• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

پرداخت به روز مطالبات مراکز درمانی مجهز به طرح ملی نسخه الکترونیک در اصفهان

  • کد خبر : 243807
  • 18 مرداد 1400 - 13:12
پرداخت به روز مطالبات مراکز درمانی مجهز به طرح ملی نسخه الکترونیک در اصفهان

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: در حال حاضر همه مراکز طرف قرارداد به طرح ملی نسخه الکترونیک بیمه سلامت پیوسته اند و روزانه نسخه الکترونیک از پزشکان طرف قرارداد بیمه سلامت در استان اصفهان دریافت می‌شود. به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، حسین بانک اظهار کرد: مطالبات موسساتی که تجویز بیماران را به صورت […]

  • مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: در حال حاضر همه مراکز طرف قرارداد به طرح ملی نسخه الکترونیک بیمه سلامت پیوسته اند و روزانه نسخه الکترونیک از پزشکان طرف قرارداد بیمه سلامت در استان اصفهان دریافت می‌شود.

    به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، حسین بانک اظهار کرد: مطالبات موسساتی که تجویز بیماران را به صورت الکترونیک انجام داده اند تا خرداد ماه جاری پرداخت شده و تا هفته آتی پرداختی تیرماه هم اضافه خواهد شد. به منظور تامین نقدینگی مراکز درمانی و تامین دارو و تجهیزات پزشکی بیماران در شرایط کنونی جامعه و اوج انتشار ویروس کرونا، مطالبات بخش خصوصی و دولتی نیز در سال گذشته تسویه شد.

    مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان ضمن قدردانی از همراهی پزشکان و مراکز درمانی دولتی و خصوصی در اجرای طرح نسخه الکترونیک افزود: موسسات درمانی طرف قرارداد در صورتی که اسناد خود را در زمان مقرر به صورت الکترونیک ارسال نمایند، مطالبات خود را به روز دریافت می کنند.

    وی با اشاره به آخرین پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد بیان کرد: با عنایت به تکالیف قانونی سازمان بیمه سلامت در اجرای طرح نسخه الکترونیک و الزامات قانونی برنامه ششم توسعه و شیوع ویروس کرونا ، انتظار می‌رود که پزشکان محترم ضمن فرهنگ‌سازی لازم در این خصوص ، این اداره کل را در در مسیر تحقق اهداف کلان نظام سلامت کشور یاری رسانند.

    مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: استفاده از خدمات الکترونیک و ترویج این گونه خدمات به عنوان یک فرهنگ در جامعه گسترش یافته و سازمان بیمه سلامت نیز به منظور تکریم و حمایت از حقوق بیمه شدگان و با هدف کاهش مراجعات و تسریع در ارائه خدمات درمانی، سامانه غیر حضوری شهروندی بیمه شدگان را آماده خدمت رسانی کرده است.

    وی ادامه داد: بیمه شدگان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتیbimehsalamatiranian.ir ضمن دسترسی به پرونده پزشکی خود، آخرین وضعیت بیمه ای، تاریخچه خدمات دریافت شده و کد رهگیری خدمات را مشاهده کنند. همچنین در صفحه جست وجوی مراکز خدمات سلامت می توانند مرکز و یا پزشک مورد نظر خود را پیدا کنند، لازم به ذکر است مالکیت شماره تلفن همراه باید الزاماً مختص کد ملی کاربر باشد.

    بانک به راه‌های ارتباطی سازمان اشاره کرد و گفت: بیمه شدگان می توانند می‌توانند سوالات، شکایت، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق مرکز تماس شبانه روزی ۱۶۶۶ و یا سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات به آدرس shekayat.ihio.gov.ir با ما در میان بگذارند.

    منبع : خبرآنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=243807

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم