• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
1

پیش‌بینی بازار ارز در روزهای آینده/ دبیرکانون صرافان: سقوط قیمت دلار در کانال 29 هزار ادامه دارد

  • کد خبر : 305443
  • 24 مرداد 1401 - 14:35
پیش‌بینی بازار ارز در روزهای آینده/ دبیرکانون صرافان: سقوط قیمت دلار در کانال 29 هزار ادامه دارد

پیش‌بینی بازار ارز در روزهای آینده/ دبیرکانون صرافان: سقوط قیمت دلار در کانال ۲۹ هزار ادامه دارد دبیرکل کانون صرافان از کاهش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش فروشنده‌ها در این بازار خبر داد و گفت: قیمت دلار در معاملات غیررسمی به کانال ۲۹ هزار تومان بازگشته است. – اخبار اقتصادی – کامران سلطانی‌زاده در […]

  • پیش‌بینی بازار ارز در روزهای آینده/ دبیرکانون صرافان: سقوط قیمت دلار در کانال ۲۹ هزار ادامه دارد

    دبیرکل کانون صرافان از کاهش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش فروشنده‌ها در این بازار خبر داد و گفت: قیمت دلار در معاملات غیررسمی به کانال ۲۹ هزار تومان بازگشته است.

    – اخبار اقتصادی –

    کامران سلطانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت بازار ارز در روز جاری، اظهار داشت: هم اکنون در معاملات غیررسمی قیمت دلار به کانال 29 هزار تومان بازگشته است. همانطور که در روزهای قبل پیش بینی کرده بودیم، دلار در بازار غیررسمی به کانال 29 وارد شد، با توجه به وضعیت آرام سیاسی و‌ جو روانی مثبت در بازار ارز این روند قیمتی در روزهای آینده نیز ادامه دار خواهد بود.

    وی با بیان اینکه تعداد فروشنده‌ها در بازار ارز زیاد شده است، گفت: در این شرایط مردم بیشتر فروشنده ارز هستند و این روند باعث کاهشی شدن نرخ‌ها شده است.

    به گفته سلطانی زاده با ادامه جو مثبت روانی در جامعه و اخبار مثبت بین المللی و سیاسی و همچنین کاهش انتظارات تورمی، پیش بینی می‌شود شاهد تداوم روند کاهشی قیمت ارز در روز‌های آتی باشیم.

    نزول قیمت دلار به کانال 29 هزار تومان؛ بازار فروشنده شدادامه روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و سکهبازار ارز به توافق گره خورد؟

    دبیر کل کانون صرافان با اشاره به اقدامات و تصمیمات بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز در اواخر خردادماه اظهار داشت: بانک مرکزی، پایه و‌اساس درست در خصوص سیستم عرضه و تقاضا را پایه ریزی نمود که در نتیجه این اقدامات، شاهد اثرات درست و مثبت آن در اتفاقات بازار هستیم.

    وی افزود: با رویکرد مذکور، شاهد ایجاد اعتماد در اثر‌گذار شدن سیستم درست عرضه و تقاضا و ایجاد جو اعتماد به نرخ‌های معاملاتی در صرافی‌های رسمی سراسر کشور هستیم. همچنین دسترسی هموطنان در هر نقطه از کشور به مقادر استاندارد ارز مورد نیاز هر فرد امکان پذیر شده است.

    به گفته سلطانی زاده: یکی دیگر از نتایج مثبت سیاست جدید ارزی بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز، کم رنگ نمودن نقش فعالین غیررسمی در بازار ارز کشور است که با به دست گرفتن جریان عرضه و تقاضا در بازار ارز از طریق نرخ توافقی، دیگر خبری از جولان دلالان ارزی نیست.

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305443

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم