• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

پرداخت بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به طرحهای مشاغل خانگی

  • کد خبر : 275681
  • 19 دی 1400 - 13:55
پرداخت بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به طرحهای مشاغل خانگی

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت : طی 9 ماهه سالجاری به 14 میلیارد و 571 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به طرحهای مشاغل خانگی استان پرداخت شد .
به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علی آشتاب..

  • مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت : طی 9 ماهه سالجاری به 14 میلیارد و 571 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به طرحهای مشاغل خانگی استان پرداخت شد .

    به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علی آشتاب با بیان اینکه مشاغل خانگی یکی از راههای درآمد و تامین معیشت خانوارها است اظهار داشت : طی 9 ماهه سال جاری 414 طرح مشاغل خانگی به بانکهای توسعه تعاون و رفاه کارگران استان ارسال شده که تاکنون به 207 طرح با مبلغ 14 میلیارد و 571 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است .

    مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان کل اعتبار ابلاغ شده سالجاری به استان را 51 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت :از 207 طرح پرداخت شده 79 شغل خانگی بصورت مستقل و 128 طرح آن بصورت پشتیبان بوده است .

    وی به سهم اشتغال ایجاد شده این طرحها اشاره کرد و افزود : با پرداخت این تسهیلات زمینه ایجاد 528 فرصت شغلی جدید در استان فراهم شده است .

    آشتاب خاطر نشان کرد : تفاهمنامه ای جهت آموزش و توانمندسازی،برنامه ریزی جهت فروش محصولات مشاغل خانگی در بازار ، با جهاد دانشگاهی منعقد شده است و اکثر این طرح‌ها به ویژه طرح‌های پشتیبان با همکاری این نهاد انجام می‌گیرد.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه مابقی تسهیلات به طرح‌ها نیز از سوی بانکها در حال پرداخت است اظهار کرد: اکثر طرح‌های مذکور در قالب طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی است که برای این نوع طرح‌ها حدود ۸۰ درصد اعتبار مورد نیاز، تسهیلات چهار درصد پرداخت می شود و تا پایان سال همه اعتبارات ابلاغ شده به استان پرداخت خواهد شد.

    وی با تاکید بر ثبت نام متقاضیان ، متناسب با مهارت و طرح خود در سامانه مشاغل خانگی ، عنوان کرد : متقاضیان می توانند در مرحله اول تقاضای خود را در سامانه مشاغل خانگی وزارت کار به نشانی https://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir/ ثبت کنند. 48منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=275681

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم