• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

وقتی که علم ثروت هم به‌همراه دارد!

  • کد خبر : 241082
  • 05 مرداد 1400 - 20:47
وقتی که علم ثروت هم به‌همراه دارد!

این روزها دیگر شمار کسانی که معتقدند، خوردن دود چراغ و تلاش برای علم‌آموزی منجر به پولدار شدن می‌شود به انگشت‌های دست می‌رسد. اما واقعیت این است که هنوز هم هیچ‌چیز نمی‌تواند مقابل علم و دانش بایستد و برای رسیدن به بهره‌وری و ثروت در مقابل آنها قد علم کند. تازه‌ترین نمود این طرز تفکر […]

  • این روزها دیگر شمار کسانی که معتقدند، خوردن دود چراغ و تلاش برای علم‌آموزی منجر به پولدار شدن می‌شود به انگشت‌های دست می‌رسد. اما واقعیت این است که هنوز هم هیچ‌چیز نمی‌تواند مقابل علم و دانش بایستد و برای رسیدن به بهره‌وری و ثروت در مقابل آنها قد علم کند. تازه‌ترین نمود این طرز تفکر قدیمی، رشد فناوری‌های تازه‌ای مانند شبکه‌های غیرمتمرکز و رمزارزهایی است که در حال تغییردادن دنیای ارزها و ارتباطات هستند. درباره بیت کوین و ارزهای دیجیتالی چیزی به گوشتان خورده است؟‌ قطعا! این‌روزها، در همه‌جا صحبت از ارزهای مجازی مانند بیت‌کوین، اتریوم، دوج‌کوین و… است. این رمزارزها نمودها و نمادهای تازه علم و فناوری هستند. سودهای کلانی که ایجاد می‌کنند هم از بستر دانش و علم برخاسته است. پس نگویید که دیگر علم بهتر از ثروت نیست و از این حرف‌ها. در ادامه برایتان از دنیای بی‌انتها و پرظرفیت رمزارزهای دیجیتالی خواهیم گفت و به شما می‌گوییم که چرا سرمایه‌گذاری در آنها و یادگیری درباره‌شان به‌شدت هوشمندانه است.

    رمزارزهای دیجیتالی؛ ارزهایی که دنیا را دگرگون خواهند کرد

    زمانی که فناوری تازه‌ای پا به دنیا می‌گذارد، چند سناریو انتظارش را می‌کشد. نخست اینکه ممکن است به دلیل اشکالات و نواقص مختلف از عرصه کنار برود. گاهی هم ممکن است که اضافی‌بودن و نداشتن کارایی خاص منجر به حذف آن فناوری شود. زمانی که چیزی ارزش‌آفرین نیست، محکوم به حذف خواهد بود. اما گاهی ماجرا فرق دارد. فناوری پا به دنیا می‌گذارد و همه را شگفت‌زده می‌کند. فناوری ارزهای دیجیتال و شبکه‌های غیرمتمرکز هم همین‌طور هستند. این فناوری‌های تازه به‌شدت نوین‌اند و تهدیدی اساسی برای فناوری‌های مشابه قبلی‌شان به‌شمار می‌روند. رمزارزها در بستر شبکه‌های غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند و دست هر قدرت و ناظری از آنها کوتاه است. یعنی چه؟ یعنی برخلاف ارزهای واقعی مانند دلار و یورو که تحت نظارت دولت‌ها و بانک‌ها کنترل و مدیریت می‌شوند، رمزارزها در بستر شبکه‌هایی تولید و مبادله می‌شوند که فناوری‌های نوینی در آنها به کار رفته و نیازی به مدیریت ندارند.

    شاید کنجکاو باشید که بدانید، چنین روندی به هرج‌ومرج نمی‌رسد؟ پاسخ منفی است. شبکه‌های غیرمتمرکزی که رمزارزهایی مانند بیت کوین در بسترشان تولید و مبادله می‌شوند، شبکه‌هایی با الگوریتم‌های محاسباتی و ریاضیاتی پیچیده و قوی هستند. این شبکه‌ها از کاربرانی تشکیل می‌شود که هریک در قالب یک گره یا یک دندانه زنجیر به یارانه کاربران دیگر متصل است. هر کاربری نسخه‌ای عینی از شبکه را روی سیستم خود دارد. هرگونه تغییر و اقدامی در شبکه تنها در صورتی امکان اجرا و عملی‌شدن پیدا می‌کند که کاربران و اجزای زنجیره به آن اجازه و تاییدیه بدهند. در نتیجه، کاربران شبکه خودشان در حکم ناظران اقدامات مختلف ظاهر می‌شوند و از همین روست که هیچ‌گونه تغییر و دست‌کاری در بستر شبکه صورت نمی‌گیرد. شفافیت عظیم شبکه‌های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتالی از آنها زمینه‌ای بکر و متعالی برای توسعه ارتباطات و اقدامات مالی و سرمایه‌گذاری می‌سازد.

    رمزارزها ماندگار می‌شوند پس سبدتان را با آنها تکمیل کنید

    همان‌طور که دیدید، فناوری‌های حامی ارزهای دیجیتالی بسیار جدید هستند و پتانسیل‌های زیادی برای رشد دارند. کوتاه‌کردن دست دولت‌ها، قدرت‌ها و موسسات مالی از تراکنش‌های میان کاربران از مهم‌ترین مزایا و ظرفیت‌های رمزارزهاست. بنابراین، بدیهی است که در آینده، از این بسترها و ابزارها برای پیش‌برد امور مختلف بیشتر استفاده شود. سرمایه‌گذاری در چنین حیطه‌ای ارزشمند خواهد بود. رمزارزهای مختلف در طی مدت کوتاه حضورشان در دنیای اقتصاد و امور مالی توانسته‌اند به ارزشی بسیار قابل‌توجه برسند و علیرغم تمام نوساناتی که تجربه می‌کنند، جای پای خود را محکم کرده‌اند.

    بنابراین، اگر به‌دنبال سرمایه‌گذاری هستید، حتما نیم‌نگاهی هم به رمزارزهای دیجیتالی داشته باشید. چرا می‌گوییم نیم‌نگاه؟ چرا به شما توصیه نمی‌کنیم که تمام پورتفولیوی سرمایه‌گذاری‌تان را با این ارزهای تازه‌وارد پُر کنید؟ پاسخ همان اصل تکراری ولی همچنان مهمی است که تمام مُطلعان در دنیای اقتصاد توصیه می‌کنند: هیچ‌گاه تمام تخم‌مرغ‌هایتان را در یک سبد نگذارید. درست است که ارزهای دیجیتالی بسیار شکوفا هستند و ظرفیت‌های رشد زیادی دارند اما باید هوشمندانه عمل کنید و با یادگیریِ روندِ سرمایه‌گذاری در آنها و توجه به چیدن سبد سرمایه‌گذاری متنوع وارد میدان رمزارزها شوید. در این مسیر، نیاز به کمک‌‌گرفتن از افراد ماهر و آموزش ارز دیجیتال دارید. اما از میان دوره‌ها و پیشنهادات مختلف به کدام پاسخ مثبت بدهید؟

    انتخاب دوره مناسب آموزش ارز دیجیتال؛ به‌سراغ خوش‌نام‌های باسابقه بروید

    به‌جای اینکه پول و سرمایه‌تان را به دست دیگران بدهید، خودتان دست به کار شوید. چرا که نه؟ برای این کار باید به تیم‌های قوی و خوش‌نامی مانند خانه سرمایه اعتماد کنید. خانه سرمایه‌ای‌ها در حوزه آموزش موضوعات اقتصادی و زمینه‌های سرمایه‌گذاری همیشه سرآمد بوده‌اند. اگر با دوره نخبگان این مجموعه آشنا باشید، حتما می‌دانید که خروجی آن، تعداد کثیری از دانش‌آموختگانی است که در دوران اوج بازار بورس توانستند به سودهای کلان و قابل‌توجه برسند. مدیریت قوی خانه سرمایه در هر دوره با رصد و شناسایی زمینه‌های سرمایه‌گذاری سودآور و منطقی بازار به علاقه‌مندان کمک می‌کند که در دوره‌هایی شرکت کنند که اصولی و  استانداردند و با بهره‌گیری از تدریس اساتید خبره، رسیدن به سود و ثروت را ممکن می‌کنند.

    خانه سرمایه

    خانه سرمایه در دوره نخبگان خود چه دستاوردهایی را ممکن می‌کند؟

    با شرکت در دوره نخبگان خانه سرمایه با صفر تا صد ارزهای دیجیتالی آشنا می‌شوید. شما می‌توانید سازوکار سرمایه‌گذاری در این بازار را بیاموزید. برای نمونه، خریدوفروش ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین، دیگر برایتان چیزی گنگ و دست‌نیافتنی نخواهد بود. با شناختی که از وضعیت بازار رمزارزها پیدا می‌کنید، یاد می‌گیرید که چطور به سراغ صرافی‌های خارجی مانند بایننس بروید یا از صرافی ارز دیجیتال داخلی مانند تبدیل استفاده کنید و رمزارزی را بخرید و رویش سرمایه‌گذاری کنید که احتمال سودآوری بیشتری دارد.

    شرکت در دوره ارز دیجیتال نخبگان خانه سرمایه به صورت آنلاین است. بعد از اتمام دوره هم موسسه شما را به مراکز فنی‌وحرفه‌ای معرفی می‌کند تا امکان شرکت در آزمون و دریافت مدرک بین‌المللی داشته باشید. مدارکی که سازمان فنی‌وحرفه‌ای در اختیارتان قرار می‌دهد از سوی سازمان جهانی کار هم قابل‌قبول است. بنابراین، با کمک خانه سرمایه، هم درباره سرمایه‌گذاری سودآور در حوزه ارزهای دیجیتالی اطلاعات و دانش کسب می‌کنید و هم رزومه حرفه‌ای خود را پربار می‌کنید. با داشتن مدرک فنی‌وحرفه‌ای، سابقه‌ای پربار برای خود تدارک می‌بینید که برای اموری مانند مهاجرت به کارتان می‌آید.

    در آخر

    این نخستین‌بار نیست که خانه سرمایه در برگزاری دوره‌های سرمایه‌گذاری مالی موفق عمل می‌کند. پشت این دستاوردها و موفقیت‌ها، مدیریتی قوی وجود دارد که دوره‌هایی اصولی را با حضور اساتید خبره برنامه‌ریزی می‌کند. پس برای سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتالی خود را قوی کنید. خانه سرمایه در این مسیر در کنارتان قرار خواهد داشت. چه چیزی از این بهتر؟

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=241082

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم