• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
1

پارسال ۳۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت شد

  • کد خبر : 236583
  • 22 اردیبهشت 1400 - 11:14
پارسال ۳۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت شد

پارسال ۳۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت شدعلی عاشوری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پرداخت وام قرض‌الحسنه به کلیه نیازمندان و مددجویان همواره در دستور کار..

  • پارسال ۳۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت شدپارسال ۳۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت شد

    علی عاشوری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پرداخت وام قرض‌الحسنه به کلیه نیازمندان و مددجویان همواره در دستور کار امداد قرار داشته اما با تاسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با مجوز بانک مرکزی این امر شتاب گرفته است.

    وی بیان کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با این دیدگاه تاسیس شد که با استفاده از منابع و کمک‌های مردم خیر و سپرده‌گذار به تعداد بیشتری از مردم نیازمند جامعه کمک کرد.

    مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت افزود: این صندوق در کل کشور شعبه دارد و در تمام ادارات کمیته امداد خدمت پرداخت وام را انجام می‌دهد.

    وی با بیان اینکه این وام‌ها به تمامی نیازمندان و مددجویان پرداخت می‌شود تصریح کرد: سعی کرده‌ایم که ضمانت وام‌های ما آسان باشد و در کوتاه‌ترین زمان به نیازمندان پرداخت شود.

    عاشوری ادامه داد: در سال گذشته سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان وام به تعداد ۴۰۰ هزار فقره از نیازمندان و مددجویان سطح کشور پرداخت شد که ۹۶ میلیارد تومان آن به بیش از ۱۴ هزار فقره نیازمند در استان سیستان‌ و بلوچستان پرداخت شده است.

    وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ سعی شده رشد قابل توجهی در این زمینه برای استان در نظر گرفته شود افزود: پیش‌بینی ما این است که در سال جاری بیش از ۱۴۹ میلیارد تومان اعتبار برای سیستان و بلوچستان تخصیص یابد که بتوانیم از این طریق بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

    مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خاطرنشان کرد: وام‌هایی که پرداخت می‌شود همه از محل سپرده‌های مردم خیر و نیکوکار بوده زیرا مردمی که به قرض الحسنه اعتقاد دارند سعی می کنند در ثواب آن شریک شوند.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=236583

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم