• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

واریز مبلغ زیادی استیبل کوین به صرافی‌ها؛ احتمال جهش؟

  • کد خبر : 218499
  • 20 فروردین 1400 - 13:00
واریز مبلغ زیادی استیبل کوین به صرافی‌ها؛ احتمال جهش؟

داده‌های تازه نشان می‌دهد که حدود نیم میلیارد دلار تتر به صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال وارد شده است. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند این اتفاق ممکن است نشانه‌ای صعودی در بازار باشد.
به گزارش کوین تلگراف..

  • داده‌های تازه نشان می‌دهد که حدود نیم میلیارد دلار تتر به صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال وارد شده است. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند این اتفاق ممکن است نشانه‌ای صعودی در بازار باشد.

    به گزارش کوین تلگراف و بر اساس داده‌های گلس‌نود (Glassnode)، نزدیک به نیم میلیارد تتر (USDT) در تاریخ ۸ آوریل (۱۹ فروردین) به صرافی‌های بزرگ وارد شده است.

    جریانات ورودی تتر به صرافی‌ها با پولبک جزئی بیت کوین هم‌زمان شده است. این موضوع نشان می‌دهد که پس از کاهش قیمت بیت کوین، خریداران در انتظار ورود به بازار و سرمایه‌گذاری در آن هستند. گفتنی است این حجم از ورود تتر به صرافی‌ها از اواسط ماه مارس (اسفند) بی‌سابقه بوده است.

    دو معیار اصلی درون‌زنجیره‌ای وجود دارد که اغلب نشان‌دهنده یک روند صعودی برای بیت کوین است: جریانات خروجی بیت کوین از صرافی‌ها و جریانات ورودی استیبل کوین به صرافی‌ها.

    واریز مبلغ زیادی استیبل کوین به صرافی‌ها؛ احتمال جهش؟
    سپرده‌گذاری استیبل کوین در صرافی‌ها

    جریانات ورودی استیبل کوین‌ها هنگامی اتفاق می‌افتد که معامله‌گران سرمایه‌های حاشیه‌ای خود را به‌منظور خرید مجدد ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها سپرده‌گذاری می‌کنند.

    ضمناً جریانات خروجی بزرگ بیت کوین معمولاً زمانی رخ می‌دهد که سرمایه‌گذارانی با ثروت خالص زیاد بیت کوین‌های خود را از صرافی‌ها بیرون می‌آورند و به کیف پول‌های خود میزبان انتقال می‌دهند. این موضوع اغلب تصمیم آنها برای نگهداری طولانی‌مدت را نشان می‌دهد.

    در یک ساعت، ۴۷۶ میلیون دلار استیبل کوین در صرافی‌ها سپرده‌گذاری شده است. بر اساس اظهارات لکس موسکوسکی (Lex Moskovski)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری شرکت موسکوسکی کپیتال (Moskovski Capital)، این موضوع نشان می‌دهد که هیچ کمبود سرمایه‌ای برای خرید بیت کوین در هنگام ریزش وجود ندارد. موسکوسکی در این رابطه می‌گوید:

    روز گذشته ۴۷۶ میلیون دلار تتر طی یک ساعت برای خرید بیت کوین در افت قیمتی آن در صرافی‌ها سپرده‌گذاری شده است. به نظر می‌رسد که بیت کوین هر بار با افت قیمتی مواجه می‌شود، مشکلی از نظر نقدینگی حاشیه‌ای ندارد.

    در تاریخ ۲ آوریل (۱۳ فروردین) پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری بیت‌فینکس (Bitfinex) در توییتر اعلام کرد که ارزش بازار تتر، بزرگ‌ترین استیبل کوین در بازار جهانی، به ۴۲ میلیارد دلار رسیده است.

    شش روز بعد، به ارزش بازار تتر دو میلیون دلار دیگر اضافه شد که نشان‌دهنده یک حرکت قدرتمند است.

    با توجه به اینکه تتر اساساً دلار دیجیتال است که می‌تواند به‌سادگی به بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال تبدیل شود، این روند صعودی نشان می‌دهد حجم سرمایه حاشیه‌ای در بازار ارزهای دیجیتال رو به رشد است.

    روی کاغذ، وقتی پول حاشیه‌ای زیادی در بازار وجود داشته باشد، این موضوع حاکی از قدرت قابل توجه برای هدایت یک روند صعودی جدید برای ارزهای دیجیتال بزرگی نظیر بیت کوین است.

    هنگامی که از موسکوسکی این سؤال مطرح شد که آیا سپرده‌گذاری تتر می‌تواند به معنی تقاضا برای نقد کردن سرمایه نیز باشد، او در پاسخ گفت که معمولاً سپرده‌گذاری تتر در صرافی‌ها نشان‌دهنده قصد خرید است.

    او توضیح داد:

    سپرده‌گذاری استیبل کوین در صرافی‌ها اغلب به‌منظور خرید است. بخشی از آن ممکن است برای وام‌دهی به معامله گران اهرمی استفاده شود. به‌علاوه این اتفاق نیز نشان‌دهنده روند صعودی است چراکه تقاضا برای بلندمدت را برجسته می‌کند.

    در همین حال داده‌های کریپتوکوانت (CryptoQuant) روند مشابهی را نشان می‌دهد. برای مثال نسبت استیبل کوین‌ها (Stablecoins Ratio) که بیت کوین‌های ذخیره‌شده در صرافی‌ها را به استیبل کوین‌های ذخیره‌شده تقسیم می‌کند، بار دیگر در حال افزایش است. این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران می‌توانند مجدداً به بازار وارد شوند.

    واریز مبلغ زیادی استیبل کوین به صرافی‌ها؛ احتمال جهش؟
    نسبت استیبل کوین‌ها

    واریز مبلغ زیادی استیبل کوین به صرافی‌ها؛ احتمال جهش؟

    در این باره بیشتر بخوانید

    • نتایج یک تحقیق جنجال‌برانگیز: رشد قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۷ مصنوعی بوده است
    • قیمت بیت کوین به پایین ترین حد خود در سال ۲۰۱۸ رسید/ پایان این سقوط تا کجاست؟
    • افزایش شدید فعالیت نهنگ‌های بیت کوین/ باید منتظر چه اتفاقی باشیم؟
    • بیت کوین نزدیک‌تر از همیشه به مقاومت ۱۰,۰۰۰ دلار
    • قیمت بیت کوین بر ۱۰,۰۰۰ دلار بوسه زد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=218499

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم