• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

هواشناسی ایران 1401/07/21؛ صدور "هشدار زرد" برای استان‌های شمالی کشور

  • کد خبر : 307042
  • 21 مهر 1401 - 14:57
هواشناسی ایران 1401/07/21؛ صدور "هشدار زرد" برای استان‌های شمالی کشور

هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۰۷/۲۱؛ صدور "هشدار زرد" برای استان‌های شمالی کشور کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام شدت بارش در استان‌های شمالی از صاعقه و آب‌گرفتگی در شمال و شمال غرب کشور و صدور "هشدار زرد" خبر داد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فریبا گودرزی با تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار […]

  • هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۰۷/۲۱؛ صدور "هشدار زرد" برای استان‌های شمالی کشور

    کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام شدت بارش در استان‌های شمالی از صاعقه و آب‌گرفتگی در شمال و شمال غرب کشور و صدور "هشدار زرد" خبر داد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فریبا گودرزی با تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در گیلان و برخی مناطق اردبیل، مازندران، شمال آذربایجان شرقی و غربی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

    وی افزود: در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس واقع در غرب و شمال غرب کشور در بعضی ساعات رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت. فردا در گیلان و غرب مازندران، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی نیز بارش‌های خفیف و پراکنده انتظار می‌رود.

    کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روزهای شنبه و یکشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام را خواهیم داشت و فقط در غرب گیلان و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی انتظار بارش های خیلی پراکنده و خفیف را داریم.

    وی با اشاره به اینکه شدت بارش‌ها امروز در اردبیل، گیلان، مازندران و شمال ‌آذربایجان شرقی در حد هشدار سطح زرد است، افزود: احتمال صاعقه و آب گرفتگی به شکل محدود و محلی در این مناطق وجود دارد که حتما هموطنان تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

    وی بیان کرد: امروز در برخی ساعات در جنوب و جنوب غرب کشور وزش باد نسبتاً شدید را خواهیم داشت و نفوذ گرد و خاک در این مناطق دور از انتظار نیست.روزهای شنبه و یکشنبه در غرب و شمال غرب کشور وزش بادهای شدید و در مناطق مستعد شاهد خیزش گرد وخاک خواهیم بود. امروز دریای خزر و غرب خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی شده است.

    گودرزی آسمان امروز تهران را صاف و با کمی غبار و در ساعات بعد از ظهر با وزش باد پیش‌بینی کرد و افزود: بیشینه دمای امروز تهران به 26 درجه خواهد رسید.

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307042

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم