• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

هواشناسی ایران 1401/05/17؛ پیش بینی رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و گرووخاک در نقاط مختلف کشور تا پنج شنبه

  • کد خبر : 305198
  • 17 مرداد 1401 - 8:48
هواشناسی ایران 1401/05/17؛ پیش بینی رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و گرووخاک در نقاط مختلف کشور تا پنج شنبه

هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۰۵/۱۷؛ پیش بینی رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و گرووخاک در نقاط مختلف کشور تا پنج شنبه کارشناس سازمان هواشناسی پدیده غالب کشور را افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت تا پنج شنبه اعلام کرد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، امین‌حسین نقشینه […]

  • هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۰۵/۱۷؛ پیش بینی رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و گرووخاک در نقاط مختلف کشور تا پنج شنبه

    کارشناس سازمان هواشناسی پدیده غالب کشور را افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت تا پنج شنبه اعلام کرد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی، با تشریح آخرین وضعیت جوی کشور طی امروز 17 مرداد و روزهای آتی، گفت: از دیروز در بخش‌های شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس در استان‌های همدان، مرکزی، شرق لرستان، غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نوار شرقی خوزستان و شمال غرب فارس، افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی کرده‌ایم.

    وی افززود: انتظار داریم که بیشینه شدت بارش‌ها در مناطقی از استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان باشد.

    نقشینه همچنین گفت: امروز و فردا در نوار شمالی کشورمان و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی رگبار موقت خواهیم داشت که می‌تواند گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد باشد.

    کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و نیز شمال فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

    وی گفت: در سه روز آینده انتظار داریم که در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابرهای همرفتی و رگبار موقت باران در ارتفاعات هرمزگان رخ بدهد.

    نقشینه افزود: در پنج روز آینده در نوار شرقی کشورمان به ویژه منطقه زابل و بخش‌هایی از مرکز ایران وزش باد شدید می‌شود با احتمال خیزش گرد و خاک و در این مدت خیزش گرد و خاک را روی کشورهای همسایه غربی پیش‌بینی می‌کنیم که انتقال آن به بخش‌هایی از نوار غربی ایران دور از انتظار نخواهد بود.

    کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سه‌شنبه تا پنجشنبه با افزیش سرعت باد در نواحی شرق کشورمان هم برای این ناحیه رخداد طوفان و کاهش کیفیت هوا را پیش‌بینی می‌کنیم.

    وی عنوان کرد: امروز تنگه هرمز و شرق خلیج فارس و در سه روز آینده دریای خزر مواج خواهد بود. در پنج روز آینده شرق دریای عمان و از بعد از ظهر سه‌شنبه تا پنجشنبه غرب خلیج فارس مواج پیش‌بینی شده است.

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305198

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم