• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز پزشک

  • کد خبر : 246994
  • 05 شهریور 1400 - 23:51
پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز پزشک

مدیرعامل بیمه کوثر، به مناسبت روز پزشک، پیامی را صادر کردند.

  • پول بانک: مدیرعامل بیمه کوثر، به مناسبت روز پزشک، پیامی را صادر کردند.

    امام علی علیه السلام می‌فرماید: «مَن تَطَبَّبَ فَلْیَتَّقِ اللّه‏ وَ لْیَنصَحْ وَلیَجتَهِدْ؛ «هر که طبابت مى‌‏کند باید از خدا بترسد و خیرخواه باشد و سعى خود را به کار برد». دعائم‌الاسلام: ج ۲، ص ۱۴۴
    در فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی، پزشکان را حکیم خوانده‌اند؛ زیرا بهبودی را فراتر از یک اتفاق مادی می‌دانند. در این نگاه، طبیب پاک و دانا، با خالص کردن درون، راه را برای جاری شدن چشمه «حکمت» در وجودش فراهم می‌کند و آنگاه به عنوان تبلور و مظهر اسم «شافی» حضرت حق، با توکل به او، برای بیمار مرهم می‌سازد، نسخه می‌نویسد و علاج می‌جوید.
    اول شهریور، زادروز حکیم بزرگ، ابوعلی سینا و روز پزشک، مجالی است تا از دانش‌اندوزی، مهربانی، تلاش و خستگی‌ناپذیری پزشکان متعهد و متخصص این مرز پرگُهر تقدیر کنیم. سپیدجامگانی که در همه‌گیری بیماری منحوس کرونا، در نبردی دشوار، ازجان‌گذشتگی و ایثار را شرمنده کردند و نشان دادند همچنان با تکیه بر همان حکمت آسمانی برگرفته از میراث استادشان ابن سینا، که وجودشان را آکنده است برای سلامتی مردم جهاد می‌کنند.
    به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه پزشکی شهادت می‌دهم سختی‌های راه طولانی رسیدن به شایستگی علمی و اخلاقی طبابت را تنها جوهر عشق به همنوع و دغدغه سلامت جامعه است که آسان می‌کند. از این روی، به وجود مردان و زنان عاشقی که با همه وجود و صادقانه، در این حرفه مقدس به مردم خدمت می‌کنند می‌بالم و به نمایندگی از خانواده بزرگ بیمه کوثر روز پزشک را صمیمانه به همه شما بزرگواران تبریک می‌گویم. سلامتی ماندگار، توفیق همیشگی و عاقبت خیر را از درگاه حضرت دوست برای‌تان آرزو دارم.

    مجید مشعلچی فیروزآبادی
    عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه کوثر

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=246994

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم