• امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
2

وام 150 میلیونی بانک رفاه برای بازنشستگان: شرایط، مدارک و نکات مهم + رفاه کالا

  • کد خبر : 347745
  • 09 تیر 1403 - 20:05
وام 150 میلیونی بانک رفاه برای بازنشستگان: شرایط، مدارک و نکات مهم + رفاه کالا

روش دریافت تسهیلات رفاه کالای پاکشوما شرکت پاکشوما طرح “رفاه کالا” را ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی ارائه کرده است. در این طرح: بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند بدون نیاز به ضامن، تا سقف 100 میلیون تومان، و با داشتن ضامن، تا سقف 150 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. پیش‌پرداخت نیاز نیست و بازپرداخت […]

  • روش دریافت تسهیلات رفاه کالای پاکشوما

    شرکت پاکشوما طرح “رفاه کالا” را ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی ارائه کرده است. در این طرح:

    بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند بدون نیاز به ضامن، تا سقف 100 میلیون تومان، و با داشتن ضامن، تا سقف 150 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.
    پیش‌پرداخت نیاز نیست و بازپرداخت به صورت 36 ماهه خواهد بود.

    برای دریافت این تسهیلات:

    به فروشگاه‌های پاکشوما مراجعه و محصول مورد نظر را انتخاب کنید.
    از فروشنده، پیش‌فاکتور شناسه‌دار دریافت نمایید.
    با همراه داشتن پیش‌فاکتور، به شعبه بانک رفاه مراجعه نمایید.
    پس از تأیید مدارک و امضای قرارداد نهایی، پیش‌فاکتور پرفراژ‌دار را از بانک دریافت و به فروشگاه ارائه کنید.

    پس از مطالعه مطالب موجود در لینک ارایه شده، اطلاعات زیر در خصوص مراحل دریافت تسهیلات رفاه کالا آمده است:

    ارائه مدارک جهت اخذ تسهیلات:
    ارائه آدرس محل سکونت
    ارائه برگه یا کد ثنا
    ارائه کپی تمامی صفحات کارت ملی و ثبت-نام رایگان شناسنامه
    ارائه گواهی کسر از حقوق
    تایید مدارک و اعلام آن توسط کارشناس شعب بانک به مشتری
    حضور مشتری در بانک جهت امضای نهایی قرارداد و دریافت تسهیلات
    مراجعه مشتری به فروشگاه جهت ثبت نهایی محصول
    ارسال محصول به درب منزل توسط فروشگاه پاکشوما

    پاکشوما یکی از تولیدکنندگان شناخته شده لوازم خانگی در بازار است و محصولات متنوعی از قبیل یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی را عرضه می کند. همچنین طرح رفاه کالا را با هدف تسهیل خرید لوازم خانگی برای بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی راه اندازی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس https://pakshoma.com/refahkala?mtm_campaign=tasnim&mtm_kwd=post مراجعه کنید.

    سازمان تامین اجتماعی اخیراً اطلاعیه‌ای را منتشر کرده و در آن از آغاز مهلت ثبت‌نام نخستین مرحله پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داده است.

    به گفته سازمان تامین اجتماعی، مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه مستمری‌بگیران از ۲۰ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

    برای ثبت‌نام در این طرح، متقاضیان باید به وبسایت کانون بازنشستگان شهر تهران مراجعه و در بخش «ثبت‌نام وام»، اطلاعات شخصی خود از جمله نام، نام‌خانوادگی، تاریخ تولد، شماره مستمری، شماره تماس و آدرس را وارد کنند.

    جالب است که متقاضیان برای ثبت‌نام نیازی به داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگان ندارند و می‌توانند به جای آن، پنج عدد صفر در ردیف شماره عضویت و تاریخ اول اسفند ۱۴۰۳ در ردیف تاریخ اعتبار را وارد کنند. همچنین شماره مستمری و کد شعبه در کارت عضویت بازنشستگان درج شده است.

    در صورت موافقت بانک رفاه با درخواست متقاضی دریافت وام بازنشستگان تأمین اجتماعی، این موضوع از طریق پیامک به شماره تلفن همراه او اعلام می‌شود. سپس، بانک عامل اقدامات اداری و بررسی‌های لازم برای پرداخت وام را آغاز کرده و مبلغ این تسهیلات پس از حدود یک هفته به حساب بازنشسته متقاضی واریز می‌گردد.

    شایان ذکر است که بازنشستگانی که با درخواست وام آنها موافقت می‌شود، باید حداقل 50 هزار تومان در حساب بانک رفاه خود داشته باشند تا هزینه تمبر برای واریز وام از حساب آنها کسر شود.

    بازنشستگان متقاضی برای دریافت وام 30 میلیون تومانی باید حداکثر 78 سال داشته باشند، حساب بانکی آنها مسدود نباشد و تلفن همراه به نام شخص متقاضی باشد. همچنین، این افراد نباید سابقه چک برگشتی یا بدهی معوق به سیستم بانکی داشته باشند، حداقل موجودی حساب آنها 100 هزار تومان باشد و طی دو سال اخیر از این تسهیلات استفاده نکرده باشند.

    در مجموع، 40 هزار فقره وام قرض الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط پرداخت خواهد شد که برای هر استان سهمیه‌ای مشخص در نظر گرفته شده است. پس از رسیدن به حد نصاب تعداد ثبت‌نام‌کنندگان، سایت به صورت خودکار بسته می‌شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=347745

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    اپلیکیشن تاپ بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تایید چک تتر تسهیلات بانکی تپسی خدمات ثبت شرکت درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش سامانه صیاد ساپورت های تاسیسات سینی کابل فروش اختراع ثبت نشده قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هزینه ثبت اختراع هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال چک صیادی کسب و کار کوروش جم