• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

پژو2008 و اعلام قیمت آن

  • کد خبر : 488
  • 05 اردیبهشت 1396 - 1:00
پژو2008 و اعلام قیمت آن

به گزارش پایگاه خبری پول بانک،پژو 2008 به عنوان اولین محصول مونتاژ شده در شرکت سرمایه‌گذاری مشترک ایران‌خودرو و پژو یا همان شرکت ایکاپ است. این خودرو به‌عنوان اولین کراس اوور شرکت پژو در ایران شناخته خواهد شد. پژو ۲۰۰۸ را می‌توان اولین محصول مونتاژ داخلی بعد از برجام دانست که حاصل قرارداد ایران‌خودرو و پژو […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،پژو 2008 به عنوان اولین محصول مونتاژ شده در شرکت سرمایه‌گذاری مشترک ایران‌خودرو و پژو یا همان شرکت ایکاپ است. این خودرو به‌عنوان اولین کراس اوور شرکت پژو در ایران شناخته خواهد شد. پژو ۲۰۰۸ را می‌توان اولین محصول مونتاژ داخلی بعد از برجام دانست که حاصل قرارداد ایران‌خودرو و پژو است.

    پژو ۲۰۰۸ اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو است که توسط شرکت ایکاپ در ایران تولید خواهد شد. با این حال از روز اول معرفی این کراس‌اوور، گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌های متفاوتی از قیمت آن در ایران انجام شد. در وهله‌ی اول مدیران ایران خودرو خبر از قیمت ۷۵ تا ۹۰ میلیون تومانی این خودرو در بازار ایران دادند.

    اما روز گذشته هاشم یکه‌زارع مدیرعامل ایران خودرو، برچسب قیمتی ۷۰ میلیون تومانی پژو ۲۰۰۸ را رد کرد. طبق گفته‌ی وی، پژو ۲۰۰۸ با قیمت ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان در ایران به فروش خواهد رسید که رقم دقیق و شرایط فروش پس از رونمایی رسمی از این خودرو اعلام خواهد شد.

    البته پیش از این انتظار می‌رفت پژو ۲۰۰۸ با قیمتی نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان به فروش برسد. این خودرو در ایران با پیشرانه‌ی متفاوتی نسبت به بازار‌های جهانی عرضه می‌شود؛ در حالی که پژو ۲۰۰۸ در سایر بازارها با پیشرانه‌ی ۱.۲ لیتری مشترک با پژو ۲۰۸ به فروش می‌رسد، در ایران از نمونه‌ی قدرتمند ۱.۶ لیتری مجهز به توربوشارژر و مشترک با پژو ۵۰۸ بهره می‌برد.

    به گزارش پایگاه خبری پول بانک

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=488

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم