• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

چاپ دیجیتال فوری با چاپ تهران پرینت

  • کد خبر : 309621
  • 11 دی 1401 - 10:13
چاپ دیجیتال فوری با چاپ تهران پرینت

چاپ دیجیتال قیمت بالاتری دارد چاپ دیجیتال یکی از روش های چاپ است که امروزه بسیار معمول و مرسوم است. در واقع این نوع چاپ به صورت مستقیم از یک فایل تصویری انجام می گیرد و نیزای به فیلم زینک بر روی کاغذ و یا دیگر مدیا ها نیست. چاپ دیجیتال و چاپ افست از […]

  • چاپ دیجیتال قیمت بالاتری دارد

    چاپ دیجیتال یکی از روش های چاپ است که امروزه بسیار معمول و مرسوم است. در واقع این نوع چاپ به صورت مستقیم از یک فایل تصویری انجام می گیرد و نیزای به فیلم زینک بر روی کاغذ و یا دیگر مدیا ها نیست. چاپ دیجیتال و چاپ افست از روش هایی هستند که امروزه برای چاپ انواع فایل ها، تصاویر و نوشته ها کاربرد دارند. چاپ دیجیتال از نظر هزینه ای نسبت به چاپ افست قیمت بالاتری دارند اما محدودیت های چاپ افست را ندارد. در ادامه به طور مفصل در مورد مزایای چاپ دیجیتال توضیحاتی ارائه خواهیم داد. چاپ دیجیتال از نظر موارد مختلفی مانند رنگ، ابعاد و محیط تقسیم بندی می شود. البته در نظر داشته باشید که چاپ دیجیتال به صورت صفحه ای دارای قیمت بالاتری است. البته دلیل اینکه چاپ دیجیتال صفحه ای دارای قیمت بالاتری می باشد این است که شما می توانید در هر صفحه اطلاعات متغیری چاپ کنید.

    دسته بندی چاپ دیجیتال

    همانطور که اشاره شد چاپ دیجیتال دارای تقسیم بندی هایی است. دسته بندی چاپ های دیجیتال بر اساس موارد زیر انجام می شود:

    • چاپ دیجیتال بر پایه رنگ به دو دسته تقسیم می شود. این دو دسته بندی شامل چاپ دیجیتال جوهر افشان و لیزری است. هر کدام از این روش ها برای استفاده بر روی بستر های چاپی مختلف، مناسب هستند.
    • چاپ دیجیتال از نظر ابعاد به سه گروه تقسیم می شود. در نظر داشته باشید که هر کدام از این دسته بندی ها به یک نام شناخته می شوند که شامل چاپ دیجیتال ورقی، فرمت بزرگ و عریض می باشند. چاپ های دیجیتال ورقی که به نام فرمت متوسط نیز شناخته می شوند ابعادی ماکزیمم تا 31 در 100 سانتی متر دارند. چاپ های دیجیتال فرمت بزرگ دارای ماکزیمم ابعاد 150 سانتی متر عرض و 30 متر طول هستند. چاپ های دیجیتال عریض می توانند برای عرض 500 سانتی متر و طول 50 متر مورد استفاده قرار بگیرند.
    • از نظر محیط نیز چاپ دیجیتال دارای تقسیم بندی های مختلفی است که به دو دسته فضای داخل و فضای خارج دسته بندی می شوند. فضای داخل به نام Indoor و فضای خارجی به نام Outdoor شناخته می شوند.

     

    چاپ دیجیتال فوری با چاپ تهران پرینت

    تکنیک های چاپی

    کاربرد های چاپ دیجیتال

    چاپ دیجیتال در مشاغل و کسب و کار های متفاوتی کاربرد دارد. شما با توجه به نوع کسب و کاری که دارید برای انجام انواع چاپ های دیجیتال می توانید به چاپخانه های معتبر مراجعه نمایید. از چاپ دیجیتال برای انواع چاپ ها مانند چاپ کاتالوگ، چاپ تقویم ، چاپ سربرگ و …. استفاده میشود در نظر داشته باشید که امروزه به علت سرعت بالایی که در چاپ های دیجیتال وجود دارد به نام چاپ دیحیتال فوری نیز شناخته می شوند. شاید همین موضوع دلیلی باشد که بسیاری از مشاغل این چاپ را انتخاب می کنند. همانطور که اشاره شد تکنیک چاپ های دیجیتال متفاوت است و هر کدام می توانند در مشاغل و کسب و کار های مختلف کاربرد داشته باشند. از انواع کاربرد های چاپ دیجیتال در صنایع مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • این چاپ در صنایع نساجی بسیار کاربردی است. در واقع از تکنیک جوهر افشان این مدل چاپ برای این صنعت استفاده می کنند. یکی از دلایل استفاده از این تکنیک برای صنعت نساجی رنگ های متنوع و زیاد این نوع چاپ است.
    • دکوراسیون داخلی از دیگر مواردی است که از تکنیک جوهر افشان چاپ دیجیتال در آن استفاده می کنند. در واقع برای چاپ تابلو های نقاشی و رنگ آمیزی و طرح دادن به سطوحی مانند چوب و MDF از این تکنیک استفاده می کنند. از طرفی بسیاری از مدل های کاغذ دیواری که تولید می شوند برای چاپ طرح و رنگ آن ها از این چاپ و تکنیک استفاده می کنند.

    چاپ

    • تبلیغات امروزه به عنوان یک عضو جدایی ناپذیر از کسب و کار های مختلف شناخته می شود که با ابزار های گوناگونی انجام می شود. چاپ های دیجیتال و تکنیک های آن استفاده گسترده ای در تبلیغات دارند. در واقع با استفاده از این چاپ شما می توانید بر روی بسیاری از وسایل مانند لوازم التحریر و ساعت طرح های متنوع و دلخواه چاپ کنید.
    • شما با استفاده از چاپ دیجیتال فوری می توانید در مدت زمان کوتاهی تعداد کارت های شناسایی سازمان ها و کارت های اعتباری را چاپ نمایید. در واقع با این تکنیک چاپی شما می توانید به صورت شخصی کارت های مختلف را چاپ کنید. برای کارت های اعتباری بانکی نیز مراحل کد گذاری و همچنین شخصی سازی کارت ها از طریق این چاپ انجام می شود.
    • چاپ دیجیتال کاربرد گسترده ای در معماری نیز دارد. در نظر داشته باشید که متریالی که برای استفاده در نما و کف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم دارای طرح های چاپی هستند. چاپ دیجیتال برای چاپ طرح های مختلف بر روی این متریال مورد استفاده قرار می گیرند.
    • صنایع بسته بندی یکی از موارد مهمی است که امروزه در بسیاری از مشاغل کاربرد دارد. در واقع فروشگاه ها، کارگاه ها، کارخانه ها و … از انواع بسته بندی برای محصولات خود استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که بسیاری از کسب و کار ها بسته بندی محصولات خود را با چاپ برند و لوگو و یا شعار های تبلیغاتی شخصی سازی می کنند.
    • و …

    چاپ دیجیتال فوری با چاپ تهران پرینت

    چاپ فوری

    مزایا و محدودیت ها

    اما همانطور که گفته شد چاپ دیجیتال دارای مزایایی است که باعث می شود بسیاری از افراد در بازار برای اهداف مختلف این نوع چاپ را انتخاب نمایند. در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین مزایای این چاپ شخصی سازی کردن آن است. همانطور که اشاره شد این نوع چاپ در دکوراسیون داخلی کاربرد گسترده ای دارد. برای مثال شما می توانید برای اتاق خواب طرح های مختلف و سلیقه ای در نظر بگیرید و آن را به چاپ برسانید. اما از دیگر موارد مهمی که می توان از این نوع چاپ استفاده کرد این است که شما می توانید برای تیراژ کم نیز از این نوع چاپ استفاده نمایید. در صنعت بسته بندی نیز این چاپ بسیار کاربردی است. در نظر داشته باشید که بر روی بسته های انعطاف پذیر چاپ از طریق دیگر روش های چاپی بسیار دشوار است. در این حالت چاپ دیجیتال کاربردی است و می تواند برای چاپ بر روی این متریال و بستر های چاپچی استفاده شوند.

    تهران پرینت

    شما برای چاپ دیجیتال بر روی بستر و متریال های مختلف باید به مجموعه های معتبر مراجعه نمایید. چاپخانه تهران پرینت با داشتن کادری حرفه ای و متخصص در این زمینه خدمات خود را به مشتریان در کسب و کار های مختلف ارائه می کند.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=309621

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم