• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

پیتر شیف: بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد و بعد از آن قیمتش صفر می‌شود!

  • کد خبر : 187688
  • 30 بهمن 1399 - 9:00
پیتر شیف: بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد و بعد از آن قیمتش صفر می‌شود!

پیتر شیف (Peter Schiff)، طرفدار دوآتشه طلا و منتقد سرسخت بیت کوین که قبلاً گفته بود این ارز دیجیتال هرگز به ۵۰,۰۰۰ دلار نمی‌رسد، اکنون می‌گوید احتمال رسیدن آن به ۱۰۰,۰۰۰ دلار هم وجود دارد، اما سقوط آن..

  • پیتر شیف (Peter Schiff)، طرفدار دوآتشه طلا و منتقد سرسخت بیت کوین که قبلاً گفته بود این ارز دیجیتال هرگز به ۵۰,۰۰۰ دلار نمی‌رسد، اکنون می‌گوید احتمال رسیدن آن به ۱۰۰,۰۰۰ دلار هم وجود دارد، اما سقوط آن به صفر غیرقابل‌اجتناب است.

    به گزارش کوین تلگراف، در سال ۲۰۱۹ وقتی جو کرنن (Joe Kernen) مجری شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین در ماه مه ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۹۹) به ۵۵,۰۰۰ دلار می‌رسد، پیتر شیف (Peter Schiff) با تمسخر گفت که بیت کوین هرگز به ۵۰,۰۰۰ دلار هم نمی‌رسد.

    قیمت بیت کوین دیروز با کمی تأخیر نسبت به پیش‌بینی کرنن، از مرز ۵۰,۰۰۰ دلار عبور کرد. این جهش در حالی انجام شد که بیت کوین طی ۷ روز قبل از آن، بیش از ۸ درصد رشد داشته است.

    با این رشد، علاقه‌مندان به ارز دیجیتال در شبکه اجتماعی توییتر، از جمله پسر شیف، حرف‌های قبلی او را به خودش بازگرداندند.

    شیف که مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری یورو پسفیک (Euro Pacific) و طرفدار طلا است، پس از آنکه پیش‌بینی‌های قبلی‌اش نادرست از آب درآمد، نرخ را بالاتر برد و گفت که رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار «غیرمحتمل نیست»، اما سقوط دائمی به‌سمت صفر «ناگزیر» است.

    اسپنسر (Spencer) پسر شیف که طرفدار بیت کوین است، خیلی سریع به تمسخر پدرش پرداخت که به نظر می‌رسد توانایی اذعان به اشتباهش درباره بیت کوین را ندارد.

    توییت پیتر شیف و پسرش اسپنسر شیف

    شیف که به دشمنی با بیت کوین مشهور است، در چند سال گذشته چندین پیش‌بینی اشتباه درباره قیمت این ارز دیجیتال داشته است. او بیشتر حامی سرمایه‌گذاری در طلا است.

    در زمان سقوط بیت کوین در مارس ۲۰۲۰، شیف گفت که قیمت آن از ۴,۰۰۰ دلار هم پایین‌تر می‌رود. اما بعداً معلوم شد که پیش‌بینی او از سقف قیمت این ارز دیجیتال، کف آن بوده و بیت کوین صعودی بزرگ را تجربه کرد.

    شیف سپس گفت که درباره رکورد جدید بیت کوین اشتباه کرده، اما همچنان قیمت ۵۰,۰۰۰ دلاری را برای این ارز «بزرگترین حباب» همه دارایی‌های دیجیتال می‌دانست.

    گذشته از اینها، پیش‌بینی‌های شیف درباره قیمت طلا هم چندان دقیق نبوده است. او در سال ۲۰۱۰ گفت که قیمت طلا در ۵ تا ۱۰ سال پس از آن بین ۵,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ دلار در هر اونس خواهد بود؛ اما قیمت طلا در سال ۲۰۲۰، قبل از آن که به محدوده ۱,۷۰۰ دلار بازگردد، تنها در چند نوبت از ۲,۰۰۰ دلار فراتر رفت.

    پیتر شیف: بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد و بعد از آن قیمتش صفر می‌شود!

    در این باره بیشتر بخوانید

    • خیزش طلا در برابر سقوط بازار‌های سهام/ آیا باید به طلا (و بیت کوین) اعتماد کنیم؟
    • مایک نووگراتز: نسل سوم وب دنیا را متحول خواهد کرد نه بیت کوین
    • سقوط همزمان قیمت بیت کوین و طلا
    • قیمت بیت کوین نسبت به طلا از ده ماه پیش تاکنون سه برابر شده است
    • وضعیت بازار: رشد بیت کوین، سقوط وحشتناک ریپل

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=187688

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم