• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 251817
  • 05 مهر 1400 - 1:12
پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

  • پول بانک: دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در این پیام آمده است:
    دفاع مقدس ملت شریف ایران در برابر تهاجم و جنگ تحمیلی دشمنان اسلام نقطه عطفی در تاریخ این سرزمین اسلامی و یادآور ایثار، دلاوری و رشادت بزرگمردان و شیر زنانی است که آرامش و امنیت امروز کشورمان به برکت خون پاک و مجاهدت های آنان رقم خورده است.
    امنیت، سربلندی و اقتداری که همچون گنجینه و میراثی گرانبها از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عظیم الشأن برای ملت شهیدپرور و همیشه بیدار ایران اسلامی به ارمغان رسیده و بار این مسؤلیت را بر دوش ما نهاده تا در حفظ و صیانت از ارزشها، پیمودن راه شهیدان و وفاداری به آرمانهای آنان همواره ثابت قدم و کوشا باشیم.
    بدون شک حفظ صلابت و هوشیاری در نبرد نابرابر دیگری که امروز با تحریم های ظالمانه اقتصادی توسط استکبار جهانی برای ملت شریف ایران رقم خورده است، کمتر از جنگ تحمیلی نیست و بر ماست که با عزم و انگیزه ای راسخ تر و اراده ای پولادین توطئه های دشمنان را بی اثر ساخته و موجبات رشد و رونق تولید و توسعه همه جانبه این مرز و بوم را فراهم سازیم.
    اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن ایام، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران، رزمندگان، آزادگان و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می نمایم و عزت و سربلندی میهن اسلامی و توفیق بیش از پیش همگان را از درگاه پروردگار عالمیان مسألت دارم.

    انتشار: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=251817

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم