• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

واریز یارانه نقدی عید فطر ۱۴۰۳: مبلغ ۲۲۰/۰۰۰ تومان برای هر نفر از امشب

  • کد خبر : 343225
  • 20 فروردین 1403 - 12:23
واریز یارانه نقدی عید فطر ۱۴۰۳: مبلغ ۲۲۰/۰۰۰ تومان برای هر نفر از امشب

با توجه به گزارش خبرنگاران اقتصادی، مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ادامه اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در سال جاری توضیحاتی ارائه داده است. سیدرضا یحیوی، در مورد برنامه دولت برای ادامه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اظهار کرده است که در حال حاضر این طرح در حال اجرا می‌باشد و منابع […]

  • با توجه به گزارش خبرنگاران اقتصادی، مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ادامه اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در سال جاری توضیحاتی ارائه داده است.

    سیدرضا یحیوی، در مورد برنامه دولت برای ادامه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اظهار کرده است که در حال حاضر این طرح در حال اجرا می‌باشد و منابع آن برای مدت سه ماه در نظر گرفته شده است.

    وی افزوده است که در صورت تامین منابع، این مدل ادامه خواهد یافت، اما در صورتی که منابع تامین نشود، چندین مدل طراحی و به دولت ارائه خواهد شد و در صورت موافقت با یکی از این مدل‌ها، آن اجرا خواهد شد.

    مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرده است که در هر صورت، حمایت از معیشت مردم ادامه دارد، اما شکل و طرح ادامه این حمایت بستگی به تدابیری دارد که در آینده اجرا خواهد شد. او افزوده است که در حال حاضر در حال طراحی مدل‌ها و برنامه‌ریزی برای مرحله جدید کالابرگ الکترونیک هستند.

    همچنین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اعلام کرده است که سومین مرحله طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از فردا آغاز خواهد شد، و این نشان می‌دهد که این طرح همچنان ادامه دارد و مورد استقبال قرار می‌گیرد.

    با توجه به گزارش خبرنگار مهر، مصدق کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت که طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از تاریخ ۱۷ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده و به مدت سه ماه و در سه مرحله اجرا شده است. او افزود که در این طرح، ۲ هزار و ۶۰۰ فروشگاه در سطح استان بوشهر به آن متصل شده‌اند.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر توضیح داد که در این طرح، دهک‌های یک تا هفتم درآمدی مشمول هستند. او اعلام کرد که ۳۳۷ هزار خانوار در استان بوشهر در دو مرحله از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک استفاده کرده‌اند.

    مصدق کشاورزی افزود که در این طرح، مبلغ ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال یارانه مضاعف در دو مرحله پرداخت شده است.

    همچنین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اعلام کرد که مرحله سوم طرح فجرانه از تاریخ ۲۰ فروردین آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد یافت، و خانوارهای مشمول می‌توانند در این مرحله نسبت به خرید و استفاده از اعتبار تشویقی اقدام کنند.

    به اطلاع می‌رساند که بر اساس اطلاعیه شماره ۳۲ از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه مرحله ۱۵۷ مربوط به اسفند ماه ۱۴۰۲ به حساب سرپرستان خانوارهای دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز شده است. این یارانه از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه قابل برداشت است.

    در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آن‌ها واریز شده است.

    در مورد واریز یارانه عید فطر سال ۱۴۰۳، اطلاعات دقیقی موجود نیست و این امر نیاز به تایید دارد. به همین دلیل، برای اطلاعات بیشتر در مورد عیدی عید فطر ۱۴۰۳، می‌توانید جزئیات تکمیلی را در اخبار رسمی دولت و مراجع ذی‌ربط مطالعه فرمایید.

    سایت دهک‌بندی یارانه‌ها به شما کمک می‌کند تا بفهمیدید چه مقدار یارانه برای شما و خانوارتان واریز می‌شود.

    در مورد واریز یارانه عید فطر ۱۴۰۳، باید بگوییم که این ادعا صحت ندارد. یارانه‌ها به طور معمول در روزهای پایانی هر ماه واریز می‌شوند و هیچ واریز ویژه‌ای برای عید فطر ۱۴۰۳ وجود ندارد.

    بنابراین، هرگونه خبری درباره واریز یارانه عید فطر ۱۴۰۳ درست نیست و از این نوع شایعات باید دوری کرد. اطلاعات دقیق و معتبر را از منابع رسمی و معتبر دریافت کنید تا از درستی آن اطمینان حاصل کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343225

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم