• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

پرداخت سود غیرمنتظره سهام عدالت به وراث

  • کد خبر : 341858
  • 22 بهمن 1402 - 14:28
پرداخت سود غیرمنتظره سهام عدالت به وراث

طبق قول داده شده، در روزهای آخر اسفند، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت برای تمام صاحبان سهام انجام می‌شود. این یعنی افرادی که سهام در اختیار دارند، در آخرین روزهای اسفند، سودهایشان را دریافت خواهند کرد. سود سهام عدالت در سال‌های اخیر به دو مرحله تقسیم شده است و مطابق با الگوی سال گذشته، […]

  • طبق قول داده شده، در روزهای آخر اسفند، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت برای تمام صاحبان سهام انجام می‌شود. این یعنی افرادی که سهام در اختیار دارند، در آخرین روزهای اسفند، سودهایشان را دریافت خواهند کرد.

    سود سهام عدالت در سال‌های اخیر به دو مرحله تقسیم شده است و مطابق با الگوی سال گذشته، در هفته‌های آخر سال، حساب‌های دارندگان سهام عدالت شارژ می‌شود.

    اگر فرآیند تقسیم سود سهام عدالت تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ (تاریخ انتهایی) به اتمام برسد، برخی از صاحبان سهام در آخرین ماه سال، دو بار مبلغ سود سهام را دریافت خواهند کرد، یعنی یکبار در زمان معمول و یکبار در مرحله دوم که در آخرین روزهای اسفند انجام می‌شود.

    جید عشقی، رئیس سازمان بورس، محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار، و مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، به ما گفتند که واریز سود سهام عدالت در آخرین روزهای سال انجام می‌شود. اما هنوز زمان دقیق واریز سود مشخص نشده و ممکن است برای تعیین تاریخ دقیق واریز سود، باید تا نیمه اسفندماه صبر کرد.

    سال گذشته، مقدار سودی که در مرحله دوم برای افرادی که سهام داشتند واریز شد، حدود ۱۷ درصد بیشتر از سود مرحله اول بود. اگر همین الگو در سال جاری تکرار شود، سودی که در مرحله دوم دریافت می‌شود حداقل ۱۰۰ هزار تومان بیشتر از سود مرحله اول خواهد بود.

    در مرحله اول، واریز سود سهام عدالت در تاریخ ۲۳ آذر امسال، افرادی که سهام می‌داشتند، به شرح زیر دریافت کردند:
    – افراد با سبد ۴۹۲ هزار تومانی: ۶۸۱ هزار تومان
    – افراد با سبد ۵۳۲ هزار تومانی: ۷۳۶ هزار تومان
    – افراد با سبد یک میلیون تومانی: یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان

    سود سهامی که به وراث وارثان میرسد، به طور غیرمنتظره واریز می‌شود. همچنین، برخی از افرادی که سهام دارند ممکن است در ماه آینده سورپرایز شوند. این اتفاق به دلیل اعلام اخیر است که اگر فرآیند تقسیم سود سهام عدالت وراث حداکثر تا ۱۰ اسفند به پایان برسد، سودهای سهام عدالت امسال و سال‌های گذشته به حساب وراث پرداخت خواهد شد.

    بنابراین، واریز سود سهام عدالت به وراث مشروط است و به تکمیل فرآیند تقسیم سود سهام عدالت تا دهم اسفند مربوط می‌شود. برای مشخص شدن تاریخ دقیق واریز سود، لازم است تا به اواسط اسفندماه صبر کنیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341858

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم