• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

چاپ طرح دلخواه روی کاشی

  • کد خبر : 309922
  • 20 دی 1401 - 9:54
چاپ طرح دلخواه روی کاشی

از گذشته تا به حال هنر طراحی روی کاشی وجود داشته ولی امروزه به صورت دیجیتال چاپ طراح دلخواه روی کاشی با رنگ های مختلف امکان پذیر شده است. با استفاده از روش های جدید چاپ می توان روی کاشی عکس و نوشته‌های متنوع ایجاد کرد و از آن ها در دکوراسیون داخلی استفاده کرد. […]

  • از گذشته تا به حال هنر طراحی روی کاشی وجود داشته ولی امروزه به صورت دیجیتال چاپ طراح دلخواه روی کاشی با رنگ های مختلف امکان پذیر شده است. با استفاده از روش های جدید چاپ می توان روی کاشی عکس و نوشته‌های متنوع ایجاد کرد و از آن ها در دکوراسیون داخلی استفاده کرد. ابعاد چاپ روی سرامیک و کاشی به صورت کارهای یک تکه تا ابعاد 250*150 سانتی متر و همچنین به شکل چاپ های پازلی در ابعاد نامحدود قابل انجام است. برای سفارش چاپ طرح روی کاشی و سرامیک می توانید به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید. همچنین در این سایت امکان سفارش چاپ تی شرت ملانژ (طوسی) و چاپ روی سایر محصولات وجود دارد.

    ویژگی های چاپ طرح دلخواه روی کاشی

    چاپ روی کاشی دارای ویژگی های خاصی بوده و می تواند برای تبلیغات و به عنوان هدیه به دیگران مورد استفاده قرار گیرد.

    • استفاده از چاپ تصویر و نوشته روی کاشی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی ارزان قیمت
    • امکان چاپ روی کاشی در ابعاد 250 در 150 سانتی متر به شکل یک تکه
    • چاپ عکس روی کاشی به صورت پازلی
    • هزینه چاپ روی کاشی و سرامیک پازلی با قیمت پایین
    • استفاده از دستگاه فلت بِد برای چاپ طرح دلخواه روی کاشی
    • جلوگیری از آسیب دیدگی طبیعی و محیطی طرح چاپ شده روی کاشی با استفاده از روکش یو وی
    • عدم وجود محدودیت در چاپ دیجیتال کاشی طرح دار

    کاربردهای چاپ روی کاشی و سرامیک

    یکی از کاربردهای مهم چاپ روی کاشی به صورت پازلی در ابعاد بزرگ، زیباسازی محیط است؛ برای مثال از این کاشی های چاپی می توان در نمای ساختمان ها، فضاهای شهری، هتل ها و قهوه خانه های سنتی، مساجد، ادارات و دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد. همچنین امکان چاپ نوشته یا هر نوع تصویری بر روی کاشی در قالب تابلو کاشی، لوح تقدیر با قاب و بدون قاب، تندیس و یادبود در مراسم‌ ها و همایش ‌ها وجود دارد؛ از این رو چاپ روی کاشی می تواند به عنوان کادو برای روز پرستار و یک سورپرایز واقعا جذاب برای تشکر از پرستاران باشد.

    نحوه چاپ طرح دلخواه روی کاشی

    برای چاپ روی کاشی، دستگاه فلت یووی با جوهر مخصوص کاربرد دارد که در آن به طور مستقیم جوهر روی سطح کاشی اعمال شده و با تابش نور یووی به سرعت خشک می شود تا مانع از روان شدن و حرکت جوهر شود. استفاده از این کاشی های چاپی برای استفاده در فضاهای بیرون و بدون سقف مناسب نیست؛ زیرا نوع چاپ انجام شده در برابر عوامل محیطی مقاومت خوبی ندارند. البته انجام چاپ طرح دلخواه روی کاشی با استفاده از دستگاه های مخصوص میتوان چاپ روی کاشی را در برابر خش مقاوم کرده و سطح کاشی را زیبا و درخشان نشان دهد.

    روش ‌های چاپ دیجیتال کاشی طرح دار

    چهار روش یووی، سابلیمیشن، چاپ فلت و روش روتوکالر برای چاپ روی کاشی استفاده می شود؛ ولی این روش های چاپ تنها برای چاپ طرح روی کاشی کاربرد ندارند؛ برای مثال تولید تیشرت یقه گرد طرح دار با استفاده از روش چاپ سابلیمیشن امکان پذیر است. در این بخش از مقاله تنها به معرفی روش روتوکالر برای چاپ روی کاشی می پردازیم. چاپ روتوکالر یک روش صنعتی چاپ روی کاشی در کارخانه ها با تیراژ بالا و زیاد است که در این روش ابتدا روی سیلندرهای استوانه ای حکاکی طرح توسط لیزر انجام می گیرد و سپس سطح سیلندر با سطح کاشی تماس پیدا کرده و طرح مورد نظر روی کاشی چاپ می شود.

    قیمت چاپ روی کاشی

    عوامل مختلفی بر قیمت چاپ طرح دلخواه روی کاشی تاثیرگذار هستند که از آن جمله می توان به تعداد کاشی های چاپ شده، انتخاب روش چاپ و نوع جوهر مصرفی اشاره کرد. متریال های مختلفی در چاپ روی کاشی استفاده می شوند که هر یک دارای قابلیت رنگ پذیری و نفوذ رنگ متفاوتی هستند که قیمت چاپ را تحت تاثیر قرار می دهند. نوع جوهر نیز می تواند روی کیفیت چاپ تاثیر بگذارد و هر چه کیفیت جوهر پایین‌تر باشد قیمت چاپ روی کاشی ارزان تر خواهد بود. در حال حاضر مراکز چاپ با استفاده از دستگاه های پیشرفته طرح های متنوعی را بر روی انواع وسایل چاپ می کنند که بسته به قدیمی یا جدید بودن دستگاه و کیفیت چاپ قیمت های متفاوتی را برای چاپ بر روی کاشی ارائه می دهند.

    جمع بندی

    یکی از خدمات جذاب سایت عکسچاپ امکان سفارش چاپ روی اشیاء مختلف نظیر انواع تی شرت مانند  تیشرت اسپرت شیک، ماگ، لیوان و فرش است. همچنین امکان سفارش چاپ طرح دلخواه روی کاشی و سرامیک لعابدار و بدون لعاب در ابعاد مختلف از طریق مجموعه عکسچاپ امکان پذیر می باشد. استفاده از این گونه کاشی ها می تواند جلوه جذاب تر و چشم‌نوازتری را به فضای منزل و دکوراسیون آن بدهد.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=309922

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم