• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0

پرچمداران ایران خودرو ارزان شدند!

  • کد خبر : 321764
  • 27 خرداد 1402 - 6:18
پرچمداران ایران خودرو ارزان شدند!

پرچمداران ایران خودرو ارزان شدند! به گزارش منیبان، بر این اساس قیمت محصولات پرفروش ایران خودرو حداقل ۳۵ میلیون تومان کاهش یافت. ریزش قیمت خودروهای این شرکت به ۸۵ میلیون تومان در یک هفته نیز رسید که مربوط به تارا اتوماتیک ۱۴۰۲ است. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۷۵ میلیون رسیده است […]

  • پرچمداران ایران خودرو ارزان شدند!

      به گزارش منیبان، بر این اساس قیمت محصولات پرفروش ایران خودرو حداقل ۳۵ میلیون تومان کاهش یافت. ریزش قیمت خودروهای این شرکت به ۸۵ میلیون تومان در یک هفته نیز رسید که مربوط به تارا اتوماتیک ۱۴۰۲ است.

      قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۷۵ میلیون رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است. این خودرو طی دوماه گذشته گذشته ۱۴۰میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۵۰۰ میلیون تومان است که نسبت هفته گذشته ۵۰ میلیون ارزان شده است.

      قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است که ۴۵ میلیون طی هفته گذشته ارزان شده است.

      قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۰۵ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۶۰ میلیون تومان کاهش داشته است و طی ۵۳ روز گذشته ۱۹۰ میلیون ارزان شده است.

      قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۳۵ میلیون تومان است که نسبت به هفته روز گذشته ۶۵ میلیون ارزان شده است.

      قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۷۵ میلیون تومان است که ۸۵ میلیون تومان طی هفته گذشته ارزان شده است. این خودرو تقریبا ۲۶ روز گذشته ۱۶۰ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۸۲۰ میلیون تومان است که ۸۵ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است این مدل طی یک ماه گذشته ۱۱۵ میلیون ارزان شده است.

      قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ ، ۷۷۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۷۰ میلیون ارزان شده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۹۰ تومان قیمت خورده است که ۸۵ میلیون تومان ارزان شده است. این خودروها طی ۵۰روز گذشته ۲۸۵میلیون ارزان شدند.

      قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۶۳۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به دو هفته گذشته ۶۵ میلیون ارزان شده است و طی ۴۰ روز گذشته ۱۸۰میلیون ارزان شده است.

      قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۱۰میلیون تومان رسیده است که به معنای کاهش ۶۵میلیونی طی هفته گذشته و کاهش ۱۷۵ میلیونی طی ماه گذشته است.

      قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵۷۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۶۰ میلیون ارزان شده است اما طی یک ماه گذشته ۲۲۰ میلیون ارزان شده است.

      قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است که طی هفته گذشته 35 میلیون کاهش یافته است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۲۰میلیون تومان که در این مدت 45میلیون تومان ارزان شده است.

      قیمت رانا پلاس مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۴۵ میلیونی شده است که نسبت به هفته گذشته ۳۰ میلیون کاهش داشته است.۱۴۰۱ هم نسبت به هفته گذشته ۴۵ میلیون تومان کاهش قیمت را ثبت کرده است و ۴۵۰ میلیون تومان است. این خودرو طی دو هفته گذشته ۷۰ میلیون و طی یک ماه گذشته ۱۰۵میلیون تومان ریزش داشته است.

      قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۲۰میلیون تومان است که طی هفته گذشته 45میلیون تومان ارزان شده است.

      قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۴۵ میلیونی شده است که نسبت به هفته گذشته ۳۰ میلیون کاهش داشته است.

      قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۸۰ میلیون اعلام شده است که طی هفته گذشته ۶۰ میلیون تومان کاهش داشته است.

      قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۸۵ میلیون تومان شده است که نسبت به هفته گذشته ۳۵ میلیون ریزش را ثبت کرده است.

      قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز با کاهش ۳۵ میلیون تومانی طی دو روز گذشته به ۴۹۰ میلیون تومان رسیده است.

      منبع خبر

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۱ رای
      لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=321764

      برچسب ها

      ثبت دیدگاه

      مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
      قوانین ارسال دیدگاه
      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

      برچسب ها

      بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم