• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد

  • کد خبر : 343017
  • 08 فروردین 1403 - 17:08
پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد

پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد قیمت دلار، روز چهارشنبه با افزایش ارزش در معاملات پشت خطی همراه شد. با وجود اینکه معاملات نقدی تعطیل است اما اخبار سیاسی بازار معاملات غیر نقدی را داغ کرده است و دلار بار دیگر صعودی شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت […]

  • پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد

    قیمت دلار، روز چهارشنبه با افزایش ارزش در معاملات پشت خطی همراه شد. با وجود اینکه معاملات نقدی تعطیل است اما اخبار سیاسی بازار معاملات غیر نقدی را داغ کرده است و دلار بار دیگر صعودی شد.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار در حالی نخستین روزهای سال جدید را سپری می‌کند که اخبار نامساعد سیاسی به ویژه در حوزه روسیه و اکراین بازار داخلی ارز را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با وجود اینکه معاملات نقدی ارز در بازار آزاد هنوز آغاز نشده، اما معاملات پشت خطی فعال است و همین معاملات به بازار نقدی خط می‌دهد.

    تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: قیمت دلار چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ در معاملات پشت خطی در پله‌های اول و دوم کانال ابتدایی کریدور ششم نوسان داشت و نسبت به روز گذشته افزایشی در حدود ۳۰۰ تومانی داشت.

    برخی معامله گران بازار ارز معتقدند افزایش تنش میان روسیه و اکراین در پی حمله تروریستی به روسیه تنور قیمت دلار را داغ کرده است. آنها معتقدند در صورتی که این تنش‌ها افزایش یابد دلار به راحتی در کریدور ششم پیشروی خواهد داشت.

    قیمت دلار ۸ فروردین ۱۴۰۳

    قیمت اسکناس دلار چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ایران بدون تغییر نسبت به روز دوشنبه روی رقم ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان ثابت ماند. قیمت حواله دلار نیز در این مرکز بدون تغییر بود و رقم ۴۰ هزار و ۵۵۲ تومان را ثبت کرد.

    قیمت یورو در بازار آزاد در این روز با افزایش ۵۰۰ تومانی مواجه بود و به رقم ۶۶ هزار و ۲۳۰ تومان رسید. قیمت اسکناس یورو و حواله یورو در مرکز مبادله اما کاهشی بود و به ترتیب ارقام ۴۷ هزار و ۶۸ تومان و ۴۳ هزار و ۹۰۷ تومان را ثبت کرد.

    قیمت درهم امارات اما در بازار آزاد روز چهارشنبه رشد کرد و به ۱۶ هزار و ۵۶۰ تومان رسید. قیمت اسکناس و حواله درهم اما در مرکز مبادله نسبت به روز گذشته ثابت ماند و به ترتیب ارقام ۱۱ هزار و ۸۳۷ تومان و ۱۱ هزار و ۴۲ تومان را ثبت کرد.

    قیمت پوند انگلیس هم روز چهارشنبه به ۷۷ هزار و ۲۰۰ تومان در بازار آزاد رسید. قیمت لیر ترکیه نیز در این روز در بازار آزاد ۱۸۹۵ تومان بود.

    ۲۲۳۲۲۵

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343017

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم