• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
531

واردات کالا از چین {راهنمای جامع 2021} مخصوص مبتدیان

  • کد خبر : 221859
  • 26 فروردین 1400 - 12:38
واردات کالا از چین {راهنمای جامع 2021} مخصوص مبتدیان

در این مقاله از سایت گروه تجاری ققنوس به مواردی اشاره می کنیم که تمام تازه واردانی که قصد واردات کالا از چین را دارند، می توانند از آن ها استفاده کنند. مشغول به کار شدن در حوزه واردات کالا از چین یک ایده بی نظیر به حساب می آید. حوزه واردات امروزه یکی از صنایع پرمنفعت […]

  • در این مقاله از سایت گروه تجاری ققنوس به مواردی اشاره می کنیم که تمام تازه واردانی که قصد واردات کالا از چین را دارند، می توانند از آن ها استفاده کنند.

    مشغول به کار شدن در حوزه واردات کالا از چین یک ایده بی نظیر به حساب می آید. حوزه واردات امروزه یکی از صنایع پرمنفعت به شمار می رود و هر فردی که وارد این حوزه از کسب و کار شود، تا زمانی که به اصول صحیح رفتار با فروشندگان چینی واقف باشد، بی شک موفق خواهد شد. در این صورت، اگر در این زمینه میزان اطلاعات خود را افزایش دهید، همه چیز به خوبی و به طور منظم پیش خواهد رفت.

    سیستم مالی هر اقتصاد در دنیا درست مانند روح در یک بدن است. امروزه مردم چین با هدف کسب سود و منافع و همین طور جذب سرمایه های خارجی با هدف رونق اقتصاد خود، در سطح بین الملل مشغول به تجارت و کسب و کار هستند. از این رو، این واقعیت که گفته می شود نیروی کار و منابع از سوخت های اصلی رونق یک سیستم مالی هستند، کاملا درست است. به راستی واردات کالا و اجناس از چین یک حرفه بسیار به صرفه است. علاوه بر این، چین به سیستم تجاری بین المللی مجهز شده است که به واسطه آن می تواند چرخ های صنعت را با کمک ارسال کالاهای مناسب و با کیفیت به دیگر نقاط جهان چرخاند.

    در کشور چین می توان به سادگی به انواع کالاهای کشورهای مختلفت دنیا دسترس پیدا کرد. همان طور که می دانید، چین اولین کشور در سطح جهان است که انواع کالا و محصولات جهان را در اختیار دارد و این امر تنها با واردات کالاهای دیگر کشورها محقق شده است. تمام تاجران و بازرگانانی که در کشورهای مختلف دنیا مشغول به فعالیت هستند، در نتیجه واردات کالا و اجناس از چین، سودهای هنگفت و زیادی عایدشان می شود.

     

    مواردی که در هنگام واردات کالا از چین باید به آن ها توجه داشته باشید

    اگر به دنبال یک کالای بسیار با کیفیت و خوب هستید و در حال حاضر نمی توانید آن را پیدا کنید، کافی ست تنها چندین کار لازم را انجام دهید و آن را از کشورهای دیگر وارد کنید. قبل از انجام این کار، موارد زیادی است که باید به آن ها توجه کنید.

    اگر تمایلی به انجام این کارها ندارید یا این که از پیچیدگی این کارها خسته می شوید، متخصصان ما در گروه تجاری ققنوس می توانند این کار را برای شما انجام داده و کالای مورد نیازتان را به کشور مورد نظر وارد کنند.

    توجه به نکته های زیر به شما در ایجاد یک استراتژی تجاری کمک زیادی خواهد کرد:

    1. به محض این که کالای مورد نظر خود را برای واردات انتخاب کردید، باید یک فروشنده منصف و خوب پیدا کنید. این نکته بسیار حائز اهمیت است چرا که موفقیت کسب و کارتان را تضمین خواهد کرد. اگر مجبور شوید مبلغ زیادی را بابت خرید محصولات پرداخت کنید، در نهایت سود کمتری عایدتان خواهد شد.
    2. توصیه می کنیم که فروشنده مورد نظر خود را با توجه به این فاکتورها انتخاب کنید: فروشنده باید این ظرفیت را داشته باشد که به طور مرتب و طبق یک برنامه منظم کالا و اجناس مورد نیاز شما را تامین کند. نباید فروشنده ای را برای این کار انتخاب کنید که توانایی تامین محصولات مورد نظر را در زمان و به اندازه دلخواه شما ندارد.
    3. هر چقدر که برای خرید محصولات خود از چین مبلغ بیشتری را پرداخت کنید، به همان نسبت محصولات با کیفیت تری را هم دریافت خواهید کرد. در نهایت در صورتی که کیفیت کالاها مناسب باشد، شهرت تان بیشتر شده و رضایت مشتری ها را کسب خواهید کرد.
    4. علاوه بر این، حفظ ارتباط با فروشنده از راه دور خود یک مشکل بزرگ محسوب می شود؛ در این صورت باید به عنوان یک وارد کننده، به تعهدات خود در قبال چینی ها عمل کرده تا به اهداف تجاری خود دست یابید.
    5. برنامه ریزی برای حمل و نقل جهانی و ارسال کالا یکی دیگر از مشکلات موجود در حوزه واردات کالا از چین است و به همین منظور باید به خوبی در این زمینه تحقیق کرده و به صحبت ها و توصیه های افراد در تالارهای گفتگو آنلاین توجه کنید.
    6. حتما به میزان حقوق گمرک نیز توجه داشته باشید؛ عدم توجه به این مسئله منجر به پرداخت مبالغ هنگفت یا عدم تهیه تمام مدارک مورد نیاز خواهد شد.
    7. آخرین نکته ای که باید به آن دقت کنید، هزینه ای است که می خواهید بابت این کار صرف کنید. در این زمینه تحقیق کنید و ببینید که با توجه به هزینه های فعلی، فعالیت در حوزه واردات کالا از چین قابل اجرا است یا خیر. اگر حاشیه سودتان کاهش می یابد، باید درمورد کالای انتخاب شده تجدید نظر کنید.

     

    چگونه در حوزه واردات کالا از چین مشغول به فعالیت شویم؟

    اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که تصور می کنند کار واردات از کشور چین کار سخت و خسته کننده ای است، توصیه می کنیم که یک بار دیگر در این باره فکر کنید. با وجود این که گمرک در زمینه واردات کالا از چین سخت گیر است، اما همچنان روش هایی وجود دارد که اگر صاحبان کسب و کارهای کوچک به آن ها توجه کنند، می توانند به طور مستقیم کالاهای مورد نظر خود را از شرکت های چینی وارد کنند.

    اگر قصد واردات کالا از چین را دارید، قبل از این که شخصا به چین رفته و کارخانه مورد نظرتان را بررسی کنید، اول باید یک توزیع کننده پیدا کنید. نماینده یا کارگزار شما یا حتی خودتان می تواند با توزیع کنندگان متفاوت تماس گرفته و کسی که بهترین و به صرفه ترین قیمت را پیشنهاد می دهد، انتخاب کرده و همکاری را شروع کنید.

    از ان جایی که گروه تجاری ققنوس سالیان سال است که در این حوزه مشغول به فعالیت است، می تواند بهترین فروشنده با بهترین قیمت ممکن و در عین حال بالا ترین کیفیت را برای شما انتخاب کند.

    اگر در سایت های آنلاین جستجو کنید، می توانید یک لیست جامع از کسب و کارهای بزرگ و کوچک فعال در کشور چین تهیه کنید. بیشتر تاجران و بازرگانان با کمک وب سایت alibaba.com ( خرید از سایت علی بابا ) توانند فروشگاه های فعال در سطح کشور چین را پیدا کنید. بیشتر کسب و کارهایی که در این وب سایت حضور دارند، در حقیقت در حوزه فروش مجدد فعالیت می کنند. این افراد به طور مستقیم با تولید کنندگان و توزیع کنندگان در چین در ارتباط هستند. با وجود این که این افراد را نمی توان به عنوان منابع اورجینال و دست اول برای تهیه کالا از چین حساب کرد اما سر و کار داشتن با آن ها کار آسان تری است.

    به محض این که بهترین تولید کننده، فروشنده یا افرادی که در حوزه فروش مجدد فعال هستند را پیدا کردید، کار بعدی که باید انجام دهید بررسی پیش نیازها و قوانین اعمال شده در کشور مقصد است. کشور ایالات متحده آمریکا ورود چندین کالا و محصول به خاک خود را ممنوع اعلام کرده است. به عنوان مثال، ورود پارچه به این کشور ممنوع اعلام شده است. علت آن هم این است که پارچه در کشور چین با قیمت ارزان به فروش می رود و میزان تولید آن بسیار بالا است. از این رو، دولت ایالات متحده آمریکا با این کار از صنعت پارچه بافی در این کشور محافظت کرده و اجازه نمی دهد که یک کشور بیگانه این صنعت را هدف قرار دهد.

    اگر به تازگی وارد این حوزه شده اید و می خواهید اولین محموله خود را وارد کشور کنید، بهتر است برای اولین بار در واردات کالا زیاده روی نکرده و فقط در حجم و مقادیر اندک کالای مورد نظرتان را وارد کنید و کالاهای وارد شده را به عنوان مصارف شخصی خود ثبت کنید. با این کار هزینه اندکی بابت حقوق گمرکی پرداخت خواهید کرد. به شرکت های کوچک توصیه می کنیم که به طور مرتب خود را درگیر حمل و نقل و واردات حجم زیادی از کالا نکنند و برای این که حقوق گمرکی مشمول حال تان نشود، آن ها را به عنوان هدیه یا برای مصارف شخصی ثبت کنید. درست است که شروع کسب و کار واردات کالا از چین فرصت شغلی خوبی است اما مواظب باشید که از قوانین سرپیچی نکنید چرا که هدف شما صرفه جویی در پول می باشد و در این صورت، تنها مبلغ اندکی بابت هزینه های معمول کسب و کارتان پرداخت می کنید.

    • توصیه می شود که محصولات الکترونیکی مارک دار را از چین خریداری نکنید. کلاهبرداران به راحتی فکرتان را می خوانند و این محصولات را با سودهای هنگفت به شما می فروشند. این فروشندگان کلاهبردار به اندازه کافی از تمام محصولات الکترونیکی مانند آیفون، پلی استیشن 3 سونی و حتی برندهای برتری مانند Chanel و Gucci اطلاع دارند. بنابراین، توصیه می کنیم که در چین به هیچ وجه به فکر خرید کالاهای مارک دار نباشید. تنها در هر کدام از این کلاهبرداری ها و بر روی تنها یک قطعه می توانند صدها تا هزاران روپیه سود کنند که در این حالت دیگر شما به سود دلخواه تان نخواهید رسید.
    • امروزه هر کسی به فکر پیدا کردن کالاهای ارزان قیمت و با کیفیت عالی در کشور چین و در نهایت واردات آن کالاها است اما باید بگوییم که تمام این کالاها بی شک همه فیک و تقلبی هستند. از این رو، حتما باید درباره خرید قانونی به خوبی اطلاعات کسب کرده باشید. گروه تجاری ققنوس با فعالیت چندین ساله خود در این کشور به خوبی می تواند فروشنده هایی که کالاهای فیک و تقلبی را به فروش می رسانند، شناسایی کرده و اجازه ندهد که شما در دام آن ها بیفتید.
    • به شدت توصیه می کنیم که در کشور چین به فکر خرید دستگاه های DVD چینی نباشید چرا که این دستگاه های برقی به طور کامل تقلبی و فیک هستند. هر نوع دستگاه DVD که در کشور چین وجود دارد همگی کیفیت بسیار پایینی دارند و مسلما نمی توان آن ها را به صورت آنلاین به فروش رساند.

    هدف اصلی تان از واردات کالا از چین چیست؟

    اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک کمپانی مشهور و خوش نام پیدا کنید. این کمپانی باید سرویس های خوبی در زمینه واردات کالا از چین به مشتریان خود ارائه کند. تحقیق کردن درباره شرکت را فراموش نکنید و بهتر است که اسم این کمپانی را حتی در گوگل نیز چک کنید و از شهرت آن به خوبی مطمئن شوید. گروه تجاری ققنوس با شهرت خوبی که در این زمینه دارد می تواند از جانب شما برای واردات کالا از این کشور اقدام کند.

    امروزه تعداد گروه های آنلاین که در این زمینه بحث می کنند، بسیار زیاد شده است. لطفا به این نکته توجه داشته باشید که وقتی یک شخص از محصولات یک کمپانی مشهور کالاهای خود را تهیه می کند اما از آن ها رضایت ندارد و تجربه خوبی ندارد، در این صورت از شرکت های تازه تاسیس شده باید چه انتظاری داشته باشیم؟ از این رو توصیه می شود که حتما در وب سایت گوگل یا دیگر موتورهای جستجو تحقیقات لازم را انجام دهید. این شیوه بهترین راه حل ممکن برای شناسایی و انتخاب یک شرکت وارد کننده می باشد.

    شرکت بازرگانی بین المللی و خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه با نام تجاری گروه تجاری ققنوس با بیش از 8 سال سابقه فعالیت در حوزه تجارت خارجی و حمل و نقل بین المللی اعم از هوایی، دریایی و زمینی و سایر خدمات نظیر ترخیص کالا، حوالجات ارزی، خرید از سایت های خارجی، سرویس های درب به درب (DDP)، پست اکسپرس توانسته است میزبان بسیاری از تجار ایرانی و واردکنندگان کالا و صنایع کشور طی این مدت باشد.مشاوره صحیح و حرفه ای ،ضمانت بهترین قیمت و ارائه خدمات پشتیبانی مناسب ضمن ارائه سرویس سه اصل اولیه است که گروه تجاری ققنوس از نخستین روز تاسیس سعی کرده به ان پاینبند باشد و با رعایت این سه اصل توانسته به لطف مشتریان وفادار خود پس از 8 سال فعالیت همچنان اقدام به ارائه خدمات به مشتریان جدید و سابق خود بنماید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=221859

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 275در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
    1. تأثیر گاباپنتین در کنترل تهوع و استفراغ بعد
      از عمل جراحی انتخابی کوله سیستکتومی لاپاروسکوپی
      در مورد مزایا و خطرات مصرف این دارو با پزشک
      مشورت کنید. سالمندان ممکن است نسبت به
      عوارض جانبی این دارو مخصوصاْ تورم دست‌ها، مفاصل و پا، تنگی نفس
      و کند نفسی،‌ سرگیجه و عدم تعادل حساسیت بیشتری از خود نشان دهند و احتمال سقوط و
      افتادن بیشتری دارند. قبل از هر گونه جراحی
      همه‌ی داروهایی را که مصرف می‌کنید با پزشک یا
      دندانپزشک خود در میان بگذارید.

      اثرات ضد درد گاباپنتین در اثر مصرف مداوم کاهش می یابد.

      این دارو برای تسکین دردهای عصبی ناشی از بیماری زونا (بیماری التهاب جوش دردناک ناشی از عفونت) در بزرگسالان به کار می‌رود.
      از قرص گاباپنتین ۳۰۰ یا کپسول گاپنتین ۳۰۰ برای درمان تشنج، سندروم پای بی‌قرار
      و دردهای نوروپاتیک استفاده
      می‌شود.
      البته استفاده از این دارو برای دردهای عصبی
      به عنوان مسکن است. یکی از
      عوارض شایع گاباپنتین، خواب آلودگی و سرگیجه است.
      در صورتیکه می‌خواهید پشت فرمان بنشید و رانندگی کنید، باید در مصرف این دارو توجه کنید.

      کپسول خوراکی گاباپنتین می
      تواند با چندین داروی دیگر تداخل داشته باشد.

      فعل و انفعالات مختلف می تواند تأثیرات
      متفاوتی ایجاد کند. به عنوان مثال، برخی می
      توانند در عملکرد دارو اختلال ایجاد کنند، در
      حالی که برخی دیگر می توانند
      باعث افزایش عوارض جانبی شوند.
      طبق یک بررسی در سال ۲۰۱۷، گاباپنتین خوراکی، با حداقل دوز
      روزانه ۱۲۰۰ میلی گرم، می تواند
      درد عصبی متوسط یا شدید را که ناشی از زونا یا دیابت است، کاهش
      دهد. نمونه­ی تحقیق شامل
      بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی ۱۰ تا ۱۷ ساله بود
      که جهت بستری به بخش روان­پزشکی اطفال بیمارستان امام حسین (ع) به
      صورت متوالی مراجعه می­نمایند.
      ۱متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه،
      دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، ارومیه، ایران.
      کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران می باشد.
      وقتی در اثر پارگی دیسک روی ریشه عصبی فشار وارد می‌شود
      .ریشه عصبی مرتب تحریک شده و جریان الکتریسیته از داخل عصب
      عبور می‌کند . گاباپنتین باعث کم
      شدن این جریان‌های الکتریکی می‌شود و درد
      بیمار بهبود میابد . ۴-پاسخ هایی که داده می شود صرفا
      جهت بالا بردن اطلاعات پزشکی شما می باشد .

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم