• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

واریز بیش از 1.5 میلیون تومان به حساب مستمری‌گیران

  • کد خبر : 342547
  • 13 اسفند 1402 - 13:07
واریز بیش از 1.5 میلیون تومان به حساب مستمری‌گیران

اطلاعات جدید درباره واریز مستمری برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اعلام شد. در ماه اسفند، همانند همیشه، در روز 20 اسفند مستمری به حساب مددجویان واریز خواهد شد. این مستمری‌ها براساس برنامه‌ای که توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها تعیین می‌شود، پرداخت می‌شود. مبلغ کمک برای مددجویان این بار به اندازه دو و نیم میلیون تومان […]

  • اطلاعات جدید درباره واریز مستمری برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اعلام شد. در ماه اسفند، همانند همیشه، در روز 20 اسفند مستمری به حساب مددجویان واریز خواهد شد. این مستمری‌ها براساس برنامه‌ای که توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها تعیین می‌شود، پرداخت می‌شود.

    مبلغ کمک برای مددجویان این بار به اندازه دو و نیم میلیون تومان تعیین شده است. در استان لرستان، هیچ مددجویی پشت نوبت دریافت مستمری نیست و همه مددجویان تحت پوشش مستمری هستند.

    علاوه بر این، بیش از ۴۰۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش از خدمات حق پرستاری بهره‌مند هستند. هزینه‌های مستمری به مبلغ دو و نیم میلیون تومان و کمک‌های مالی مربوط به خرید پوشک به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان در ماه به حساب مددجویان واریز می‌شود.

    تاریخ جدید واریز مستمری برای گیرندگان کمیته امداد و بهزیستی اعلام شد.

    دیروز، زمانبندی جدید واریز یارانه و مستمری کمیته امداد و سازمان بهزیستی اعلام شد.

    مبالغ مستمری برای خانوارهای مختلف تحت پوشش بهزیستی کشور اعلام شده است. برای خانوارهای یک نفره مبلغ 764،400 تومان، برای خانوارهای دو نفره 1,090,000 تومان، برای خانوارهای سه نفره 1,525,000 تومان، برای خانوارهای چهار نفره 1,965,600 تومان و برای خانوارهای پنج نفره 2,402,400 تومان واریز خواهد شد. این مبالغ با 40 درصد افزایش نسبت به سال 1401 و 20 درصد افزایش نسبت به ماه مرداد 1402 واریز می‌شود.

    همچنین، برای افراد معلول شدید و خیلی شدید، مبلغ 2,100,000 تومان برای حق پرستاری خانواده‌محور تحت پوشش سازمان بهزیستی است.

    به علاوه، در تیرماه امسال اعلام شد که مستمری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از شهریور ماه افزایش 20 درصدی خواهد داشت. این افزایش درصدی به جز افزایش 20 درصدی در ابتدای سال اعمال شده و تامین منابع برای افزایش 20 درصد دیگر نیز میسر شده است.

    معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه این بود که از ماه شهریور مستمری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی و سازمان بهزیستی 20 درصد افزایش پیدا کند. اما اگر به هر دلیلی این امر انجام نشود، از ماه مهر با افزایش 20 درصدی مستمری‌ها پرداخت خواهد شد و امیدواریم که مستمری ماه شهریور نیز به زودی پرداخت شود.

    مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر با اعلام واریز “عیدی” به مستمری‌گیران صندوق گفت: مبلغ 1,836,000,000 ریال عیدی سال 1403 به مستمری‌گیران صندوق پرداخت شد.

    بیت‌اله برقراری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به مستمری‌گیران صندوق، اظهار کرد: از مجموع 196,720 مستمری‌گیر که مشمول عیدی شده‌اند، 102,059 نفر تحت عنوان مستمری‌گیر فوتی (بازماندگان فوت بیمه شده اصلی)، 42,708 مستمری‌گیر بازنشستگی پیش از موعد، 641,664 نفر مستمری‌گیر بازنشستگی سالمندی و 10,289 نفر مستمری‌گیر از کارافتادگی کلی هستند.

    مدیرعامل صندوق اعلام کرد که بیش از 1,836 میلیارد ریال به عنوان عیدی سال 1403 به 196,720 مستمری‌گیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تاریخ 3 اسفندماه واریز شده است.

    وی همچنین اضافه کرد: در این همان روز، عیدی به 26 دانش‌آموز حادثه‌دیده روستای شین‌آباد استان آذربایجان غربی و 8 دانش‌آموز حادثه‌دیده روستای درودزن استان فارس نیز پرداخت شد.

    مبنای پرداخت عیدی بر اساس ضوابط و مقررات صندوق است که به موجب تصمیم هیأت مدیره صندوق و با استفاده از سودهای سرمایه‌گذاری آن انجام می‌شود. به طور خاص، مستمری‌گیرانی که مستمری آنها تا 13 شهریور انجام شده است، مبلغ 10 میلیون ریال عیدی دریافت کرده‌اند، در حالی که کسانی که بعد از این تاریخ مستمری‌هایشان تعیین شده، 50 درصد از مبلغ عیدی را دریافت کرده‌اند.

    همچنین، افرادی که تا پایان سال 1402 بهره‌مندی از تعهدات بلندمدت صندوق داشته‌اند یا در آینده به این تعهدات دست یافته‌اند، همچنان مستحق دریافت این میزان عیدی هستند.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342547

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم