• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

واریز مبالغ مستمری‌ها و پاداش‌های اعیاد به بازنشستگان

  • کد خبر : 342911
  • 27 اسفند 1402 - 23:28
واریز مبالغ مستمری‌ها و پاداش‌های اعیاد به بازنشستگان

منبعی در سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که در آیین تجلیل از بازنشستگان و مستمری‌گیران نمونه سراسر کشور، محمد مخبر، مسئول این سازمان بیان کرده است که دولت با جدیت پیگیر متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است و تا پایان دوره حکومت این مسئله حل خواهد شد. وی اظهار داشته که حداقل کف حقوق ماهیانه ۶ میلیون […]

  • منبعی در سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که در آیین تجلیل از بازنشستگان و مستمری‌گیران نمونه سراسر کشور، محمد مخبر، مسئول این سازمان بیان کرده است که دولت با جدیت پیگیر متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است و تا پایان دوره حکومت این مسئله حل خواهد شد. وی اظهار داشته که حداقل کف حقوق ماهیانه ۶ میلیون تومانی برای بازنشستگان تامین اجتماعی به نظر دولت قابل قبول نیست و باید مساله حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به‌سرعت حل شود.

    در این جلسه، صولت مرتضوی، وزیر کار نیز بیان کرده است که توجه به معیشت و افزایش حقوق بازنشستگان به‌همراه اجرای طرح‌های توسعه درمان در دستور کار است. این اظهارات در حالی انجام شده است که رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده، قبلاً اعلام کرده بود که ضریب حقوق حقوق‌بگیران ۲۰ درصد افزایش یافته و کف حقوق بازنشستگان ۹ میلیون تومان است.

    همچنین، مهدی مسکن، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، درباره واریز معوقات حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه داده است. او اعلام کرد که مستمری و مقرری بهمن ماه بازنشستگان و بازماندگان صنعت نت به همراه چهارمیلیون تومان پرداخت مناسبتی عید سعید مبعث و اعیاد شعبانیه، و دومیلیون و پانصد هزار تومان پاداش نوروزی و کمک هزینه عائله‌مندی و کمک هزینه فرزند واریز شده است. او تأکید کرد که این پرداخت‌ها تا پایان سال به صورت ماهانه ادامه خواهند یافت و تا تکمیل و تسویه کامل معوقات، با همکاری سازمان برنامه و بودجه، ادامه خواهند یافت.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342911

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم