• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

واریز یارانه ۴۰۰ هزار تومانی فروردین برای دهک‌های ۱ تا ۳

  • کد خبر : 343377
  • 26 فروردین 1403 - 12:47
واریز یارانه ۴۰۰ هزار تومانی فروردین برای دهک‌های ۱ تا ۳

بر اساس آخرین اطلاعات، یارانه نقدی دهک‌های ۱ تا ۳ به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان واریز شده است. این یارانه هر ماه به میزان ۲۵ هزار تومان به حساب بانکی گیرندگان واریز می‌شود. برای اطلاع از دهک خود و مبلغ یارانه دریافتی می‌توانید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس www.sso.my.gov.ir مراجعه کنید و […]

  • بر اساس آخرین اطلاعات، یارانه نقدی دهک‌های ۱ تا ۳ به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان واریز شده است. این یارانه هر ماه به میزان ۲۵ هزار تومان به حساب بانکی گیرندگان واریز می‌شود.

    برای اطلاع از دهک خود و مبلغ یارانه دریافتی می‌توانید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس www.sso.my.gov.ir مراجعه کنید و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید. همچنین، در همین سامانه، می‌توانید اعتراض خود را نسبت به دهک مشخص شده ارائه کنید تا بررسی شود.

    همچنین، بر اساس طرح کالابرگ الکترونیک، یارانه برای دهک‌های اول تا هفتم به حساب کالابرگ واریز شده است. افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های خرد، از این اعتبار استفاده کنند. همچنین، با نصب اپلیکیشن “بازار” می‌توانید فروشگاه‌های نزدیک را شناسایی کنید و کالاهای اساسی را خریداری کنید. به علاوه، با شماره‌گیری کد دستوری #1463*500* و انتخاب گزینه موجودی یارانه سرپرست، می‌توانید از مانده حساب خود اطلاع حاصل کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343377

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم