• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت درگذشت جمعی از کارکنان

  • کد خبر : 245870
  • 28 مرداد 1400 - 14:05
پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت درگذشت جمعی از کارکنان

در پی جانباختن تعدادی از کارکنان بانک ملی ایران بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، مدیرعامل این بانک پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، متن پیام محمد رضا حسین زاده به این شرح است

  • پول بانک: در پی جانباختن تعدادی از کارکنان بانک ملی ایران بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، مدیرعامل این بانک پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، متن پیام محمد رضا حسین زاده به این شرح است:

    انا لله و انا الیه راجعون
    با کمال تاسف، گسترش بیماری کرونا در جهان و ایران، تا کنون جان کثیری از انسان ها را گرفته است.
    بسیار متاثریم که تعداد قابل توجهی از جانباختگان در اثر این بیماری از کارکنان نظام بانکی کشورمان و به ویژه همکاران بانک ملی ایران بوده اند.
    گرچه تلاش های گسترده ای برای مقابله با این ویروس منحوس صورت گرفته است، اما تقدیر الهی بر این بود که ما سوگوار این عزیزان باشیم. به تازگی، یکی از همکاران تلاشگر، ارزشمند و مهربان بانک ملی ایران، جناب آقای میر محمود موسوی رئیس اداره کل مدیریت استراتژیک بانک ملی ایران و همسرشان پس از ابتلا به این بیماری به دیار باقی شتافتند.
    اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع)، ضایعه درگذشت همکارانمان را به همه بازماندگان تسلیت عرض می کنم و از خدای متعال طلب می کنم روح آن بزرگواران را که شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم عزیزمان بودند، با سیدالشهدا (ع) محشور فرماید.
    انشاءالله به لطف الهی، هر چه سریعتر این بیماری از جهان رخت بربندد و انسان بار دیگر روی آرامش ببیند.

    محمد رضا حسین زاده
    مدیرعامل بانک ملی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=245870

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم