• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

پور سعید در آیین افتتاح نخستین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین در مرکز مگامال تهران: مشتری محوری، تجربه مشتری و احساس رضایت از دریافت خدمت، پایه و اساس بانکداری دیجیتال است

  • کد خبر : 12140
  • 08 مهر 1397 - 23:48
پور سعید در آیین افتتاح نخستین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین در مرکز مگامال تهران: مشتری محوری، تجربه مشتری و احساس رضایت از دریافت خدمت، پایه و اساس بانکداری دیجیتال است

مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: در بانکداری دیجیتال براساس فعالیتهایی که مشتری از کانالهای مختلف با بانک انجام می‌دهد؛ ضمن شخصی سازی خدمات، علایق و نیازهای ضمنی وی نیز٬ پیشبینی و در واقع حدس زده می ‌شود.

  • مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: در بانکداری دیجیتال براساس فعالیتهایی که مشتری از کانالهای مختلف با بانک انجام می‌دهد؛ ضمن شخصی سازی خدمات، علایق و نیازهای ضمنی وی نیز٬ پیشبینی و در واقع حدس زده می ‌شود.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک٬ مراسم افتتاح نخستین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین٬ صبح امروز یکشنبه ۸ مهر ماه ۹۷ ٬ با حضور عبدالمجید پور سعید مدیرعامل بانک ایران زمین٬ تعدادی از مدیران عامل بانکها، کارشناسان حوزه بانکی، اعضا هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ایران زمین و جمعی از اصحاب رسانه٬ در مرکز مگامال اکباتان تهران برگزار گردید.

    عبدالمجید پور سعید٬ مدیرعامل بانک ایران زمین

    عبدالمجید پور سعید٬ در ابتدای این مراسم گفت: مفهوم جدیدی با عنوان «بانکداری دیجیتال»٬ به تازگی به فرهنگ لغات شبکه بانکی اضافه شده است.

    وی ادامه داد: بانکداری دیجیتالی به عنوان یک مدل کسب و کار است که بر روی استراتژی، ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی بانک‌ها تاثیر می‌گذارد.

    مدیرعامل بانک ایران زمین٬ افزود: در بانکداری دیجیتال بانک‌ها در شعب جدید خود علاوه بر استفاده از فناوری‌های نوین و تعاملی، نسبت به مهندسی و طراحی مجدد فرآیندها اقدام می‌کنند.

    پورسعید٬ اساس بانکداری دیجیتال را مشتری دانست و گفت: در واقع مشتری محوری، تجربه مشتری و احساس رضایت از دریافت خدمت، پایه و اساس بانکداری دیجیتال است.

    وی پیرامون طراحی اولین شعبه دیجیتال این بانک گفت: در طراحی این شعبه از هیچ نمونه داخلی و خارجی الگو برداری نشده و در واقع این طرح بصورت منحصر به فرد توسط بانک ایران زمین اجرا و ثبت شده است.

    مدیرعامل بانک ایران زمین٬ در تشریح نحوه سرویس دهی به مشتریان در بانکداری دیجیتال اظهار داشت: در بانکداری دیجیتال براساس فعالیتهایی که مشتری از کانالهای مختلف با بانک انجام می‌دهد ضمن شخصی سازی خدمات، علایق و نیازهای ضمنی وی نیز پیشبینی و در واقع حدس زده می‌شود.

    پور سعید٬ افزود: شعب دیجیتال تلفیقی از محیط فیزیکی و مجازی برای ایجاد ارزشی ویژه برای مشتریان با ارائه سبدی از محصولات و خدمات گوناگون همراه با تجربه‌ای به یادماندنی است.

    مدیرعامل بانک ایران زمین، در پایان سخنان خود٬ ضمن رونمایی از کمپین نام‌گذاری اولین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین٬ گفت: از مخاطبین می خواهم در نام گذاری اولین شعبه دیجیتال این بانک مشارکت نمایند.

    گفتنی است٬ مخاطبین برای این منظور می‌توانند با ورود به آدرس https://club.izbank.ir/DigitalBranch.aspx در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند. به بهترین پیشنهاد جایزه ای نفیس از طرف بانک ایران زمین اهداء خواهد شد.

    خبرنگار: مهران احمدی

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=12140

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم