• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
1

هواشناسی ایران 99/1/13| ورود سامانه بارشی به کشور/ پیش بینی تداوم بارش‌ها تا 17 فروردین

  • کد خبر : 96501
  • 13 فروردین 1399 - 9:10

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی امروز از آغاز بارش‌ها در استان‌های قزوین،‌ البرز و تهران خبر داد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور در این مناطق، غرب، دامنه‌های زاگرس در جنوب غرب و از اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌های قزوین،البرز و تهران بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
از بعدازظهر امروز تا اواسط فردا پنجشنبه 14 فروردین با تشکیل کانون‌های گردوخاک روی عراق و عربستان احتمال پدیده گردوخاک و کاهش دید افقی در برخی مناطق غرب، شمال غرب و جنوب غرب وجود دارد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا در نوار شمالی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب، جنوب غرب و استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، کرمان و یزد به‌ویژه در ساعات بعدازظهر بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین با شمالی شدن باد روی دریای خزر از اواخر وقت فردا پنجشنبه 14 فروردین دریا مواج و دمای استان‌های ساحلی طی روز جمعه 3 تا 6 درجه کاهش می‌ی..

  • سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی امروز از آغاز بارش‌ها در استان‌های قزوین،‌ البرز و تهران خبر داد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور در این مناطق، غرب، دامنه‌های زاگرس در جنوب غرب و از اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌های قزوین،البرز و تهران بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

    از بعدازظهر امروز تا اواسط فردا پنجشنبه 14 فروردین با تشکیل کانون‌های گردوخاک روی عراق و عربستان احتمال پدیده گردوخاک و کاهش دید افقی در برخی مناطق غرب، شمال غرب و جنوب غرب وجود دارد.

    بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا در نوار شمالی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب، جنوب غرب و استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، کرمان و یزد به‌ویژه در ساعات بعدازظهر بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین با شمالی شدن باد روی دریای خزر از اواخر وقت فردا پنجشنبه 14 فروردین دریا مواج و دمای استان‌های ساحلی طی روز جمعه 3 تا 6 درجه کاهش می‌یابد.

    روز جمعه با عبور متناوب امواج تراز میانی جو در شمال شرق، جنوب شرق و به‌صورت پراکنده در مرکز و شرق کشور همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین،‌ البرز و تهران به‌ویژه در ساعات بعدازظهر بارش باران گاهی رعدوبرق پیش‌بینی‌شده است.

    شنبه هفته آینده نوار شمالی کشور شامل سواحل دریای خزر، شمال غرب و شمال شرق محدود خواهد شد. روز یکشنبه نیز سواحل دریای خزر و شمال شرق بارندگی خواهند داشت و شدت بارش‌ها برای استان‌های گلستان و خراسان شمالی به شکل رگبار و رعدوبرق است.

    کارشناس سازمان هواشناسی: باران شدید 7 استان کشور را دربرمی‌گیرد

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=96501

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم