• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
1

واکنش بانک مرکزی به خبر دروغ گاردین؛ بدهی انگلیس قطعی و کامل وصول شد

  • کد خبر : 299343
  • 08 اردیبهشت 1401 - 17:00
واکنش بانک مرکزی به خبر دروغ گاردین؛ بدهی انگلیس قطعی و کامل وصول شد

به گزارش پول بانک به نقل از مدیر روابط عمومی بانک مرکزی آنچه در گاردین منتشر شده است دروغ محض است، قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد بدهی انگلیسی قطعی و کامل وصول شده است. مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: برخلاف ادعای نشریه گاردین، مبلغ ۳۹۰ میلیون پوند بدهی انگلیس به […]

  • به گزارش پول بانک به نقل از مدیر روابط عمومی بانک مرکزی آنچه در گاردین منتشر شده است دروغ محض است، قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد بدهی انگلیسی قطعی و کامل وصول شده است.

    مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: برخلاف ادعای نشریه گاردین، مبلغ ۳۹۰ میلیون پوند بدهی انگلیس به ایران، بطور قطعی و کامل توسط بانک مرکزی ایران وصول شده است و برای استفاده از این منابع ارزی هم هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

    مصطفی قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در توییتی در واکنش به خبر دروغ گاردین نوشت: برخلاف ادعای نشریه گاردین، مبلغ 390 میلیون پوند بدهی انگلیس به ایران، بطور قطعی و کامل توسط بانک مرکزی ایران وصول شده است و برای استفاده از این منابع ارزی هم هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

    روزنامه گاردین مدعی شده که “فقط یک میلیون پوند از پول‌های ایران (400 میلیون پوند) که انگلیس قرار بود از طریق عمان آزاد کند به ایران منتقل شده است. این پول‌ها در عمان بلوکه شده است و دولت انگلیس اعلام کرده که این پول‌ها فقط باید خرج موارد انسان‌دوستانه شود. این دخالت انگلیس موجب اعتراض ایران شده است.”

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=299343

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم