• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

پروژه 2800 واحدی مسکونی آسمان البرز افتتاح شد

  • کد خبر : 249040
  • 18 شهریور 1400 - 4:00
پروژه 2800 واحدی مسکونی آسمان البرز افتتاح شد

پروژه ۲۸۰۰ واحدی آسمان البرز ویژه اقشار میان درآمدی به بهره برداری رسید.

  • پول بانک: پروژه ۲۸۰۰ واحدی آسمان البرز ویژه اقشار میان درآمدی به بهره برداری رسید.

    پروژه مسکونی آسمان البرز افتتاح شد

    به گزارش روابط عمومی بانک مسکن-هیبنا، پروژه مسکونی آسمان البرز در راستای سیاست های بانک مسکن و دولت، ویژه اقشار میان درآمدی جامعه افتتاح شد.

    پروژه آسمان البرز در بخش شرقی شهر گرمدره در زمینی به مساحت حدود ۳۰ هکتار واقع شده است. به منظور پاسخگویی به نیاز متقاضیان با سلیقه های مختلف، واحدهای مسکونی این پروژه در سه تیپ بلندمرتبه ۹ تا ۱۲ طبقه، میان مرتبه ۶ تا ۸ طبقه و کوتاه مرتبه ۲ تا ۳ طبقه در قالب ۲۸۰۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

    بر اساس این گزارش شرکت سرمایه گذاری مسکن نوین پایدار قرارداد مشارکت در ساخت ۶ بلوک ساختمانی ۸ طبقه شامل ۱۶۸ واحد مسکونی را با زیربنای ۱۸ هزار و ۷۹۳ مترمربع با شرکت خانه گستر یکم منعقد کرده است.

    با وجود شرایط غیرقابل پیش بینی حاکم بر کشور از جمله شیوع بیماری کرونا و نوسانات اقتصادی به همت و تلاش پرسنل سخت کوش در حال حاضر عملیات اجرایی این ۶ بلوک با کیفتی مطلوب، بهای تمام شده غیرقابل رقابت و در مدت زمانی مناسب با موفقیت به پایان رسیده است.

    در ابتدای این مراسم هادی صالحی وزیری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن نوین پایدار گفت: این شرکت با حدود یک دهه فعالیت در صنعت ساخت و ساز اعلام می کند که با نیروهای چابک و متخصص در راستای میل به اهداف بانک مسکن و سیاست های بالادستی می کوشد.

    وی با اشاره به اینکه شرکت سرمایه گذاری مسکن نوین پایدار در ۶ سال اخیر، سالانه یک پروژه را تکمیل و تحویل متقاضیان داده است، افزود: امروز در ششمین سال از این دوره شاهد افتتاح پروژه آسمان البرز هستیم.

    صالحی وزیری ادامه داد: در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ عملیات اجرایی پروژه آسمان البرز در قالب مشارکت با شرکت خانه گستر یکم آغاز شد و بعد از حدود سه سال شاهد افتتاح آن در سطحی از کیفیت مطلوب و با استفاده از مصالح بومی هستیم.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن نوین پایدار با اشاره به موقعیت مناسب این پروژه به لحاظ دسترسی افزود: پروژه آسمان البرز در مکانی مناسب از نظر دسترسی به تهران و کرج قرار دارد و این دسترسی می تواند به ویژگی های پروژه بی افزاید.

    وی، تناسب پروژه با وضعیت درآمدی اقشاط متوسط جامعه، معماری مناسب، کیفیت در اجرا و ساخت در حداقل زمان به رغم شیوع پاندمی کرونا را از مهمترین ویژگی های این پروژه عنوان کرد.

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=249040

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم