• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

پاکسازی پوست در کلینیک:

  • کد خبر : 306655
  • 27 شهریور 1401 - 23:48
پاکسازی پوست در کلینیک:

فهرست محتوا مقدمه: پاکسازی پوست صورت یک روش بینظیر برای برای شادابی و جوانی پوست می باشد، کسانی که به مراقبت از پوست خود اهمیت میدهند حتما مراحل منظمی برای مراقبت از پوست خود را دارند. یکی از مراحل مهم روتین مراقبت از پوست پاکسازی است، اگر پاکسازی در کلینیک مجهز و توسط یک فرد […]

فهرست محتوا

  • مقدمه:

    پاکسازی پوست صورت یک روش بینظیر برای برای شادابی و جوانی پوست می باشد، کسانی که به مراقبت از پوست خود اهمیت میدهند حتما مراحل منظمی برای مراقبت از پوست خود را دارند. یکی از مراحل مهم روتین مراقبت از پوست پاکسازی است، اگر پاکسازی در کلینیک مجهز و توسط یک فرد مجرب انجام شود حتما آثار آن را در پوست خود مشاهده خواهید کرد، مشاوره اولین مرحله پاکسازی پوست است اگر برای اولین بار است پاکسازی میکنید باید به سوالاتی درمورد مشکلات پوستی، رژیم غذایی، مقدار آبی که مینوشید، داروها و مکمل هایی که مصرف میکنید به مشاور خود پاسخ دهید، پاسخ به سوالات میتواند به انتخاب بهترین روش به شما بسیار کمک کند.

    چه کسانی به پاکسازی پوست نیاز دارند؟

    افرادی که دارای پوست خشک هستد و همچنین دارای چین و چوروک در صورت به خصوص اطراف چشم و همچنین کسانی که دارای کک و مک و جوش در صورت خود می باشند یا افرادی که در معرض الودگی زیاد هستند این افراد احتیاج به پاکسازی پوست دارند.

    دستگاه های مورد استفاده در کلینیک:

    کلینیک های معتبر زیبایی از دستگاه های متنفاوتی مانند میکرونیدلینگ،دستگاه میکرودرم ابریژن، فیشیال و دستگاه فیس آب استفاده میکنند.

    مراحل پاکسازی پوست در کلینیک :

    در اولین مرحله پاکسازی پوست، متخصص پوست ابتدا چشم های شما را پوشانده سپس توسط یک لامپ مجهز به ذربین، پوست را به دقت بررسی میکند. نوع پوست و مشکلات پوستی و جوش های سرسیاه و … را به دقت بررسی میکند و مشخص میکند که بهترین روش پاکسازی متناسب به پوست شما چه روشی می باشد و مراحل پاکسازی را برای شما مشخص میکند.

    در برخی از مراکز ابتدا از دستگاه بخور پوست استفاده میشود، که باعث رطوبت رساندن و باز شدن منافذ پوست شده در این مرحله پوست صورت برای مرحله بعد و تنفس راحت تر سلول های پوست اماده میشود، اگر پوست حساسی داشته باشید ممکن است برای شما از بخور استفاده نکنند، پس حتما این نکته را بدانید انجام راحل پاکسازی پوست بنا به نوع پوست شما انجام میگیرد.

    پاکسازی پوست در کلینیک:

    مرحله بعدی لایه برداری برای از بین بردن سلول های مرده پوست، استخراج دستی منافذ بسته شده پوست، ماساژ صورت برای تقویت گردش خون، ماسک برای رفع مشکلات پوستی، استفاده از تونر و سرم مرطوب کننده، ضدآفتاب های لایه بردار با لیزر نور درمانی، مراحلی خواهند بود که متخصص با صلاح دید خود متناسب با پوست صورت شما در این مرحله انجام خواهد داد.

    یک روش غیرتهاجمی که برای پاکسازی پوست پوست صورت در کلینیک انجام میشود میکرودرم است، نتایج حاصل از درمان میکرودرم آبریژن(پاکسازی پوست)، تقریبا بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده قابل مشاهده هستند، تنها یک جلسه پس از انجام میکرودرم ابریژن به بهبود رنگ، حالت و سلامتی پوست کمک میکند پس از درمان پوست ظاهری با طراوت صاف و نرم خواهد داشت، بهترین نتیجه زمانی حاصل میشود که فرد چندین بار به فاصله دو یا سه هفته تحت درمان ابریژن قرار گیرد.

    میکرودرم آبریژن( پاکسازی و جوانسازی پوست) روش درمان غیرشیمیایی و غیره تهاجمی( بدون نیاز به عمل باز) است هزینه هزینه پاکسازی پوست براساس عواملی چون میزان نیاز به پاکسازی تعداد جلسات درمانی می باشد. دستمزد پزشک معاج در هر شهر متفاوت خواهد بود. هزینه پاکسازی پوست نسبت به سایر روش های پاکسازی جهت جوان سازی پوست صورت به ویژه روش های جراحی لیفت صورت، ارزان تر خواهد بود.

    عوارض پاکسازی پوست

    در کل هیچ یک از روش های پاکسازی که تا امروز وجود دارند کاملا، بدون عوارض و بی خطر نبوده است که پاکسازی پوست در کلینیک هم از این عوارض مستثنی نمیباشد.

    بنابراین بسار مهم است که شما حتما قبل از عمل زیبایی خطرات و عوارض آن را بدانید و با یک مشاور مناسب برای داشت آگاهی بهتر صحبت کنید و بهترین روش را متناسب با پوست خودتان انتخاب کنید. ممکن است برخی افراد بدون آگاهی از روش های پاکسازی پوست به صورت خانگی یا کلینیک توسط فردی غیره متخصص انجام دهند که ممکن است عوارضی مانند التهاب، سوزش یا خارش، لک و پوسته پوسته شدن سطح پوست را به همرا داشته باشد.

    در بعضی از مواقع پاکسازی پوست در آرایشگاه ها توسط افراد غیره متخصص انجام میگیرد که ممکن است سبب به وجود آمدن بسیاری از مشکلات پوستی گردد.

    از سایر عوارض پاکسازی پوست میتوان به حساسیت به نور خورشید و لوازم ارایشی نام برد و همچنین به دلیل استفاده از لایه بردارهای نامناسب ممکن است عوارضی مانند: خشکی شدید پوست، جوش و آکنه، تبخال و لکه های قرمز به وجود بیایید، در کل بهتر است اگر دارای لک و آکنه های پوستی هستید از لایه بردار استفاده نکنید.

    پاکسازی پوست در کلینیک:

    تعداد دفعات پاکسازی پوست:

    تعدا دفعات پاکسازی پوست به نوع پوست بستگی دارد و متفاوت خواهد بود و با در نظر گرفتن نوع پوست، سن، مشکلات پوستی و مراحلی که انجام میگیرد توسط متخصص مشخص میکند که تعداد دفعات و بازه زمانی برای پاکسازی پوست شما چقدر خواهد بود.

    راهنمای مراقبت از پوست:

    پوست هم با تغییر فصل و تغییر هورمون ها و عوامل دیگر دستخوش تغییرات می شود. البته ژنتیک هم ذر بروز برخی از بیماری های پوستی مانند اگزما و آکنه نقش بسار مهمی دارد، سبک زندگی ما و اینکه چگونه از پوست خود مراقبت کنیم از جمله عواملی است که در کیفیت پوست ما موثر خواهد بود مثلا مصرف بیش از حد رتینوئیدها( یکی از شناخته شده ترین محصولات مراقبن از پوست) با درصد بالا، پوست طبیعی شما را به پوست حساس و آسیب پذیر تبدیل میکند.

    کرم ضدآفتاب:

    توصیه مهم برای انواع پوست ها این خواهد بود که همه افراد جئای از اینکه چه نوع پوستی دارند باید از کرم های ضدآفتاب استفاده کنند، برای هر نوع پوست از چرب ترین آن تا خشک ترین، کرم های ضد افتاب مناسب با spf خوب انتخاب نموده تا از پیری و چرودگی پوست جلوگیری شود.

    شست شو:

    میتوانید با مشخص شدن نوع پوست نقاط مختلف صورت خود، بهترین فایده را از محصولات بهداشتی ببرید و علاوه بر این پوست خود را به خطر نیندازید.

    مرطوب کننده:

    تمام صورت شما به یک اندازه نیاز به مرطوب کننده ندارد. مثلا برای زیر چشم های شما  که که مستعد جوش نمی باشد می توانید از مرطوب کننده بیشتری استفاده کنید.

    توصیه تکمیلی:

    اگر پوست شما از نوع ترکیبی میباشد مهمترین نکته آگاهی از تغیرات پوست هنگام تغییر شرایط محیطی و بدنی می باشد. تغیرات هورمونی و نغییر فصل باعث میشود که در ایام مختلف سال( یا برای خانم ها در هر ماه) پوست متفاوتی داشته باشید.

    https://mayaskincare.ir/skin-cleaning/

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=306655

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم