• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

واکنش شدید رمزارزها به گفته‌های بوریس جانسون/ بیت کوین هزار و ۵۰۰ دلار ریخت

  • کد خبر : 286826
  • 01 اسفند 1400 - 19:00
واکنش شدید رمزارزها به گفته‌های بوریس جانسون/ بیت کوین هزار و ۵۰۰ دلار ریخت

بازار رمزارز امروز نیز سرخ پوش بود و بیت کوین به عقبگرد در کانال ۳۰ هزار دلاری ادامه داد. نگارعلی_ بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا در گفت و گویی با خبرنگار بی بی سی گفت: شواهد نشان می دهد که روسیه در حال برنامه ریزی برای "بزرگترین جنگ در اروپا از سال ۱۹۴۵" است. جانسون […]

  • بازار رمزارز امروز نیز سرخ پوش بود و بیت کوین به عقبگرد در کانال ۳۰ هزار دلاری ادامه داد.

    نگارعلی_ بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا در گفت و گویی با خبرنگار بی بی سی گفت: شواهد نشان می دهد که روسیه در حال برنامه ریزی برای "بزرگترین جنگ در اروپا از سال ۱۹۴۵" است. جانسون در ادامه گفت:" اطلاعات حاکی از آن است که روسیه قصد دارد تهاجمی را آغاز کند که پایتخت اوکراین کیف را محاصره کند".

    نخست وزیر بریتانیا در ادامه افزود:"‌ تهاجم اوکراین جهان را شوکه خواهد کرد. آخرین برآوردهای دولت ایالات متحده نشان می دهد که بین ۱۶۹۰۰۰ تا ۱۹۰۰۰۰ سرباز روسی در امتداد مرز اوکراین، هم در روسیه و هم در بلاروس، مستقر هستند."

    جانسون هشدار داد که هر درگیری ممکن است "خونین و طولانی" باشد.

    اظهار نظرهای نخست وزیر بریتانیا با واکنش گسترده ای از سوی بازارهای مالی خصوصا بازار رمزارز همراه شد؛ به تعبیر کارشناسان هرگونه شدت گرفتن تنش میان روسیه و اوکراین منجر به ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار رمزارز و از طرف دیگر جهش قیمت طلا در بازارهای جهانی خواهد شد.

    شواهد حاکی از آن است که پیش بینی کارشناسان تاکنون بی راه نبوده است؛ تا زمان تنظیم این خبر و از ابتدای روز بیت کوین با کاهش قیمت هزار و ۵۹۷ دلاری و یا به عبارتی از دست دادن ۴ درصد از ارزش خود به قیمت ۳۸ هزار و ۲۵۹ دلار رسیده است و اتریوم نیز با از دست دادن ۹۷ دلار و یا نزدیک به ۴ درصد از ارزش خود به قیمت ۲ هزار و ۶۲۵ دلار رسیده است.

    در میان سایر رمزارزهای موجود در بازار نیز بایننس از ابتدای روز تاکنون بیش از ۱۶ دلار کاهش قیمت را تجربه کرده است و به عبارتی ۴.۲۴ درصد از ارزش خود را از دست داده است و لایت کوین نیز در این مدت با ریزش قیمت ۳ دلاری و ۳۶ سنتی مواجه شده است که ۲.۹۶ درصد از ارزش این رمزارز محسوب می شود و از طرف دیگر کاردانو نیز از ابتدای روز تاکنون ۰.۰۴ دلار ارزان شده است و این رمز ارز در این مدت نزدیک به ۵ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

    نمودار زیر روند قیمت بیت کوین از ابتدای امروز را به نمایش گذاشته است:

    واکنش شدید رمزارزها به گفته‌های بوریس جانسون/ بیت کوین هزار و ۵۰۰ دلار ریخت

    ۲۲۳۲۲۷

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=286826

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم