• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

پشت پرده تحقیق و تفحص از بانک ها/ امیدوارم زوایای تاریک فعالیت‌های بانک‌ها روشن شود

  • کد خبر : 264102
  • 01 آذر 1400 - 6:09
پشت پرده تحقیق و تفحص از بانک ها/ امیدوارم زوایای تاریک فعالیت‌های بانک‌ها روشن شود

فارس نوشت:عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به انحراف بانک‌ها در اعطای وام ازدواج و ارائه عمده تسهیلات به کارمندان خود، گفت: در تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی بدنبال بررسی خلق پول و چرایی بنگاه‌ داری و..

  • فارس نوشت:عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به انحراف بانک‌ها در اعطای وام ازدواج و ارائه عمده تسهیلات به کارمندان خود، گفت: در تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی بدنبال بررسی خلق پول و چرایی بنگاه‌ داری و مال سازی بانک‌ها هستیم.

    احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، درباره انحراف بانک‌ها از اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج به جوانان اظهار داشت: تعلل بانک‌ها و عدم انجام مسئولیت‌های آنها سبب نارضایتی گسترده در جوانانی که تمایل به تشکیل خانواده داشتند را شکل داده است و امیدوارم که در تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی یکی از نقاط خلاء اجرای قانون که مسبب آن بانک‌ها هستند روشن شود، زیرا ما شاهد عدم انجام تعهدات قانونی در ارائه تسهیلات لازم برای وام ازدواج هستیم.

    انحراف بانک‌های دولتی در اعطای وام ازدواج/ نقش بانک‌ها در افزایش خلق پول در تحقیق و تفحص بررسی می‌شود

    وی افزود: متأسفانه در طول سال‌های گذشته شاهد انحراف بانک‌ها در ارائه خدمات تسهیلاتی به مراکز تولیدی و حمایت از مسکن بودیم. این درحالی است که بانک‌های ما به جای ارائه خدمات شفاف و روشن و حمایت از بخش تولید و تسهیلات لازم برای ازدواج، متأسفانه همچنان به بنگاهداری اصرار دارند.

    عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: ساخت و سازهای انبوهی که از بانک‌ها در اقصی نقاط کشور دیده می‌شود و حرکت آنها به سمت مال‌های بسیار بزرگی که با سرمایه‌گذاری بانک‌ها ایجاد شده است، نشان می‌دهد که بانک‌ها به جای آنکه نقدینگی کشور را به سمت تولید مدیریت کنند با خلق پول و حضور در نظام سرمایه‌گذاری تلاش می‌کنند که خودشان یک منبع خلق پول باشند که امیدوارم در تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی زوایای تاریک ابعاد مختلف فعالیت‌های غیرقانونی بانک‌ها روشن شود.

    وی گفت: به دنبال آن هستیم که تسهیلاتی که تکلیف قانونی بانک‌هاست و اولویت واگذاری به جوانان و تسهیلات قرض الحسنه ازدواج هم هست، روشن شود و ما تلاش داریم در تحقیق و تفحص از بانک‌ها متوجه شویم که چند درصد از منابع قرض الحسنه بانک‌ها به نیروهای تحت پوشش و کارمندان آنها اختصاص پیدا کرده است و باید مشخص شود که چرا آنها به تکالیف قانونی خود عمل نکرده‌اند.

    23217

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=264102

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم