• امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳
4

وام قرض الحسنه 50 هزار میلیارد تومانی ؛ جزئیات و شرایط دریافت وام های بانکی

  • کد خبر : 347124
  • 07 تیر 1403 - 11:38
وام قرض الحسنه 50 هزار میلیارد تومانی ؛ جزئیات و شرایط دریافت وام های بانکی

در دوماه ابتدایی امسال، تسهیلات «سرمایه در گردش» با ۴۳۹ هزار میلیارد تومان بیشترین رقم را به خود اختصاص داده است. در این میان، بخش صنعت و معدن با ۱۸۷ هزار میلیارد تومان، بخش خدمات با ۱۶۶ هزار میلیارد تومان و بخش بازرگانی با ۵۸ هزار میلیارد تومان بیشترین استفاده کننده از این تسهیلات بوده‌اند. […]

  • در دوماه ابتدایی امسال، تسهیلات «سرمایه در گردش» با ۴۳۹ هزار میلیارد تومان بیشترین رقم را به خود اختصاص داده است. در این میان، بخش صنعت و معدن با ۱۸۷ هزار میلیارد تومان، بخش خدمات با ۱۶۶ هزار میلیارد تومان و بخش بازرگانی با ۵۸ هزار میلیارد تومان بیشترین استفاده کننده از این تسهیلات بوده‌اند.

    رتبه دوم در اهداف، تسهیلات «ایجاد» است که در این دوماه ۹۸.۶ هزار میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

    در تسهیلات قرض‌الحسنه نیز، بیشترین تسهیلات مربوط به تسهیلات «قرض‌الحسنه ضروری» با ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده است. در مقابل، تسهیلات «قرض‌الحسنه ازدواج» تنها ۱.۷ درصد و تسهیلات «قرض‌الحسنه فرزندآوری» ۰.۴ درصد از کل تسهیلات را به خود اختصاص داده است.

    تحلیل کنید که چرا تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری سهم کمی از کل تسهیلات را به خود اختصاص داده‌اند.

    سهم تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری از کل تسهیلات بسیار پایین است. این را می‌توان به چند دلیل مطرح کرد:

    اولویت بندی بانک‌ها: بانک‌ها احتمالاً اولویت اصلی خود را بر تسهیلات سرمایه در گردش و ایجاد قرار داده‌اند که از نظر اقتصادی و درآمدزایی اهمیت بیشتری دارند. تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شاید در اولویت‌های پایین‌تری قرار گیرند.
    تقاضای پایین: ممکن است تقاضا برای این نوع تسهیلات در دوره مورد بررسی پایین بوده باشد. عوامل مختلفی مانند شرایط اقتصادی و اجتماعی می‌تواند بر میزان تقاضا تأثیر بگذارد.
    محدودیت‌های قانونی و بودجه‌ای: ممکن است محدودیت‌هایی در قوانین و بودجه‌های بانکی برای اختصاص منابع به این تسهیلات وجود داشته باشد.
    اولویت‌های سیاستی و اجتماعی: دولت و سیاستگذاران ممکن است بر روی سایر اهداف اقتصادی و اجتماعی تمرکز داشته باشند و به این تسهیلات توجه کمتری داشته باشند.
    در مجموع، به نظر می‌رسد عوامل مختلفی از جمله اولویت‌بندی بانک‌ها، تقاضای پایین، محدودیت‌های قانونی و اولویت‌های سیاستی باعث شده است که سهم این تسهیلات در کل تسهیلات بسیار پایین باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=347124

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    اپلیکیشن تاپ بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تایید چک تتر تسهیلات بانکی تپسی خدمات ثبت شرکت درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش سامانه صیاد ساپورت های تاسیسات سینی کابل فروش اختراع ثبت نشده قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هزینه ثبت اختراع هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال چک صیادی کسب و کار کوروش جم