نماد سایت پول بانک

پور سعید در آیین افتتاح نخستین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین در مرکز مگامال تهران: مشتری محوری، تجربه مشتری و احساس رضایت از دریافت خدمت، پایه و اساس بانکداری دیجیتال است

  • مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: در بانکداری دیجیتال براساس فعالیتهایی که مشتری از کانالهای مختلف با بانک انجام می‌دهد؛ ضمن شخصی سازی خدمات، علایق و نیازهای ضمنی وی نیز٬ پیشبینی و در واقع حدس زده می ‌شود.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک٬ مراسم افتتاح نخستین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین٬ صبح امروز یکشنبه ۸ مهر ماه ۹۷ ٬ با حضور عبدالمجید پور سعید مدیرعامل بانک ایران زمین٬ تعدادی از مدیران عامل بانکها، کارشناسان حوزه بانکی، اعضا هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ایران زمین و جمعی از اصحاب رسانه٬ در مرکز مگامال اکباتان تهران برگزار گردید.

    عبدالمجید پور سعید٬ مدیرعامل بانک ایران زمین

    عبدالمجید پور سعید٬ در ابتدای این مراسم گفت: مفهوم جدیدی با عنوان «بانکداری دیجیتال»٬ به تازگی به فرهنگ لغات شبکه بانکی اضافه شده است.

    وی ادامه داد: بانکداری دیجیتالی به عنوان یک مدل کسب و کار است که بر روی استراتژی، ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی بانک‌ها تاثیر می‌گذارد.

    مدیرعامل بانک ایران زمین٬ افزود: در بانکداری دیجیتال بانک‌ها در شعب جدید خود علاوه بر استفاده از فناوری‌های نوین و تعاملی، نسبت به مهندسی و طراحی مجدد فرآیندها اقدام می‌کنند.

    پورسعید٬ اساس بانکداری دیجیتال را مشتری دانست و گفت: در واقع مشتری محوری، تجربه مشتری و احساس رضایت از دریافت خدمت، پایه و اساس بانکداری دیجیتال است.

    وی پیرامون طراحی اولین شعبه دیجیتال این بانک گفت: در طراحی این شعبه از هیچ نمونه داخلی و خارجی الگو برداری نشده و در واقع این طرح بصورت منحصر به فرد توسط بانک ایران زمین اجرا و ثبت شده است.

    مدیرعامل بانک ایران زمین٬ در تشریح نحوه سرویس دهی به مشتریان در بانکداری دیجیتال اظهار داشت: در بانکداری دیجیتال براساس فعالیتهایی که مشتری از کانالهای مختلف با بانک انجام می‌دهد ضمن شخصی سازی خدمات، علایق و نیازهای ضمنی وی نیز پیشبینی و در واقع حدس زده می‌شود.

    پور سعید٬ افزود: شعب دیجیتال تلفیقی از محیط فیزیکی و مجازی برای ایجاد ارزشی ویژه برای مشتریان با ارائه سبدی از محصولات و خدمات گوناگون همراه با تجربه‌ای به یادماندنی است.

    مدیرعامل بانک ایران زمین، در پایان سخنان خود٬ ضمن رونمایی از کمپین نام‌گذاری اولین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین٬ گفت: از مخاطبین می خواهم در نام گذاری اولین شعبه دیجیتال این بانک مشارکت نمایند.

    گفتنی است٬ مخاطبین برای این منظور می‌توانند با ورود به آدرس https://club.izbank.ir/DigitalBranch.aspx در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند. به بهترین پیشنهاد جایزه ای نفیس از طرف بانک ایران زمین اهداء خواهد شد.

    خبرنگار: مهران احمدی

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل