• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

واریز منابع به صندوق تثبیت بازار با جدیت دنبال می‌شود

  • کد خبر : 267271
  • 22 آذر 1400 - 8:30
واریز منابع به صندوق تثبیت بازار با جدیت دنبال می‌شود

واریز منابع به صندوق تثبیت بازار با جدیت دنبال می‌شود برای سر وسامان دادن به بازار سرمایه، مسیرهای متنوع و متفاوتی انتخاب شده که می‌تواند به رونق روز افزون آن کمک کند. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رییس جمهوری بر صندوق تثبیت بازار سرمایه به منظور کمک […]

  • واریز منابع به صندوق تثبیت بازار با جدیت دنبال می‌شود

    برای سر وسامان دادن به بازار سرمایه، مسیرهای متنوع و متفاوتی انتخاب شده که می‌تواند به رونق روز افزون آن کمک کند.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رییس جمهوری بر صندوق تثبیت بازار سرمایه به منظور کمک به سرمایه‌گذاران بازار تأکید کرده است، به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی به منظور بهبود بازار سرمایه و رونق آن از سوی مدیران کشور صورت گرفته است و با تاکید رییس جمهور، شاهد روزهای خوب در بازار سرمایه خواهیم بود.

    بهروز محبی نجم‌آبادی عنوان کرد: دولت و مجلس به صورت جدی برای بهبود مسائل اقتصادی کشور اقدام به اخذ تصمیم‌های جدی کرده اند و به طور قطع برای سر وسامان دادن به شرایط این روزهای بازار سرمایه و رونق آن در کشور، مسیرهای متنوع و متفاوتی انتخاب شده است.

    وی ادامه داد: در بودجه ۱۴۰۱، اقدامات قابل توجهی برای بخش‌های مختلف اقتصادی کشور به ویژه بازار سرمایه در دستورکار قرار گرفته است که امیدواریم گامی بزرگ در جهت شکوفایی اقتصاد کشور برداشته شود.

    نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس تصریح کرد: مقابله با قیمت‌گذاری دستوری از جمله مسائلی است که می‌تواند اوضاع بسیاری از صنایع و کالاها را ساماندهی کند.

    وی با اشاره به اینکه دولت و مجلس درصدد بهبود شرایط نابسامان اقتصادی هستند، اظهار کرد: به طور قطع، بازار سرمایه یک فرصت بسیار ارزنده است اما باید اتفاق‌های خوبی برای همه مردم کشور که سهامدار عمده آن هستند، رقم بزند.

    وی در ادامه صحبت های خود بر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی باید با دقت و وسواس بسیار عملیاتی شود، در حال حاضر تا پایان سال جاری تخصیص این ارز برای دارو، آرد و نان در نظر گرفته شده است. این در حالی است که در سال آینده در صورت حذف ارز ترجیحی در حوزه نان، مردم با همان قیمت و با کارت خاصی که شارژ می‌شود نان را خریداری می‌کنند. اما در حوزه آرد، به صورت آزاد به مجموعه نانوایی‌ها تحویل داده می‌شود و دولت مابه‌التفاوت آن را به طور مستقیم به نانوایی ها پرداخت می‌کند.

    محبی نجم‌آبادی خاطر نشان کرد: اگر قرار است ارز ۴۲۰۰ تومانی برای صنعت دارو حذف شود، لازم است بیمه‌های صددرصدی در کشور ایجاد و افراد تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و براساس کد ملی خود، دارو را تهیه و مابه‌التفاوت آن را از بیمه دریافت کنند.

    *خبرنگار: پروین خدادادی

    این رسانه پذیرای دیدگاه‌های کارشناسی مختلف در خصوص بازار سرمایه است؛ اما دیدگاه‌های ارائه شده توسط کارشناسان لزوما دیدگاه این رسانه یا دیدگاه سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر ارکان بازار سرمایه نیست.منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=267271

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم