• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

ورود پله، اسطوره فوتبال جهان به حوزه توکن‌های غیرمثلی

  • کد خبر : 224201
  • 28 فروردین 1400 - 12:18
ورود پله، اسطوره فوتبال جهان به حوزه توکن‌های غیرمثلی

پله، اسطوره فوتبال جهان هم به حوزه توکن‌های غیرمثلی وارد شده است. پلتفرم اترنیتی چین (Ethernity Chain) روز گذشته اعلام کرد که اولین توکن غیرمثلی پله در تاریخ ۲ مه (۱۲ اردیبهشت) عرضه می‌شود.
به گزارش ..

  • پله، اسطوره فوتبال جهان هم به حوزه توکن‌های غیرمثلی وارد شده است. پلتفرم اترنیتی چین (Ethernity Chain) روز گذشته اعلام کرد که اولین توکن غیرمثلی پله در تاریخ ۲ مه (۱۲ اردیبهشت) عرضه می‌شود.

    به گزارش کوین دسک، یک کلکسیون توکن غیرمثلی که کینگزلتر (Kingsletter) و ویژوال لب (Visual Lab) در یک بازه یک‌ماهه آن را طراحی کرده‌اند، اولین دسته توکن‌های غیرمثلی هستند که در آنها کارت پله وجود دارد. این دو هنرمند قرار است کلکسیون‌های تازه‌ای را هم روی اترنیتی چین عرضه کنند.

    نیک رز (Nick Rose)، مدیرعامل و بنیان‌گذار اترنیتی، در مصاحبه‌ای گفت:

    تمرکز ما روی ساخت بزرگترین کتابخانه دارایی‌های کلکسیونی توکن‌های غیرمثلی است. پله دستاورد بسیار مهمی برای ما است. او بزرگترین فوتبالیست تاریخ است.

    اترنیتی یکی از پلتفرم‌هایی است که به‌دنبال بهره‌بردن از تب‌وتاب توکن‌های غیرمثلی است. اترنیتی در ماه‌های گذشته اعلام کرده است روی پروژه‌هایی کار می‌کند که در آنها از نام‌های بزرگی مثل فرناندو تاتیس جونیور (Fernando Tatis Jr)، ستاره لیگ بیسبال و محمدعلی کلی، اسطوره بوکس جهان استفاده شده است.

    بسیاری پله را بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌دانند. او به همراه مارادونا در سال ۲۰۰۰، جایزه بازیکن قرن را دریافت کردند. پله در دوران بازی خود با تیم ملی برزیل موفق به فتح ۳ جام جهانی شد. او که در سال ۱۹۹۷ کفش‌های خود را آویخت، همچنان بهترین گلزن ادوار جام‌های جهانی است.

    کارت‌های فیزیکی با تصویر پله روی آن، از جمله گران‌قیمت‌ترین کارت‌ها در فروشگاه‌هایی نظیر ای‌بی هستند. در ماه نوامبر (آذر ۹۹)، یک کارت نوی پله از سال ۱۹۵۸ که پیش‌تر استفاده نشده بود، به‌قیمت ۲۸۸۰۰۰ دلار در یک حراج فروخته شد.

    اترنینی یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم است که هفته گذشته راه‌اندازی شد. بر اساس اعلام رز، این پلتفرم روز دوشنبه توانست ۷۵۰۰۰۰ دلار توکن غیرمثلی ایجاد کند. ۹۰ درصد از فروش توکن غیرمثلی پله به یک بنیاد خیریه با همین نام تعلق می‌گیرد. این بنیاد در تلاش است تا این مبالغ را برای ایجاد دسترسی به آموزش برای کودکانی خرج کند که از این خدمات محروم‌اند. بخش دیگری از این عواید هم صرف مبارزه با فقر خواهد شد.

    رز در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت:

    برنامه ما این است که دو بار در سال دارایی‌های کلکسیونی پله را منتشر کنیم. با تعداد زیادی از بازیکنان فوتبال قرارداد بسته‌ایم.

    ورود پله، اسطوره فوتبال جهان به حوزه توکن‌های غیرمثلی

    در این باره بیشتر بخوانید

    • نفوذ روزافزون بیت کوین در ورزش فوتبال
    • باشگاه فوتبال اتلتیکو مینیرو برای هواداران خود ارز دیجیتال راه‌اندازی می‌کند
    • جرارد پیکه، ستاره بارسلونا، در یک بازی مبتنی بر اتریوم سرمایه‌گذاری کرد
    • باشگاه فوتبال اسپانیایی با بازیکن جدید خود با ارزهای دیجیتال قرارداد امضا کرد
    • مدیرعامل توییتر اولین توییت تاریخ را به‌صورت توکن (NFT) به فروش گذاشت

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=224201

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم