• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

پیام تسلیت مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت درگذشت همکار

  • کد خبر : 248601
  • 15 شهریور 1400 - 23:25
پیام تسلیت مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت درگذشت همکار

مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی درگذشت “علیرضا غلامی آهنگران” از کارکنان بانک پارسیان را به خانواده آن مرحوم و همکاران بانک تسلیت گفت.

  • پول بانک: مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی درگذشت “علیرضا غلامی آهنگران” از کارکنان بانک پارسیان را به خانواده آن مرحوم و همکاران بانک تسلیت گفت.

    متن پیام دکتر پرویزیان به شرح زیر است:
    اِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون
    ضایعه غم انگیز درگذشت زنده یاد”علیرضا غلامی آهنگران”رییس محترم شعبه بزرگمهر اصفهان بانک پارسیان موجب تاثر بسیار و اندوه فراوان شد.
    این اتفاق ناگوار در شرایط کنونی، بیانگر ایستایی و پایمردی کارکنان خدوم بانک پارسیان با هدف خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران است.
    از دست دادن این همکار عزیز، پرتلاش و متعهدمان پس از سال‌ها خدمت شایسته، سخت و جانکاه است و یقیناً خدمات ارزشمند ایشان در یادها و خاطرات همه همکاران، جاودانه و ماندگار خواهد بود.
    اینجانب از سوی خود و به نمایندگی از هیات مدیره محترم و خانواده بزرگ بانک پارسیان درگذشت این همکار گرامی را تسلیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان برای آن عزیز از دست رفته، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.
    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=248601

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم