• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

ورود و خروج با درب اتوماتیک شیشه ای

  • کد خبر : 236424
  • 19 اردیبهشت 1400 - 18:45
ورود و خروج با درب اتوماتیک شیشه ای

فهرست محتوا همانطور که از نام درب اتوماتیک شیشه ای می توان متوجه شد این درب به صورت خودکار و بدون دخالت دست باز و بسته می شود و معمولاً از این نمونه درب ها برای مرکز خرید، مرکز اداری، سازمانها، بانکها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و غیره استفاده می‌شود که به منظور سهولت و راحتی […]

فهرست محتوا

  • همانطور که از نام درب اتوماتیک شیشه ای می توان متوجه شد این درب به صورت خودکار و بدون دخالت دست باز و بسته می شود و معمولاً از این نمونه درب ها برای مرکز خرید، مرکز اداری، سازمانها، بانکها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و غیره استفاده می‌شود که به منظور سهولت و راحتی در رفت و آمد افراد می باشد. البته امروزه در مجتمع مسکونی هایی که میزان تردد زیاد است و برای اینکه جلوی زیبایی به نمای ساختمان بدهند از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کند و می توانیم بگوییم یکی از بهترین جایگزین ها برای درب های قدیمی درب اتوماتیک شیشه ای می باشد.

    شیشه بالکن ثابت و شیشه بالکن تاشو

    استفاده از شیشه بالکن می تواند به دو شکل ثابت و تاشو برای شما مورد استفاده قرار بگیرد. اما وقتی صحبت از شیشه بالکن تاشو می کنیم یعنی با یک پنجره ساده روبرو نخواهیم بود و در واقع شیشه بالکن تاشو به‌گونه‌ای باز و بسته می شود که هیچ گونه قاب پنجره یا مزاحمتی در مسیر دیده شما قرار نخواهد گرفت و زمانی که هوا دلپذیر است این شیشه بالکن تاشو به شما این امکان را خواهد داد تا از هوا استفاده کنید و به صورت کامل آن را باز کنید و لذت ببرید و هوای آزاد را تنفس کنید.

    رامادور

    معرفی پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیوم استیل

    در صورتی که شما از پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیوم استیل برای فضای خودتان استفاده کرده باشید. شما مزیت های زیادی را به دست می آورید که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • زیبایی و استحکام با پارتیشن شیشه ای الومینیوم
    • قابلیت زیاد اکوستیک این نوع پارتیشن ها
    • ماندگاری زیاد رنگ پروفیل
    • نصب و اجرای سریع
    • اشغال فضای سطح بسیار کم
    • بالاترین نوردهی با این نوع پارتیشن

    جداسازی فضاهای ورودی با پارتیشن اداری

    یکی از مزیت هایی که پارتیشن اداری برای شما به همراه می‌آورد جداسازی فضاهای ورودی است و شما می توانید فضاهای مورد نظرتان را به این واسطه از ساختمان‌های اداری جداسازی کنید. جداسازی بخش ورودی در ساختمان های اداری یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه بسیار زیادی شود؛ شما می توانید به واسطه پارتیشن های اداری ورودی فضاهای اداری را با یکدیگر جدا کنید و به راحتی به هر کدام از قسمت ها که می خواهید وارد شوید در محیط های متنوع با توجه به اینکه آنها دارای چه متراژ هستند ورودی یشان یک بخش مهم محسوب می شود که از اهمیت زیادی برخوردار است. پارتیشن اداری و کاربرد آن در جداسازی فضا به عنوان یکی از بهترین گزینه هاست که شما می توانید آنرا به کار بگیرید.

    از نکاتی که در پارتیشن اداری وجود دارد ارتفاع آنها می باشند که با توجه به سلیقه شخصی خودتان می توانید آن را تغییر بدهید و اگر به منظور جدا کردن درب ورودی از پارتیشن اداری استفاده میکنید دقیقاً نوع متریال آن را با توجه به سلیقه تان انتخاب کنید؛ معمولاً نوع دو جداره برای پارتیشن های اداری امروزه رایج شده و افراد برای ساختمانهای اداری از آن استفاده می نمایند.

    رامادور

    معرفی شیشه لمینت ، شیشه رنگی ، شیشه سکوریت

    همانطور که می‌دانید در ساخت شیشه های لمینت از چندین لایه شیشه به همراه طلق PVB استفاده می شود که در واقع وجود این طلق ها در شیشه لمینت و استفاده از آنها بین دو لایه شیشه موجب می گردد که شیشه اگر شکسته شود فرو نریزد و ذرات شیشه به شکل خرد شده به یکدیگر بچسبند و به طلق نگه داشته شوند و در محیط دیگر شاهد پخش شدن قطعات شیشه نخواهیم بود و البته در ساختمانهای مرتفع برای اینکه از خطرات ناشی از فرو ریختن شیشه ها در شرایطی چون زلزله، آتش سوزی و غیره جلوگیری شود از شیشه لمینت استفاده می‌کنند. کارایی شیشه لمینت به دلیل استفاده از چندین لایه شیشه بیشتر می شود.

    استفاده از شیشه های رنگی تنها به امروزه اختصاص نداشته است بلکه در معماری های سنتی و قدیمی نیز شیشه های رنگی کاربردهایی داشته اند و در نمای ساختمان های مشهور از هزاران سال قبل از شیشه های رنگی استفاده می کردند و به این صورت امروز در بناهای تاریخی ما شاهد استفاده از شیشه های رنگی هستیم. در شیشه های رنگی برای اینکه طرح های زیبا را به وجود بیاورند از ترکیباتی همچون طلا، آهن، نقره، منگنز و اورانیوم و… استفاده می‌کنند که کاربردهای بسیار زیبایی داشته اند.

    در گذشته شیشه رنگی با گذشت زمان در برابر اشعه های خورشید از خودشان مقاومت نشان نمی‌دادند و در نهایت زیبایشان از بین می‌رفت و برخی از این رنگ ها نیز تیره تر می شدند یا دچار تغییر رنگ می گردیدند و به صورت کلی پس از مدتی بی رنگ محسوب می شدند و به همین جهت صنعتگران در کشورهای مختلف تلاش کردند تا بتوانند رنگی را تولید کنند که حتی پس از سالیان سال استفاده نیز دچار تغییر رنگ نشوند که خوشبختانه امروزه با نتایج بسیار شگفت‌انگیز روبرو هستیم و می‌توانیم شیشه‌های رنگی را ببینیم که می‌توانند در مقابل نور خورشید نصب شوند و هیچ گونه تغییر رنگی را از خود نشان ندهد و زیبایی منحصر به فردی را داشته باشند.

    شیشه سکوریت با شیشه معمولی در ساخت متفاوت می باشد و میتوان گفت شیشه سکوریت به نسبت شیشه معمولی مزیت های بی نظیری داشته و موارد زیر نمونه از این مزیت هاست که سبب می شود ما به سراغ خرید شیشه سکوریت برویم.

    • در محیط های متفاوت قابل استفاده هستند
    • در مقابل گرما از خودشان مقاومت نشان می دهند
    • از شیشه های معمولی هفت برابر مقاوم تر می باشند
    • پس از شکستن دارای ذرات ایمن می باشند.

     

    کنترل دمای محیط با کرکره برقی

    یکی از مزیت هایی که استفاده از کرکره برقی برای ما به همراه می‌آورد کنترل داخلی محیط می باشد. به واسطه که کرکره برقی شما می توانید دمای داخل خانه و فروشگاه یا مغازه تان را کنترل کنید و از خروج گرما و ورود هوای سرد به درون یک فضا جلوگیری کنید و آنها را محدود نمایید. این ویژگی ها موجب کاهش میزان مصرف انرژی می گردد و البته استفاده از کرکره برقی نسبت به نمونه های دیگر برای شما کارایی بهتر و بیشتری را به همراه خواهد آورد. البته کنترل دمای داخلی به واسطه کرکره برقی را می‌توان به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت عنوان کرد که سبب کاهش میزان هزینه‌های شما می شود. کنترل دمای محیط با کرکره برقی تنها یک مزیت آن محسوب می شود که بد نیست بدانید مزیت های بیشماری دیگری با خرید کرکره برقی اذعان خودتان می کنید.

    چگونگی آینه کاری منزل در فضاهای مختلف

    امروز آینه کاری علاوه بر اینکه در فضای خانه استفاده می شود بلکه برای مکانهای عمومی نیز کاربرد داشته است. استفاده از آینه کاری منزل برای دکوراسیون های مختلف پیشنهاد می شود چرا که به این واسطه می توان انعکاس نور بیشتری را در اختیار داشت و همچنین موجب بزرگتر نشان دادن فضا می گردد. البته آینه کاری منزل از همه مهمتر موجب به زیبا سازی چیدمان‌خانه خواهد شد.

    ذکر این نکته لازم و ضروری است که بدانید برخی از افراد نمی توانند آینه کاری منزل را به صورت صحیح و به شکل مناسب در دکوراسیون استفاده کند. یکی از موارد مهمی که در استفاده از آینه مد نظر می باشد چگونگی استفاده از آینه کاری منزل و نوع مکان مورد نظر می باشد؛ اگر از آینه در مکان نامناسبی استفاده شود موجب می شود تا فضا علاوه بر اینکه آشفته به نظر بیاید بلکه شلوغی و هرج و مرج را به همراه خواهد داشت و در عین حال به فضای شما نیز انرژی منفی را منتقل خواهد کرد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=236424

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم