• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

  • کد خبر : 247963
  • 12 شهریور 1400 - 0:10
پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

مدیرعامل بانک تجارت همزمان با«هفته بانکداری اسلامی» با انتشار پیامی آغاز این هفته را به کارکنان شبکه بانکی و هموطنان تبریک گفت.

  • پول بانک: مدیرعامل بانک تجارت همزمان با«هفته بانکداری اسلامی» با انتشار پیامی آغاز این هفته را به کارکنان شبکه بانکی و هموطنان تبریک گفت.

    به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام رضادولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت به شرح زیر است:

    بسمه تعالی

    دهم شهریور ماه در تقویم رسمی کشور، آغاز هفته «بانکداری اسلامی» تعیین شده است. این نامگذاری در سال 62 انجام شد و از آن زمان تاکنون صنعت بانکداری کشور در تلاش بوده است تا با اجرای کامل قانون بانکداری اسلامی در مسیر تحقق بانکداری بدون ربا گام بردارد. این مهم با پستی و بلندی‌های بسیاری همراه بوده است. خوشبختانه بانک تجارت گام‌های بزرگی در این مسیر برداشته که از جمله می‌توان به تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با صندوق توسعه و اشتغال برکت که به تازگی با هدف ایجاد اشتغال و حمایت از شرکت های دانش بنیان به امضا رسید، اشاره کرد.

    اینجانب همزمان با آغاز هفته بانکداری اسلامی، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک این مناسبت به آحاد مردم، جامعه بانکی ایران اسلامی و همکاران محترم در بانک تجارت، بر تلاش برای نیل به اهداف والای بانکداری اسلامی تاکید می‌کنم و از درگاه خداوند منان خواستارم ما را در این راه هدایت و توفیق خدمت به مردم را بیش از پیش فراهم سازد.

    رضا دولت‌آبادی

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=247963

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم