورد تایید باشد ادامه مراحل با ارسال یک نامه به شما مشخص میشود.

    مزایای استفاده از   istnetsبرای دسترسی به اینترنت بانک

    استفاده از  istnetsبرای دسترسی به اینترنت بانک‌های ایرانی از خارج از کشور، مزایای بی‌شماری را به همراه دارد که امنیت و دسترسی بدون محدودیت را در صدر قرار می‌دهد. با اتصال از طریق سرورهای مستقر در ایران که istnetsفراهم می‌آورد، کاربران می‌توانند به آسانی و با اطمینان خاطر از سرویس‌های بانکی مانند همراه بانک ملت, صادرات, ملی …خود استفاده کنند، گویی که در داخل کشور به اینترنت متصل هستند. این سرویس با به کارگیری فناوری‌های پیشرفته رمزنگاری، امنیت اطلاعات کاربران را در برابر تهدیدات احتمالی تضمین کرده و به این ترتیب، خطر سرقت هویت و دیگر انواع حملات سایبری را به حداقل می‌رساند. علاوه بر این، istnetsبا ارائه پشتیبانی۲۴ساعته، تضمین می‌کند که کاربران در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکلی، به سرعت راهنمایی و کمک دریافت کنند. این ویژگی‌ها، istnetsرا به یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال دسترسی امن، راحت و مطمئن به خدمات بانکی آنلاین خود از هر نقطه‌ای از جهان هستند.

     

    آیا استفاده از وی پی ان ایران، امن است؟

    اگر قصد دارید از وی پی ان ایران  برای انجام امور مالی و بانکی خود بهره ببرید، یقینا باید روی امنیت آن هم حساس باشید. چراکه بعضا برخی از سرویس‌های رایگان، با رصد کردن اطلاعات ارسالی و دریافتی افراد، امکان هک کردن اطلاعات و حساب‌های کاربریتان را دارند. اما دقت کنید که در هنگام استفاده از سایت‌هایی که از پروتکل Https یا SSL استفاده می‌کنند، تمامی اطلاعات میان شما و سایت مورد نظر به‌صورت رمزگذاری شده خواهند بود و مشکلی وجود نخواهد داشت. در وی پی ان ارائه شده توسط مجموعه‌ی ما، ترافیک شما مورد بررسی قرار نمی‌گیرد و تمامی اطلاعات شما به‌صورت رمزگذاری شده از وی پی ان دریافت و ارسال می‌شود و امنیت وی پی ان به‌طور کامل تضمین می‌شود.

     

    سخن پایانی

    استفاده از خدمات وی پی ان آی پی ایران istnets به کلیدی ضروری برای ایرانیان مقیم خارج از کشور تبدیل شده است، تا بتوانند بدون هیچ مانعی به وبسایت‌ها و خدمات آنلاین مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.istnets، با فراهم آوردن یک راهکار مطمئن و امن، اطمینان خاطر را برای کاربرانی که به دنبال تجربه‌ای روان و بی‌دردسر از اینترنت هستند، به ارمغان می‌آورد. این سرویس نه تنها محدودیت‌های جغرافیایی را از بین می‌برد، بلکه امنیت و حریم خصوصی کاربران را در فضای آنلاین تضمین می‌کند، و از این رو، به یک ابزار غیرقابل اجتناب برای هر ایرانی مقیم خارج از کشور مبدل شده است. با istnets، دوران نگرانی برای دسترسی به محتوای ایرانی به پایان رسیده و در عوض، دروازه‌ای به سوی آزادی دیجیتالی و دسترسی نامحدود به اطلاعات و خدمات بدون مرز جغرافیایی گشوده شده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342727

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم