• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

چاپ عکس روی لیوان حرارتی با تخفیف

  • کد خبر : 308206
  • 30 آبان 1401 - 23:47

لیوان حرارتی یکی از محصولات کاربردی و پرطرفدار است. این لیوان که با نام لیوان جادویی نیز شناخته می‌شود در حالت عادی بی رنگ است اما به‌محض اینکه نوشیدنی گرم داخل آن بریزید، طرح روی لیوان پدیدار می شود. چاپ عکس روی لیوان جادویی از طریق سفارش به سایت چاپ عکس می تواند یک انتخاب […]

  • لیوان حرارتی یکی از محصولات کاربردی و پرطرفدار است. این لیوان که با نام لیوان جادویی نیز شناخته می‌شود در حالت عادی بی رنگ است اما به‌محض اینکه نوشیدنی گرم داخل آن بریزید، طرح روی لیوان پدیدار می شود. چاپ عکس روی لیوان جادویی از طریق سفارش به سایت چاپ عکس می تواند یک انتخاب مناسب و جذاب برای هدیه دادن باشد.

    ماگ حرارتی یا لیوان حرارتی از جنس سرامیک ساخته شده و با استفاده از سیستم چاپ سابلیمیشن حرارتی انواع طرح های دلخواه روی این لیوان ها چاپ می‌شود. رنگ اصلی لیوان مشکی است و به‌محض اینکه نوشیدنی گرم داخل آن بریزید حرارت نوشیدنی باعث میشود تا طرح روی لیوان پدیدار شود. لیوان های حرارتی قابل شستشو هستند و طرح های آن ها ماندگاری بالایی دارد.

     سفارش لیوان حرارتی با طرح دلخواه

    سفارش لیوان حرارتی با طرح دلخواه و چاپ عکس روی لیوان حرارتی با تخفیف ؛ از طریق مراجعه به وب سایت عکسچاپ فروشگاه اینترنتی  و چاپ عکس روی انواع تیشرت، لیوان حرارتی، ماگ جادویی و چاپ عکس روی بشقاب در این وبسایت امکان پذیر است. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عکسچاپ می‌توانید عکس یا طرح دلخواه خودتان را روی بیش از ۵۰ محصول چاپ کنید.

    در این وبسایت بیش از 2000 طرح آماده برای انواع مناسبت ها و موضوع های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید هم از طرح های آماده انتخاب کنید، هم به صورت سفارشی از طریق بخش سفارش گیری آنلاین، طرح های مورد علاقه خودتان را سفارش دهید. با مراجعه به وبسایت این مجموعه امکان خرید ماگ جادویی سفارشی، خرید لیوان جادویی و انواع طرح های ماگ سفارشی وجود دارد که همگی این نمونه ها در زمانهای مختلف دارای تخفیف ویژه هستند.

    خرید لیوان جادویی

    خرید لیوان جادویی و چاپ عکس روی لیوان جادویی از فروشگاه اینترنتی عکسچاپ یک انتخاب بسیار مناسب برای هر مناسبتی است. در وب سایت این مجموعه بیش از 2000 طرح برای انواع مناسبت ها موجود است. شما می‌توانید انواع موضوعات، عکس ها و متن های مورد علاقه خودتان را روی ماگ به دلخواه سفارش دهید و با خیالی راحت از کیفیت این محصولات با قیمت بسیار مناسب انواع لیوان حرارتی و ساده، لیوان جادویی اکلیلی، دسته قلبی، لیوان حرارتی اکلیلی و رنگی لیوان حرارتی با طرح های سفارشی را انتخاب و خریداری نمایید. جهت سفارش لیوان حرارتی با طرح دلخواه می‌توانید عکس موردنظر خودتان را از طریق فرم سفارش آنلاین لیوان حرارتی یا شبکه های اجتماعی مانند واتساپ برای مجموعه عکس چاپ ارسال کنید و در کوتاهترین زمان ممکن ماگ سفارشی خود را درب منزل تحویل بگیرید.

    ماگ جادویی سفارشی

    ماگ جادویی سفارشی یک هدیه ماندگار است که با استفاده از آن می‌توانید دوستان و عزیزانتان را سورپرایز کنید به دلیل تغییر رنگ لیوان بر اثر حرارت خرید ماگ جادویی می تواند یک هدیه غافلگیر کننده باشد. چرا که شما یک لیوان ساده را به دوستان خود هدیه می دهید؛ اما به‌محض استفاده از لیوان و ریختن مایعات داغ طرح موردنظر شما روی لیوان ظاهر می‌شود و به این صورت به‌ عنوان یک هدیه سرگرم‌ کننده و جذاب برای مدت‌ها باقی می‌ماند.

    ماگ جادویی سفارشی را برای هر مناسبتی مانند تولد، شب یلدا، کریسمس، ولنتاین و یا هر مناسبتی دیگری می‌توانید تهیه کنید. به این صورت شما یک هدیه منحصربه‌فرد برای فرد موردنظرتان آماده کرده‌اید که تنها مختص به خودش است و همین امر باعث افزایش جذابیت هدایایی مانند ماگ جادویی سفارشی می‌شود.

    برای سفارش ماگ جادویی و یا چاپ عکس روی لیوان حرارتی با تخفیف می‌توانید به وبسایت مجموعه عکسچاپ مراجعه نمایید. این مجموعه به‌عنوان بهترین سایت چاپ عکس انواع چاپ لیوان حرارتی، چاپ عکس روی بشقاب، چاپ عکس روی تیشرت های خاص و … را برای هموطنان عزیز انجام می دهد.

    چاپ عکس روی لیوان جادویی

    در فروشگاه اینترنتی عکسچاپ، فرایند چاپ عکس روی لیوان جادویی با استفاده از چاپ سابلیمیشن انجام می شود. این روش یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین روش های چاپ روی انواع لیوان، بشقاب، تیشرت و … است. چاپ سابلیمیشن با استفاده از جوهر های مخصوص و کاغذهای مخصوص انجام می شود.

    طرحی که شما به صورت اختصاصی انتخاب کرده اید قابلیت چاپ روی لیوان جادویی را دارد. لیوان های جادویی به‌محض این که در معرض حرارت قرار می گیرند طرح چاپ شده را نمایان می کنند و این یکی از ویژگی های چاپ عکس روی لیوان جادویی با استفاده از این روش ( سابلیمیشن ) است. چرا که با استفاده از این روش رنگ جوهر مخصوص به بافت پوشش روی سرامیک لیوان می رود و باعث افزایش دوام و ماندگاری لیوان جادویی و طرح روی آن می شود.

    به علت وجود پوشش جادویی روی این لیوان ها در حالتی که لیوان سرد است، رنگ آن مشکی و زمانی که مایعات گرم داخل لیوان ریخته می شود، طرح موردنظر پدیدار می شود.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308206

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم