• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

پربازده‌ترین بازار الان برای سرمایه‌گذاران چیست؟

  • کد خبر : 321663
  • 26 خرداد 1402 - 6:51
پربازده‌ترین بازار الان برای سرمایه‌گذاران چیست؟

پربازده‌ترین بازار الان برای سرمایه‌گذاران چیست؟ به گزارش منیبان، یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: سال ۱۴۰۲ سال بازار سرمایه و بورس است و به نظر پربازده‌ترین بازار برای سرمایه‌گذاران خواهد بود. مجید عبدالحمیدی در یادداشتی در خبرگزاری خبرآنلاین نوشت: بازار سهام به سبب نامعلوم بودن افق پیش روی مذاکرات احیای برجام در این روزها […]

  • پربازده‌ترین بازار الان برای سرمایه‌گذاران چیست؟

    به گزارش منیبان، یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: سال ۱۴۰۲ سال بازار سرمایه و بورس است و به نظر پربازده‌ترین بازار برای سرمایه‌گذاران خواهد بود.

    مجید عبدالحمیدی در یادداشتی در خبرگزاری خبرآنلاین نوشت: بازار سهام به سبب نامعلوم بودن افق پیش روی مذاکرات احیای برجام در این روزها بسیار بلاتکلیف عمل کرده است. این رویکرد بازار به آن معناست که در شرایط کنونی به سبب ابهام فعالان اقتصادی نسبت به آینده، بورس نیز رویکرد معینی درباره سرمایه‌گذاری حتی در کوتاه‌مدت ندارد.

    وی افزود: اما با توجه به اصلاح قیمت‌های بیشتر نمادها، به نظر شرایط به زودی برای برگشت بازار و زیاد شدن ارزش معاملات آماده خواهد بود.

    این کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد: با این حال، هیچ چیز برای بازار بدتر از بلاتکلیفی و سردرگمی سرمایه‌گذارانش نیست.

    عبدالحمیدی تصریح کرد: در این وضعیت برخی از سیاست‌گذاران کلان با به راه انداختن موج‌های مصنوعی در بازار سعی در دادن شوک و رونق مقطعی آن دارند. صحبت‌های افراد مختلف در مورد اعداد شاخص، مقایسه با سال ۹۹ یا مواردی از این قبیل باعث بی اعتمادی سهامداران به بازار خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: در هر صورت همان‌طور که قبل از اسفند نظر خود را گفتم، سال ۱۴۰۲ سال بازار سرمایه و بورس است و به نظر پربازده‌ترین بازار برای سرمایه‌گذاران خواهد بود.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=321663

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم