• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

واکنش بانک مرکزی به محدودیت های جدید بانکی برای اتباع خارجی/ کدام خدمات بانکی در دسترس است؟

  • کد خبر : 303989
  • 11 تیر 1401 - 17:52
واکنش بانک مرکزی به محدودیت های جدید بانکی برای اتباع خارجی/ کدام خدمات بانکی در دسترس است؟

واکنش بانک مرکزی به محدودیت های جدید بانکی برای اتباع خارجی/ کدام خدمات بانکی در دسترس است؟ بانک مرکزی در واکنش به محدودیت شدید ارائه خدمات بانکی به اتباع خارجی اعلام کرد: خدمات مبتنی بر کارت، خرید اینترنتی و انتقال وجه از طریق پایا ( تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال ) برای کلیه اتباع خارجی […]

  • واکنش بانک مرکزی به محدودیت های جدید بانکی برای اتباع خارجی/ کدام خدمات بانکی در دسترس است؟

    بانک مرکزی در واکنش به محدودیت شدید ارائه خدمات بانکی به اتباع خارجی اعلام کرد: خدمات مبتنی بر کارت، خرید اینترنتی و انتقال وجه از طریق پایا ( تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال ) برای کلیه اتباع خارجی همچنان در دسترس است‌.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی قمری وفا مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به محدودیت شدید ارائه خدمات بانکی به اتباع خارجی در پیامی تویتری نوشت: خدمات مبتنی بر کارت، خرید اینترنتی و انتقال وجه از طریق پایا ( تا سقف 100 میلیون ریال ) برای کلیه اتباع خارجی همچنان در دسترس است‌.

    او البته تأکید کرد: طی روزهای آتی و پس از دریافت اطلاعات هویتی اتباع مجاز از « مراجع ذیصلاح »، سایر خدمات بانکی به اتباع خارجی مجاز ارائه خواهد شد.

    ارائه خدمات بانکی به اتباع خارجی تا اطلاع ثانوی محدود شد/ علت: مبارزه با پولشویی!گلایه شاعر افغانستانی از بی‌ثباتی سیاست‌های معیشتی دولت‌ها‌ی ایرانی درباره مهاجرین: این بار همراه‌بانک مسدود شد!اعمال محدودیت شدید بر حساب‌های بانکی اتباع خارجی؛ چرا کسی پاسخگو نیست؟

    به گزارش تسنیم، براساس بخشنامه ای که به تازگی از سوی تعدادی از بانک ها ابلاغ شده ارائه خدمات بانکی به اتباع خارجی با محدودیت شدید همراه شده است. بانک ها علت این محدودیت ها را مبارزه با پولشویی اعلام می کنند.

    در متن این بخشنامه که در آن تأکید هم شده این مصوبه دستور مراجع ذیصلاح را دارد، آمده است: از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل ارائه خدمات بانکی ذیل به اشخاص حقیقی خارجی به طور موقت و تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد؛

    افتتاح هر گونه حساب ارزی و ریالی (انفرادی و مشترک) اعم از قرض الحسنه جاری و پس انداز، سپرده های پس انداز کوتاه مدت و بلند مدت.

    حواله انتقال هر گونه وجه، اعم از درون بانکی و بین بانکی از مبدأ حساب های اشخاص حقیقی خارجی.

    حواله انتقال هرگونه وجه، اعم از درون بانکی و بین بانکی به مقصد حساب های اشخاص حقیقی خارجی.

    به گزارش تسنیم، طبق اعلام تعدادی از اتباع خارجی، طی روزهای گذشته همراه بانک این افراد مسدود شده و برای انتقال وجه حتما باید به دستگاه های عابربانک مراجعه کنند.

    پیش از این و طی سال های گذشته ارائه خدمات بانکی به اتباع خارجی در مقاطعی با اختلال همراه شده بود.

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=303989

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم