• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

چرا باید در دوره یا کلاس آموزش ارز دیجیتال شرکت کنیم؟

  • کد خبر : 238929
  • 28 خرداد 1400 - 13:03
چرا باید در دوره یا کلاس آموزش ارز دیجیتال شرکت کنیم؟

فهرست محتوا امروز با کمک وب سایت آکادمی پارسیان بورس قصد داریم تا به طور کامل اهمیت شرکت در کلاس  آموزش ارز دیجیتال قبل از ترید ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار دهیم. همین چند وقت گذشته بود که سر و صدای بسیار زیادی به دلیل رشد و پیشرفت ارز های دیجیتال به پا شده […]

فهرست محتوا

  • امروز با کمک وب سایت آکادمی پارسیان بورس قصد داریم تا به طور کامل اهمیت شرکت در کلاس  آموزش ارز دیجیتال قبل از ترید ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار دهیم. همین چند وقت گذشته بود که سر و صدای بسیار زیادی به دلیل رشد و پیشرفت ارز های دیجیتال به پا شده بود؛ من هم مانند یک فرد عادی، تحت تاثیر این هیاهوی قرار گرفته بودم و دوست داشتم در این بازار، سرمایه خود را چند برابر کنم. با دیدن چند ویدئو کوتاه آموزشی در زمینه ارز دیجیتال، در طول چند ساعت حساب خود را راه اندازی اندازی مردم و یک معامله را حتی برای خود باز کردم. اما شاید بهتر باشد شما هم بدانید که آن معامله، با چیزی جز ضرر همراه نبود.

    طبیعتا تا چند روز درگیر ناراحتی این موضوع بودم و فقط خود را سرزنش می کردم. اما رفته رفته با این موضوع کنار آمدم و به طور منطقی، اقدام به بررسی فعالیت خود کردم. با کمی فکر متوجه این شدم که فعالیت من از ریشه مشکل دارد؛ به این معنا که بدون هیچ آگاهی و دانشی نباید به سمت فعالیت در این بازار می آمدم. حال تصمیم دارم تجربیات خود را در این زمینه با شما به اشتراک بگذارم.

     

    لزوم شرکت در دوره یا کلاس آموزش ارز دیجیتال

     

    در بخش قبلی دانستید که برای درآمدزایی از طریق ارز های دیجیتال، باید در دوره های آموزشی آن شرکت کرد؛ اما آیا تنها دلیل شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال آکادمی پارسیان بورس، فقط درآمدزایی است؟ آیا هیچ هدف دیگری پشت این ماجرا نیست؟ قطعا که اولین هدف و اصلی ترین هدف پشت این دوره، کسب سود و درآمد می باشد؛ ولی یک سری موارد دیگر وجود دارد که کسب دانش این زمینه را به میزان بیشتری مورد اهمیت جلوه می دهد.

    از زمانی که بشر وارد عصر دیجیتال شده است، بسیاری از کسب و کار ها به صورت کامپیوتری در حال فعالیت می باشند؛ اما بعضی از زمینه ها و کسب و کار ها وجود دارند که خارج از این بستر نمی توانند فعالیت کنند؛ چرا که در همین بستر یعنی دنیای دیجیتال و کامپیوتر، به وجود آمده اند. دنیای ارز های دیجیتال یکی از این حیطه های کاری می باشد که این روز هاف علاقه مندان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

    دیگر نیاز نیست برای درآمدزایی و دریافت اندک حقوقی برای یک سازمان و نهاد خاص فعالیت داشته باشید؛ شما با حداقل سواد می توانید در دوره آموزش ارز دیجیتال شرکت کنید. پس از پایان شرکت در این دوره در آکادمی پارسیان بورس، شما یک تریدر واقعی محسوب می شوید و می توانید درآمد چنیدن ماه کسب و کار فعلی خود را در یک ماه بدست بیاورید. اگر شما هم قصد شرکت در این دروه را دارید، در ادامه همراه ما باشید.

     

    در آموزش ارز دیجیتال به چه مواردی پرداخته می شود؟

     

    این روز ها تقریبا هر کسی خود را در زمینه ارز های دیجیتال استاد می داند؛ حتی اگر شخص مقابل ما توانایی درآمدزایی در این بازار را داشته باشد و و استادی برای خود محوب شود، باید ببینیم که آیا توانایی تدریس دانش این بازار را دارد یا خیر؟ طبیعتا هر کسی نمی تواند توانایی این امر را داشته باشد. حال بهتر است بدانید که در آکادمی پارسیان بورس، مجرب ترین اساتید این زمینه برای تدریس به شما برگزیده شده اند. اساتید ما در آموزش ارز دیجیتال به مواردی که در ادامه ذکر می کنیم، می پردازند.

     

    ارز دیجیتال یا کریپتو کارنسی چیست؟

     

    طبیعتا زمانی که شما اقدام به حضور در کلاس های حضوری آموزش بورس یا  ارز دیجیتال می کنید، هیچ اطلاعات کلی از این بازار ندارید؛ به معنایی دیگر هنوز به درک کلی از این بازار نرسیده اید؛ تا زمانی که ندانید ارز دیجیتال چگونه به وجود آمده است، چگونه به فعالیت خود ادامه می دهد و حتی چه اهدافی دارد، نمی توانید از آن درآمدزایی کنید. لذا ما در اول این آموزش در طی جلسات کوتاهی، به بررسی ماهیت این بازار می پردازیم.

    دیجیتال2

    یکی از اصلی ترین مواردی که آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد و شما باید از آن مطلع باشید، مبحث بلاک چین می باشد. طبیعتا بعد از رسیدن به درک کلی از ارز های دیجیتال، به شما استفاده از کیف پول ها آموزش داده خواهد شد. زمانی که شما نحو ککار با کیف پول ها را بلد باشید، می توانید برای خود ارز های مختلف را خریداری، ترید و نگهداری کنید.

     

    آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال

     

    وقتی حرف از درآمدزایی و کار با ارز می شود، خود به خود صرافی ها هم معنا پیدا می کنند. طبیعتا برای این که بتوانید بعد از شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال کسب درآمد کنید، باید کار با صرافی های آنلاین را آموخته باشید. این روز ها بهترین و معتبر ترین صرافی آنلاین که برای نگهداری و یا ترید ارز دیجیتال از آن استفاده می شود، بایننس می باشد.

    اساتید ما در آکادمی پارسیان بورس به طور کامل به شما آموزش می دهند که چگونه در این صرافی دانش خود را پیاده سازی کنید. شما در صرافی بایننس و صرافی های مشابه به آن، می توانید به انواع مختلفی ترید ارز دیجیتال را انجام دهید. در نگاه اول به این سایت، کار بسیار پیچیده به نظر می رسد؛ ولی با شرکت در آموزش ارز دیجیتال متوجه سادگی آن خواهید شد.

     

    تحلیل بنیادی ارز دیجیتال

     

    دو بخش اصلی دوره های آموزش ارز دیجیتال، فراگیری دو نوع تحلیل بسیار کاربردی و جامعی می باشد که این روز ها، در تمامی دوره های آموزشی به آن ها پرداخته می شود. اولین نوع تحلیلی که به شما برای کسب درآمد در بازار ارز های دیجیتال آموزش داده می شود، تحلیل بنیادی می باشد. به این نوع تحلیل، روش فاندامنتال هم نیز گفته می شود. یادگیری تحلیل فاندامنتال یا همان بنیادی، اصلا کار سختی نمی باشد و اساتید ما، آن را به بهترین نحو ممکن به شما آموزش می دهند.

    دیجیتال 3

    بعد از فراگیری این روش تحلیل، شما با بررسی سوابق و اخبار حال حاضر یک ارز، می توانید سود های قابل توجهی را با توجه به روش کاری خود دریافت کنید. به معنایی دیگر، در این روش شما اخبار و اطلاعایه های در لحظه یک ارز را بررسی می کنید و سپس، با دریافت نوسان قیمتی آن ارز سود قابل توجهی را دیافت خواهید کرد. حتما از خود می پرسید که مگر با استفاده از یک اخبار منتشر شده، می توان سود ارز را دریافت کرد؟ پاسخ ما در برابر این سوال کاملا مثبت می باشد.

    بهتر است بدانید که در بازار ارز های دیجیتال، اخبار و اطلاعیه های مربوط به یک ارز، بسیار بر روی قیمت لحظه ای آن تاثیر دارند. دقت داشته باشید که ما از واژه لحظه ای استفاده کردیم؛ به این معنا که آن تغییر قیمتی همیشگی نیست. به طور مثال اگر اخبار تاثیرگذار و مثبتی برای ارز بیت کوین منتشر شود، در طی بازه ساعتی خاصی نوسان قیمتی مثبتی در این ارز به وجود می آید. در آموزش ارز دیجیتال شما کار با ابزار ها حرفه ای این روش تحلیل را فرا می گیرید.

     

     

    تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

     

    در بخش قبلی دانستید که در دوره های حضوری ارز دیجیتال آکادمی پارسیان بورس، به طور کامل مبحث تحلیل بنیادی به شما آموزش داده خواهد شد؛ اما دوره آموزشی که در آن تحلیل تکنیکال آموزش داده نشود را نمی توان دوره آموزشی دانست. دیگر روش تحلیل و اصلی ترین روش تحلیلی که در آموزش ارز دیجیتال به آن به صورت کاملا جدی پرداخته می شود، تحلیل تکنیکال می باشد.

    اگر دقت کنید، هر ارز دیجیتال دارای یک نمودار قیمتی است؛ شما با استفاده از یک سری استراتژی های خاص تکنیکال، می توانید آن نمودار را تحلیل کنید و به برآوردی از قیمت آینده آن ارز دست یابید. یادگیری این روش تحلیل بسیار سخت تر از روش بنیادی می باشد؛ ولی اساتید ما بهترین و کارآمد ترین روش های تحلیل را به ساده ترین شکل ممکن به شما تدریس می کنند.

    معمولا کسانی که قصد نوسان گیری لحظه ای از قیمت ارز دیجیتال را دارند، از روش تحلیل نکنیکال، بیشتر از روش تحلیل فاندامنتال استفاده می کنند. با فراگیری دانش تکنیکال بازار ارز های دیجیتال، می توانید حتی در بازار های مالی دیگر هم کسب درآمد کنید.

     

    سخن نهایی درباره آموزش ارز های دیجیتال

     

    باز هم به شما پیشنهاد می کنیم که بدون دانش، پا در این بازار نگذارید؛ چرا که امکان دارد در لحظه سرمایه خود را از دست بدهید. با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال آکادمی پارسیان بورس، به یک تریدر حرفه ای در این بازار تبدیل شوید و بعد از گذشت مدتی، به درآمد مدنظر خود برسید. دقت داشته باشید که هر دو نوع تحلیل بنیادی و تکنیکال، در تمام دوره های باید آموزش داده شوند؛ چرا که این دو در کنار هم اثر بخش هستند.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=238929

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم